• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Naomi Micheal
    'Misschien wel, inderdaad.' zeg ik dan grijnzend en al snel voel ik zijn lippen weer op de mijne en hoor ik hem ook zacht kreunen, wat me even breder laat grijnzen, hij trekt me dan tegen naar zich toe en al snel voel ik dan ook zijn vingers plagerig naar mijn bh bandje glijden en bijt dan zacht op zijn onderlip. Zijn andere hand streelt mijn zij. Dan grijns ik weer kort tegen zijn lippen en laat mijn vingers en nagels nog steeds over zijn huid glijden en zet dan soms om hem te plagen kort en speels mijn nagels in zijn huid.


    [IAN'TJE? XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Uhu -,-]

    Marcell
    "Dat waren voorbeelden, ja" Zeg ik zacht. Ik weet niet of ze me kan verstaan door de wind die net weer naar binnen waaide - grootendeels al verminderd door een van de paarden. "Het maakt ook niet uit waar ik mee te maken heb gehad en wat ik doe. Ik werk hier nu eenmaal, half genoodzaakt, maargoed" Dat had ik niet moeten zeggen. Nu wil ze zeker weten waarom ik hier dan werk. "Reden doet er niet toe.." Zeg ik zacht. "Het maakt trouwens toch geen bal uit hoe we de pijn verdelen - je hebt zelf gezegd dat al die pijn je niks kan schelen, zolang we je maar niet met je angsten confronteren" Ik kijk haar nu wel echt aan. Ik weet dat ik gelijk heb. Maar ik kan haar niet te lang aankijken. Ik wend mijn blik naar het stro en probeer die te tellen om mezelf af te leiden. Wat natuurlijk niet lukt. Ik begin ieder strootje als een miskraam te zien, of als iemand of iets wat ik kwijt ben. En de kleinste strootjes zijn de zielige beetjes waar ik het nu mee moet doen.

    [Ik weet niks meer :P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Huaso schreef:
    (...)
    Nala
    Ik grijnsde even. "Vraag je erom?" vroeg ik op plagerige toon en beet weer op mijn lip, als ik zijn lippen nog eenmaal in mijn nek voelde. Hij komt weer terug bij mijn lippen en na een plagerig kusje van zijn kant, drukte ik mijn lippen weer vurig op de zijne.


    Sam Jason Night
    Ze vraagt met een plagerige toon waar ik mijn ogen door sluit of ik erom vraag. Ik lach in haar nek waardoor mijn adem langs haar nek strijkt. 'Nee, ik vraag er niet om,' grinnik ik. 'Maar dan weet ik niet of dat je ervan zal weerhouden.' Ze drukt dan haar lippen weer op die van mij en het voelt heer vurig. Ik kus haar intens en gewillig terug.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Charlynn
    Ik schiet in de lach als hij mijn broek ziet en die pakt. 'Omg hoe komt die daar!' zeg ik dan nog steeds lachend. 'Mario, je moet echt beter leren mikken als je mijn kledingstukken uit gooit.' zeg ik dan lachend en pak de broek aan en teek die snel aan en schud nog even mijn hoofd en kijk Mario nog steeds grijnzend aan.

    Mario 'Alex'
    Ik grinnikte.
    "Nou, sorry, maar ik vind het leuk om je kleren uit te gooien. En wie zegt dat dat niet gemikt was." grijnsde ik, waarna ik naar haar toe liep en mijn armen om haar middel liet glijden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik kus haar terug en maak een geluidje tegen haar lippen als ik haar nagels kort en plagerig in mijn huid voel. Ik stop de zoen en ga recht opzitten. ik leg mijn handen op de onderkant van haar bovenbenen en til haar zo op. Ik druk mijn lippen grijnzend weer op de hare en neem haar mee de kamer uit. Ik kijk haar even grijnzend aan en druk een kusje in haar nek. Ik heb haar nog steeds opgetild. Als ik de badkamer zie open ik die en loop naar binnen. Ik duw haar zachtjes tegen de muur en druk mijn lippen weer op de hare.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Sam Jason Night
    Ze vraagt met een plagerige toon waar ik mijn ogen door sluit of ik erom vraag. Ik lach in haar nek waardoor mijn adem langs haar nek strijkt. 'Nee, ik vraag er niet om,' grinnik ik. 'Maar dan weet ik niet of dat je ervan zal weerhouden.' Ze drukt dan haar lippen weer op die van mij en het voelt heer vurig. Ik kus haar intens en gewillig terug.

