• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik was even bezig xd. Ik schrijf aan verhaalloss (: en moet nog minimaal 500 woorden schrijven x) en dan pas kan ik het verhaal gaan afronden ;D Het is een SA :3 maar ik heb nu mijn laptop aan, dus ik ga reactie typen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ok, van die 6 happen die ik net heb gegeten, blijft nu niets meer over...}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Haha, oké, sorry ;S Wat is een SA?:P

    Hz Fem? Ziekjes?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    'Sorry,' mompel ik. 'Ik warm je wel weer op,' zeg ik met een kleine grijns en druk mijn lippen weer op de hare en bijt speels in haar onderlip. Ik sluit mijn ogen en ondersteun haar met mijn armen. Mijn lippen verplaats ik naar haar nek en druk daar kleine plagerige kusjes. Ik laat nu één arm los, zodat ik haar ondersteun met maar 1 arm en streel haar zij.


    Naomi Micheal
    'Ik heb het alweer warm hoor.' zeg ik dan lachend en voel zijn lippen weer op de mijne en zijn tanden speels in mijn onderlip en ik strijk dan ook plagerig langzaam met mijn tong langs zijn onderlip. Maar dan al snel voel ik zijn lippen weer in mijn nek en hij drukt daar kleine plagerig kusjes en soms verlaten kleine, zachte kruintjes mijn mond en I'm strek mijn nek wat en heb mijn ogen gesloten en laat mijn handen nu onder zijn shirt glijden en kras met mijn nagels over zijn huid en zet soms extra om hem nog eens extra te plagen mijn nagels in zijn huid.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amor8 schreef:
    [Uhu -,-]

    Marcell
    "Dat waren voorbeelden, ja" Zeg ik zacht. Ik weet niet of ze me kan verstaan door de wind die net weer naar binnen waaide - grootendeels al verminderd door een van de paarden. "Het maakt ook niet uit waar ik mee te maken heb gehad en wat ik doe. Ik werk hier nu eenmaal, half genoodzaakt, maargoed" Dat had ik niet moeten zeggen. Nu wil ze zeker weten waarom ik hier dan werk. "Reden doet er niet toe.." Zeg ik zacht. "Het maakt trouwens toch geen bal uit hoe we de pijn verdelen - je hebt zelf gezegd dat al die pijn je niks kan schelen, zolang we je maar niet met je angsten confronteren" Ik kijk haar nu wel echt aan. Ik weet dat ik gelijk heb. Maar ik kan haar niet te lang aankijken. Ik wend mijn blik naar het stro en probeer die te tellen om mezelf af te leiden. Wat natuurlijk niet lukt. Ik begin ieder strootje als een miskraam te zien, of als iemand of iets wat ik kwijt ben. En de kleinste strootjes zijn de zielige beetjes waar ik het nu mee moet doen.

    [Ik weet niks meer :P]


    Leslie Day
    Hij zegt zacht dat het voorbeelden waren, maar het is amper te verstaan voor me aangezien hij zacht praat en er een windvlaag opzette. Hij zegt dat hij half genoodzaakt is om hier te werken en normaal had ik hem erop afgerekend en hem ermee kapot geprobeerd te maken. Maar op dit moment ben ik dat niet van plan om te doen, niet bij hem. 'Inderdaad, pijn kan me helemaal niets schelen, dus dan kan je het net zo goed voluit doen, zodat je zelf minder straf krijgt. Mensen zijn nou eenmaal egoïstisch in het leven, het zou me niets verbazen en niets boeien als je het zou doen. En ik zal degene haten die mijn angsten tegen me gebruikt. En ervoor zorgen dat die van zijn lang zal ze leven nog niet jarig is.' Hij heeft allang weer weg gekeken. 'En ik hoop voor jou dat je mijn angsten aan niemand hebt doorverteld, want ik heb me daarstraks ook weer aan die rot belofte van je gehouden tegenover Nala.' Dat we dit nu tegen elkaar verteld hebben betekent niet dat ik aardig tegen hem ga doen. Ik weet niet eens waarom ik hem verteld heb over mijn vader, het was een domme keuze. Ik kijk even naar hem en zie de mistroostige blik in zijn ogen. 'Je doet jezelf verdriet nu, dat is overduidelijk aal je te zien,' merk ik op tegen hem en zucht dan. 'Ik moet zo weer naar binnen, ten eerste omdat het hier koud is, en ten tweede omdat ik afgemaakt word als ik hier buiten gevonden word.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amor8 schreef:
    [Haha, oké, sorry ;S Wat is een SA?:P

    Hz Fem? Ziekjes?]


    [Een stand alone :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ow, ghehe XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Ja, maar voel me al beter.
    Nu het er allemaal uit is, is het bijna helemaal gedaan.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik grijnsde toen ik hem zacht hoorde kreunen en hij mijn hand vastnam zodat ik, niet meer over zijn borst zou kunnen krassen. Zijn tong tikt tegen mijn lip aan en net zo langzaam als hij net deed ik mijn mond open.
    Mijn mondhoeken krulden weer licht omhoog, terwijl ik gewoon mijn andere hand gebruikte om zacht over zijn borstkas te krassen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcell
    "Ga dan" Zeg ik terwijl ik nog steeds voor me uit staar. "Ga maar hoor. Maar hou please je bek dat ik hier zit, want ik wil niet gevonden worden. Ik kan alleen even nergens anders naartoe" Niet als ik wil dat May niet ook breekt, niet opnieuw breekt. Want als zij kapot gaat, dan gaat het met mij ook alleen maar slechter en komen we in een Tweede Depressie terecht. Dat weiger ik. "En nee, niemand weet ervan" Zeg ik om haar te laten weten dat ik me ook aan onze 'belofte' houd. "Maar als je zo graag wil vertellen wat ik allemaal fout gedaan heb, laat die hele belofte dan maar zitten. Ik weet toch al dat ik geen leven meer heb hierna. Misschien heb je wel geluk en neem ik zelf ontslag omdat ik mezelf van kant wil maken. Dan hoeven ze me niet eens meer te ontslaan" Ik wil niet zielig klinken, het is serieus gewoon hoe ik er nu tegenaan kijk. Ik weet alleen nog niet hoe ik dat dan met May ga doen. Een Tweede Depressie, of allebei dood? Of alleen ik? Ik zou niet willen dat zij ook dood gaat, maar.. Kennelijk zijn we niet meer welkom op de aarde. Wij allebei.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Mooizo (: Maar je moet wel echt omtijd wat binnen houden.. Beschuitje?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {ja, straks eet ik wel iets kleins, maar nu laat ik het nog even met rust.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Snap ik :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Lukt het met je SA? ;$]


    Stop acting normal. It gets bored.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Naomi Micheal
    'Ik heb het alweer warm hoor.' zeg ik dan lachend en voel zijn lippen weer op de mijne en zijn tanden speels in mijn onderlip en ik strijk dan ook plagerig langzaam met mijn tong langs zijn onderlip. Maar dan al snel voel ik zijn lippen weer in mijn nek en hij drukt daar kleine plagerig kusjes en soms verlaten kleine, zachte kruintjes mijn mond en I'm strek mijn nek wat en heb mijn ogen gesloten en laat mijn handen nu onder zijn shirt glijden en kras met mijn nagels over zijn huid en zet soms extra om hem nog eens extra te plagen mijn nagels in zijn huid.


    [Ian? XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp