• Met deze vraag zit ik dus al even. En story promoten via die topic helpt niet echt, al geprobeerd
    Hoop dat een van jullie het weet! xxx


    If you are not Niall Horan, i don't like you

    Spotlights?
    En oh ja, misschien iets aan de opmaak van jouw verhaal doen (template, inleiding). Want hoe leuker ie is, hoe meer lezers dat aantrekt! :')

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 15:47 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Zet het in de spotlight, promoot bij andere topics etc. Zo kun je al veel meer mensen trekken, maar het verhaal moet ze wel trekken, natuurlijk.


    Take risks and conquer your fears.

    -Spotlight
    -16+
    -One Direction


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Adlington schreef:
    -Spotlight
    -16+
    -One Direction

    Meestal een combinatie van die drie.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Adlington schreef:
    -Spotlight
    -16+
    -One Direction

    Heb een combinatie van 16+ en One Direction! mag geen credits kopen kan dus ook geen spotlight :(


    If you are not Niall Horan, i don't like you

    BoLovesOneD schreef:
    (...)
    Heb een combinatie van 16+ en One Direction! mag geen credits kopen kan dus ook geen spotlight :(

    Perfect! :'D
    Weet je, ik vraag me altijd af of de schrijfsters van zulke verhalen zelf al seks hebben gehad en hoe ze zoiets 16+ kunnen maken. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Perfect! :'D
    Weet je, ik vraag me altijd af of de schrijfsters van zulke verhalen zelf al seks hebben gehad en hoe ze zoiets 16+ kunnen maken. XD

    Same same. Vaak zijn ze zelf nog 14 of jonger.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 16:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Perfect! :'D
    Weet je, ik vraag me altijd af of de schrijfsters van zulke verhalen zelf al seks hebben gehad en hoe ze zoiets 16+ kunnen maken. XD


    weetje hoe dat komt? door hier die verhalen te lezen. daar steek je heeeeeeeeeeel veel van op. daardoor kan ik het schrijven. niet omdat ik nou zelf zoveel ervaring heb.
    alleen heb ik het niet zo op 16+ 1D. wel op 1D maar de 16+ zijn altijd hetzelfde.
    - of er wordt een FWB afspraak gemaakt
    - of er wordt iemand ontvoerd.
    altijd een beetje hetzelfde zeg maar


    Miep

    O.T.
    spotlight
    dit kan ook via sms. als je beltegoed hebt werkt dit perfect.
    behalve op dit moment want er zit een foutje ergens waardoor het op dít moment niet gaat


    Miep

    O!
    en als je de titel Engels maakt (wat heel vaak het geval is op Q.) doe dit dan in goed Engels.
    I is met een hoofdletter en niet met een kleine letter. meestal zegt de eerste indruk al heel veel
    bij een van je stories heb je geen hoofdletter gebruikt en dat maakt het (voor mij in ieder geval) minder aantrekkelijk om te lezen

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 16:24 ]


    Miep

    CyberLord schreef:
    (...)
    Same same. Vaak zijn ze zelf nog 14 of jonger.

    Haha, echt hè. :'D
    Ik vind het echt zo raar, lol.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    dus willen jullie mijn story lezen? : )


    If you are not Niall Horan, i don't like you