• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [GRRRRRR]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Hij zegt ga dan en ik voel gelijk heel de stemming om slaan. Ik trek een wenkbrauw op en vernauw een beetje mijn ogen als hij bek zegt. Kom op, ik ben een mens, geen dier. 'En bedankt, ik ben nog altijd een mens dus heb ik een mond,' zeg ik dan. De botte toon is maar heel licht, gewoon omdat ik niet bot tegen hem wil doen maar nu ook niet alles gelijk pik alleen maar omdat hij verdriet heeft. Hij zegt dat niemand er van weet maar dat als ik zo graag wil vertellen wat hij allemaal fout heeft gedaan ik die belofte kan laten zitten. Dat als ik geluk heb hij zelfs ontslag neemt omdat hij zichzelf van kant wil maken. 'Als ik die belofte echt zou willen verbreken had ik dat al gedaan,' zeg ik naar waarheid. 'En je doet juist niet iets fouts in de ogen van de dansers. Nala spreekt alleen maar goede dingen over je, Sam ook. Het enige wat je in mijn ogen fout deed is dat jij niet bij 1 ding kan blijven maar telkens om switcht omdat je twijfelt. En dat kan ik niet eens als een fout rekenen.' Ik kijk even naar hem. 'Waarom zou je zelfmoord plegen? Er is altijd wel een manier om ergens uit te komen. Als je die maar ziet. Mijn vader zag die niet, maar ik zie die altijd. Je moet de dingen in het leven gewoon simpel bekijken. Want de dingen zijn nou eenmaal simpel, maar wij mensen maken het zelf moeilijk.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell
    "Omdat ik niet welkom ben op aarde, daaróm! En als jij zo'n goede oplossing weet, dan.. dan.. Laat ook maar" Ik kalmeer mezelf weer. "Jullie kunnen beter zonder me dan met me. Ondanks dat je die belofte liever niet breekt. Ik wil ook echt niet dat die varkens hier weten hoe ze jou bang kunnen krijgen, dus ik zou het toch niet verteld hebben, al mocht ik het" Zeg ik eerlijk. Ik kijk haar hard aan, mijn tranen voor één keer even terug dringend. Dus Leslie denkt een oplossing voor mijn problemen te weten? Het is een verleidelijk idee - maar het feit dat ik haar dan alles moet gaan vertellen wat er aan de hand is laat het me makkelijk weerstaan. Ik zou een danser niet gaan gebruiken om mijn leven te redden. De bedoeling is dat ik die van hen red, niet dat zij dat bij mij doen. Dus het hoort niet zo. Ik doe het niet zo. Nala spreekt alleen maar goede dingen over je.. "Hoe is het met Nala?" Zeg ik zacht.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ian?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Les?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Jaaaimmsss... Sinds hoelang reageer jij zo weinig? o_0]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hellowyellow, ehm, sinds dit weekend xd. Ik heb het heel erg druk :3 want ik kijk ondertussen TVD. Ben bezig met mijn verhaal en reageer in, even tellen, 5 rpg's :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Hij valt tegen me uit, maar het doet me helemaal niets. Ik kan heel makkelijk tegen boze mensen. Keep your head high and your middle finger higher. Ik kan minder goed tegen echt geboken mensen. Zoals hij daarstraks was. Maar nu niet echt meer lijkt, ik denk dat het een masker is. Je kan niet zomaar ineens niet meer gebroken zijn. 'Oplossingen zijn simpel, en in de meeste gevallen is het gewoon doorgaan met je leven. Maar veel mensen lijken dat niet te snappen of te zeggen; hoe kan ik nou verder leven? Ik ben ziek/heb iemand verloren/ ben alles kwijt. Nou en, dan kan je nog wel doorgaan met je leven. Anders krijg je het ook nooit meer terug.' Alsnog heb ik hem nu advies gegeven ondanks dat hij het niet wil. Hij kijkt me aan en zijn blik is hard. O fijn, mag hij me niet. Who cares? Dat is niets nieuws in mijn leven. Dan vraagt hij zacht hoe het met Nala gaat. 'Redelijk goed,' zeg ik dan. 'Behalve het feit dat ze niets kan zien. En ze had ook een verband om haar pols ofzo? Maar ik weet alleen de reden waardoor ze niets ziet. Door een traumatische ervaring.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik grijnsde toen ik hem zacht hoorde kreunen en hij mijn hand vastnam zodat ik, niet meer over zijn borst zou kunnen krassen. Zijn tong tikt tegen mijn lip aan en net zo langzaam als hij net deed ik mijn mond open.
    Mijn mondhoeken krulden weer licht omhoog, terwijl ik gewoon mijn andere hand gebruikte om zacht over zijn borstkas te krassen


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [I'm bored...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik grijnsde toen ik hem zacht hoorde kreunen en hij mijn hand vastnam zodat ik, niet meer over zijn borst zou kunnen krassen. Zijn tong tikt tegen mijn lip aan en net zo langzaam als hij net deed ik mijn mond open.
    Mijn mondhoeken krulden weer licht omhoog, terwijl ik gewoon mijn andere hand gebruikte om zacht over zijn borstkas te krassen


    Samster
    Ze opent langzaam haar mond, ze is echt bezig met me te plagen en me gek te maken. Maar ik laat me niet zo snel gek maken.
    Ik voel dan haar andere hand zachtjes over mijn borstkas krassen een rilling trekt door me heen terwijl ik mijn ogen sluit.
    Ik laat haar hand los, ze vindt anders toch wel een manier om me te pesten. Mijn handen glijden over haar rug en strelen dan daar onder haar shirtje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik voelde hem zachtjes rillen en moest grijnzen tegen zijn lippen aan. Onze tongen speelden een vurig spel, terwijl ik zijn handen over mijn rug voelde strelen en dan onder mijn shirt. Mijn handen streelden zacht over zijn borstkas en mijn ogen waren nog steeds gesloten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik voel haar grijnzen tegen mijn lippen aan. Wat zij kan, kan ik ook. Ik laat mijn vingertoppen zijdezacht over haar naakte huid gaan. Niet veel hoger dan haar onderrug, en ook uit de buurt van haar bh-sluiting. Onze tongen zijn speels en intens. En haar nagels krassen niet meer over mijn borst maar haar handen strelen die. Het is echt om te genieten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell
    "Hoezo dat?" Zeg ik zacht. Ik begin weer hevigere pijn te krijgen. Het masker gaat het niet lang meer houden. Maar dat hoeft ook niet. Leslie weet toch al dat ik gebroken ben. Dat ik niet meer zie hoe ik verder kan gaan met mijn leven, maar ook dat ik niet naar haar ga luisteren ofzo. "Hoezo ziet ze niks meer?" Naar mijn weten lag ze rustig te slapen en kon ze gewoon zien..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Hij vraagt hoezo dat. 'Man ben je doof ofzo?' vraag ik dan zuchtend. 'Zoals ik al zei, ze heeft blijkbaar iets traumatisch meegemaakt, weer, waardoor haar lichaam er gewoon gedeeltelijk mee gekapt is ofzo? Dat ze het niet meer hoefde te zien. En nu is het gewoon een kwestie van tijd volgens die Ariël dat ze weer gaat zien. En ze heeft geen idee hoe lang dat gaat duren.' Ik sta op en loop dan even heen en weer door de stal terwijl ik over mijn armen wrijf. 'Je ziet er trouwens beroerd uit Marcell,' merk ik op. Ik ben gewoon niet subtiel, maar daar word ik ook niet voor betaald. Hé, ik word helemaal niet betaald.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.