    Nala
    Zijn adem die langs mijn nek streek, liet weer kippenvel op mijn huid verschijnen.
    Ik voelde hoe hij mijn kus intens beantwoorde en wreef ondertussen over zijn borstkas. Ik kraste er weer even met mijn nagels over. Geef nu toe, hij had er zelf om gevraagd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze krast weer over mijn borstkas met haar nagels wat me zachtjes doet kreunen. Ik pak haar hand vast zodat ze het niet meer kan doen. Ik grijns licht tegen haar lippen. Ik tik dan met mijn tong tegen haar lip aan en wacht totdat ze me gewoon toe laat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik kus haar terug en maak een geluidje tegen haar lippen als ik haar nagels kort en plagerig in mijn huid voel. Ik stop de zoen en ga recht opzitten. ik leg mijn handen op de onderkant van haar bovenbenen en til haar zo op. Ik druk mijn lippen grijnzend weer op de hare en neem haar mee de kamer uit. Ik kijk haar even grijnzend aan en druk een kusje in haar nek. Ik heb haar nog steeds opgetild. Als ik de badkamer zie open ik die en loop naar binnen. Ik duw haar zachtjes tegen de muur en druk mijn lippen weer op de hare.


    Naomi Micheal
    Ik grijns en sla mijn benen om zijn middel en mijn handen laat ik om zijn nek glijden en kijk hem aan en zet nu plagerig mijn nagels in zijn schouderbladen, hij loopt dan naar de badkamer toe en ik voel zijn lippen op de mijne en daarna in mijn nek en sluit dan even kort mijn ogen en bijt op mijn onderlip. Dan zijn wel al snel in de badkamer en duwt me tegen de muur en ik krom mijn rug even en de adem ontneemt me even. 'Koud.' zeg ik dan, maar laat uiteindelijk langzaam mijn rug weer naar de muur zakken en voel zijn lippen dan weer op de mijne en bijt zacht op zijn lip en laat mijn handen kort zijn haar in glijden.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Geen Les? ;(]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik grijnsde toen ik hem zacht hoorde kreunen en hij mijn hand vastnam zodat ik, niet meer over zijn borst zou kunnen krassen. Zijn tong tikt tegen mijn lip aan en net zo langzaam als hij net deed ik mijn mond open.
    Mijn mondhoeken krulden weer licht omhoog, terwijl ik gewoon mijn andere hand gebruikte om zacht over zijn borstkas te krassen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {was net ff eten.
    6 minihapjes...}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    'Sorry,' mompel ik. 'Ik warm je wel weer op,' zeg ik met een kleine grijns en druk mijn lippen weer op de hare en bijt speels in haar onderlip. Ik sluit mijn ogen en ondersteun haar met mijn armen. Mijn lippen verplaats ik naar haar nek en druk daar kleine plagerige kusjes. Ik laat nu één arm los, zodat ik haar ondersteun met maar 1 arm en streel haar zij.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Leslieeeee (A)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    Marcell
    "Dat waren voorbeelden, ja" Zeg ik zacht. Ik weet niet of ze me kan verstaan door de wind die net weer naar binnen waaide - grootendeels al verminderd door een van de paarden. "Het maakt ook niet uit waar ik mee te maken heb gehad en wat ik doe. Ik werk hier nu eenmaal, half genoodzaakt, maargoed" Dat had ik niet moeten zeggen. Nu wil ze zeker weten waarom ik hier dan werk. "Reden doet er niet toe.." Zeg ik zacht. "Het maakt trouwens toch geen bal uit hoe we de pijn verdelen - je hebt zelf gezegd dat al die pijn je niks kan schelen, zolang we je maar niet met je angsten confronteren" Ik kijk haar nu wel echt aan. Ik weet dat ik gelijk heb. Maar ik kan haar niet te lang aankijken. Ik wend mijn blik naar het stro en probeer die te tellen om mezelf af te leiden. Wat natuurlijk niet lukt. Ik begin ieder strootje als een miskraam te zien, of als iemand of iets wat ik kwijt ben. En de kleinste strootjes zijn de zielige beetjes waar ik het nu mee moet doen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [*Pruillipje*]


    Stop acting normal. It gets bored.