• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [O dat is vervelend.

    Weet je wat je moet doen als je een nachtmerrie hebt gehad? Dan moet je twintig minuten wakker blijven. En dan pas weer gaan slapen. Dan ben je namelijk wakker genoeg geworden om niet met dezelfde droom door te gaan ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hahaha oké. Nou het was zo eng. Ik schoot recht overeind en liep helemaal te trillen..... Haha, was alleen thuis. :)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Awesomeee.. Jaims wijsheid :Y)
    Reactieee?? Pruillipje xd]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [O je ouders waren nog niet terug? Altijd lastig.

    En jupsos Noowwi, dat is Jaimy-wijsheid :Y) nee ik heb altijd als ik koorts heb koortsdromen. Kennen jullie dat?

    En de reactie komt eraan... Ooit :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha, oke dan xd Ik zet dadelijk mijn laptop aan denk ik, dan kan ik makkelijker reageren xD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {pff, voel me dood.
    Moe, koppijn,een heel klein beetje misselijk en..
    MOE!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik ben dansen, reageer straks op alles!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ben gewoon hongerig :Y)

    Maar beterschap Femster (:

    En veel plezier Naoomboom ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {spreek me niet van eten...}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Oke... Het dansen ging niet door dus ven er toch! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Charlynn
    Na een tijdje zo gelegen te hebben kijk ik even op naar Mario en glimlach en sta nog op. Ik had me nog niet aangekleed dus. De deken viel van mijn lichaam en ik ging op zoek naar mijn kleren die verspreid liggen door de kamer. Al snel vind ik mijn ondergoed wat ik dan ook al snel aandoe en mijn shirtreclame vind ik ook al snel en trek die over mijn hoofd heen, maar mijn broek is weer een ander probleem. 'Hmmm, Mario, weet jij waar mijn broek is?' mompel ik dan vragend en grinnik even en kijk weer de kamer rond...

    Mario 'Alex'
    Ik grinnikte. "Onze kleren hebben de neiging te verdwijnen." grijnsde ik, terwijl ik ook op stond. Ik wist mijn kleren bij elkaar te scharrelen en aan te trekken, hopende ondertussen haar broek te vinden.
    Na een tijd merkte ik een rare schaduw op de muur. Ik keek fronsend naar de lamp en begon te grijnzen toen ik haar broek zag hangen.
    "Haha, gevonden." lachte ik en rekte me uit om het kledingstuk van de lamp te halen. Ik gaf het grijnzend aan haar.

    Sam Jason Night
    Ik zie de blosjes op haar wangen en dan haar grijnzen. Ik voel de rilling over haar heen gaan.
    'Hm, nu ineens niet meer dat geplaag van vanmiddag?' zeg ik lachend en druk nog een kusje in haar nek.
    Ik werk weer terug naar haar mond en druk dan een klein plagerig kusje op haar lippen.

    Nala
    Ik grijnsde even. "Vraag je erom?" vroeg ik op plagerige toon en beet weer op mijn lip, als ik zijn lippen nog eenmaal in mijn nek voelde. Hij komt weer terug bij mijn lippen en na een plagerig kusje van zijn kant, drukte ik mijn lippen weer vurig op de zijne.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [NVM]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 11:15 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben er weer! Dit keer op mijn laptop :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    'Ik praat liever niet tegen die andere eikels hier,' zeg ik dan. 'En zij zullen me denk ik wel gewoon de straf geven die ik hoor de krijgen.' Ik nies dan een keer, ik ben verkouden aan het worden. En hier in de kou zitten maakt het er niet beter op. Maar hé, ik zou niet Leslie heten als ik niet gewoon koppig zou blijven zitten. 'En het is niet dat ik pijn wil hebben, het is dat ik er iets terug voor wil doen dat ik zo weinig pijn heb gehad.' Ik haal simpel mijn schouders op. Het is gewoon dat ik niet nog wat verschuldigd wil zijn. Hij zegt dat ik niet bij hem moet zijn, dat hij niemand meer pijn doet dan nodig is. 'Zelfs als ik een man hier zou vermoorden zou jij eerst nog praten,' merk ik dan op. 'En dat is te soft voor hier. Ik heb die andere mannen bezig gezien. Als ik jou beledig wordt je er alleen maar zogenaamd emotielozer om. Een man zou me daarvoor in de maag gestompt hebben.' Ik kijk heel even naar Marcell maar dan weer voor me uit. Ik wil niet dat hij harder gaat straffen, dan lijk ik net een of ander sadistisch kind. Maar ik wil gewoon dat.. Weet ik veel. Dat hij verdomme een beter leven krijgt? Waarom zou ik me überhaupt druk maken om zijn leven? Aan mijn eigen leven heb ik genoeg zorgen. Maar ik weet waarom ik het doe. Hij kent pijn, van verdiet. En dat is iets waarvan ik niet weg kan kijken en zeggen; weet je wat? Zoek het lekker zelf uit. Dan spreekt hij erover dat we beter allebei halfjes pijn kunnen hebben. 'Nou, in mijn geval weet je dat ik toch te koppig ben om lang pijn te hebben,' zeg ik simpel. 'En anders?' Ik loop gewoon mezelf af te vallen. 'Dan doe je toch een andere indeling? Drie kwart pijn voor mij, kwart pijn voor jezelf? Misschien dat ik dan ook eindelijk beter ga luisteren,' zeg ik met een vreugdeloze grinnik. Hij zegt dat hij wel met andere dingen te maken heeft gehad. 'Wat voor wonden heb jij dan nog meer gehad?' Vraag ik hem dan. Ik ben gewoon nieuwsgierig ernaar hoe dit alles in elkaar zit. En o, op een dag weet ik genoeg en ben ik niet meer tegen te houden door welke man dan ook hier. Hij zegt dat hij het oplossen van de wonden een stuk beter vindt. 'Ik hoorde vanmiddag van Nala dat je haar leven en dat van Sam hebt gered,' merk ik dan op. Ik kijk even naar hem en zie een lichte glimlach. Met die man komt het wel weer goed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mario 'Alex'
    Ik grinnikte. "Onze kleren hebben de neiging te verdwijnen." grijnsde ik, terwijl ik ook op stond. Ik wist mijn kleren bij elkaar te scharrelen en aan te trekken, hopende ondertussen haar broek te vinden.
    Na een tijd merkte ik een rare schaduw op de muur. Ik keek fronsend naar de lamp en begon te grijnzen toen ik haar broek zag hangen.
    "Haha, gevonden." lachte ik en rekte me uit om het kledingstuk van de lamp te halen. Ik gaf het grijnzend aan haar.


    Charlynn
    Ik schiet in de lach als hij mijn broek ziet en die pakt. 'Omg hoe komt die daar!' zeg ik dan nog steeds lachend. 'Mario, je moet echt beter leren mikken als je mijn kledingstukken uit gooit.' zeg ik dan lachend en pak de broek aan en teek die snel aan en schud nog even mijn hoofd en kijk Mario nog steeds grijnzend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp