• National Novel Writing Month is begonnen c:
    En hier kan je je aanmelden.


    Wat is Nano?

    Nano is een project waarin schrijvers uitgedaagd worden om 50.000 woorden te schrijven in dertig dagen tijd, dit vindt plaats in de maand November.


    Welke Q'ers doen er allemaal mee?

    Thornfield - Peyrac - Vuur om mee te spelen
    50k

    Reid - JanaAusten - Vaarwel, Cameron
    50k

    CrazyChicken - CrazyChicken- Superhelden
    50k

    Tiame - Miiiek - Wind
    Square - Squares -
    50k

    Lillium - LadyMoirae - Remembrance
    Noyade - Progeny - De man die mijn moeder verving
    Memoria - Witlow - Autumn Leaves
    Mulford - GreyWolfMoon - Zoete wraak, zoute tranen
    50k

    PercyWood - ElfCitadel - Kleuren der natuur
    Descartes - Chanice -
    HallowsEve - soulkey - Meesteres van Bloed en Schaduw
    TheseWords - TheseWords - Wild Hearts
    Yggdrasil - Rowena - A Different Kind of Crazy
    Requille - Vaitille - Mists of spirits
    Emrys - Taraluis - Long road home
    50k

    Snowwhite - AnnaEvermore - Alleen zonder jou
    ImAwesome - Sushita -
    Ayumi - AurbiéAurorette - Falling

    Naamsveranderingen doorgeven, aub!

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Vermeld ook even je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)



    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten, elkaar tips geven, etc. En ofcourse, je verhaal en je vooruitgang neer zetten.



    Word wars om:

    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    Succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 11:31 ]


    Ex astris, sciencia

    Square schreef:
    Ik zit nu op 26,5k. Ik heb vanochtend nog niets gedaan, maar vannacht na twaalf uur heb ik al 740 woorden geschreven. Mijn doel voor vandaag is 28k. ^^


    En deze is voor iedereen die moeite heeft woorden op papier te krijgen:


    Die gaat in mijn inspiratiemapje!

    Ik heb eindelijk de 20K bereikt. Dat was mijn doel voor een halve week geleden al, maar sh.

    Mijn personages lijken niet echt zo zeer op beroemdheden. Ze hebben gewoon een uiterlijk in mijn hoofd. Net als de Harry Potter in mijn hoofd, die niet op Dan lijkt. Maar goed.

    Hebben jullie al hoofdstukindelingen gemaakt of gebeurt dat voor jullie pas in december? (waarin december overigens een metafoor is voor de vrijheid na NaNo)

    En succes Emrys en alle anderen die al last hebben van de Verschrikkelige Week Twee.


    Felix

    Mijn hoofdpersoon lijkt ook niet echt op een beroemd persoon, maar ze heeft in ieder geval donkerbruin haar met slag dat reikt tot aan haar schouderbladen en zachtgroene ogen (:

    Oh, misschien een beetje Alexis Bledel idee:

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 21:50 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    Mijn hoofdpersoon lijkt ook niet echt op een beroemd persoon, maar ze heeft in ieder geval donkerbruin haar met slag dat reikt tot aan haar schouderbladen en zachtgroene ogen (:

    Oh, misschien een beetje Alexis Bledel idee:


    Maar dan niet met die ogen x)


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Maar dan niet met die ogen x)


    Precies :Y)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb vannacht zitten schrijven aan een Perciver, kon het gewoon niet laten om eens te doen. En daar heb ik nu ondertussen al bijna 1700 woorden voor dus ik zit weer bijna op schema. Eigenlijk helemaal aangezien vandaag nog niet voorbij is. YAY


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Ik heb vannacht zitten schrijven aan een Perciver, kon het gewoon niet laten om eens te doen. En daar heb ik nu ondertussen al bijna 1700 woorden voor dus ik zit weer bijna op schema. Eigenlijk helemaal aangezien vandaag nog niet voorbij is. YAY


    Yay! Zowel voor de inhaalslag als voor de Perciver, hehe. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik loop bijna 10K achter --'


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Ik loop bijna 10K achter --'


    Wat doe je hier dan nog op het forum? Hup, schrijven jij. Je kunt het best nog inhalen. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Wat doe je hier dan nog op het forum? Hup, schrijven jij. Je kunt het best nog inhalen. *O*

    Ik heb al 11321 woorden (: Tegenover de 11259 die op NaNo-site staat :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    (...)

    Yay! Zowel voor de inhaalslag als voor de Perciver, hehe. *O*

    Ach ja je moet toch eens een keer aan zulke geweldige dingen beginnen is het niet?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mijn verhaal speelt zich af in Amerika en het is ook nog eens lente aldus mijn verhaal... Waarom luister ik Sinterklaasliedjes en wil ik daarover schrijven? Ik snap mezelf niet...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ben vandaag in een echt rothumeur, dus schrijven zit er niet in vandaag.


    Ex astris, sciencia

    Emrys schreef:
    (...)
    Ach ja je moet toch eens een keer aan zulke geweldige dingen beginnen is het niet?

    Mag ik jouw Perciver (ooit) lezen? :]


    Felix

    Op een van de twee momenten in mijn verhaal dat ik aan het schrijven ben (werk aan twee stukken tegelijk) ligt mijn hoofdpersonage in coma. Ik zit er aan te denken om de vriend van mijn hoofdpersonage haar elke dag te laten bezoeken en ondertussen een boek te schrijven, maar ik ben niet zo zeker van het idee, aangezien mijn originele plot volledig anders was. Fuck you, Vaarwel, Cameron. >.<


    comfort in c h a o s

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Mag ik jouw Perciver (ooit) lezen? :]

    Als je online bent moet je het nog maar een keer vragen. Nu ben ik nog niet helemaal klaar met overtypen en het verhaal zelf is ook nog niet helemaal af om eerlijk te zijn. En mij kennende ga ik het ook vergeten als het klaar is.
    ik moet trouwens echt meer gewoon op papier gaan schrijven. De 300 woorden van het stukje dat ik tot nu toe heb overgeschreven heeft zich al uitgebreid naar 550. Zo gaat het snel.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 18:07 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."