• National Novel Writing Month is begonnen c:
    En hier kan je je aanmelden.


    Wat is Nano?

    Nano is een project waarin schrijvers uitgedaagd worden om 50.000 woorden te schrijven in dertig dagen tijd, dit vindt plaats in de maand November.


    Welke Q'ers doen er allemaal mee?

    Thornfield - Peyrac - Vuur om mee te spelen
    50k

    Reid - JanaAusten - Vaarwel, Cameron
    50k

    CrazyChicken - CrazyChicken- Superhelden
    50k

    Tiame - Miiiek - Wind
    Square - Squares -
    50k

    Lillium - LadyMoirae - Remembrance
    Noyade - Progeny - De man die mijn moeder verving
    Memoria - Witlow - Autumn Leaves
    Mulford - GreyWolfMoon - Zoete wraak, zoute tranen
    50k

    PercyWood - ElfCitadel - Kleuren der natuur
    Descartes - Chanice -
    HallowsEve - soulkey - Meesteres van Bloed en Schaduw
    TheseWords - TheseWords - Wild Hearts
    Yggdrasil - Rowena - A Different Kind of Crazy
    Requille - Vaitille - Mists of spirits
    Emrys - Taraluis - Long road home
    50k

    Snowwhite - AnnaEvermore - Alleen zonder jou
    ImAwesome - Sushita -
    Ayumi - AurbiéAurorette - Falling

    Naamsveranderingen doorgeven, aub!

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Vermeld ook even je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)



    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten, elkaar tips geven, etc. En ofcourse, je verhaal en je vooruitgang neer zetten.



    Word wars om:

    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    Succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 11:31 ]


    Ex astris, sciencia



    Just had to post it. :Y)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    En nu heb ik weer zin om Avengers te kijken ;D Maar ik loop alweer bijna op schema nog maar 1100 woorden achter dus ik ben stiekem gewoon geweldig bezig.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Wat voor muziek hebben jullie tijdens het schrijven op? Ik ben morgen best vroeg uit en wil dan flink wat schrijven, en ik had het idee dat muziek daar wel bij zou helpen :Y)


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ik heb om eerlijk te zijn niet de allerbeste schrijfmuziek opgezet nu. Het nieuwe album van One Direction met ook nog de nieuwe van Taylor erdoorheen. Dus praktisch gezien twee albums met veel liedjes waarvan ik zo snel mogelijk de tekst uit mijn hoofd wil leren en zo snel mogelijk ook nog wil schrijven. Ik ben echt niet slim...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Ik heb om eerlijk te zijn niet de allerbeste schrijfmuziek opgezet nu. Het nieuwe album van One Direction met ook nog de nieuwe van Taylor erdoorheen. Dus praktisch gezien twee albums met veel liedjes waarvan ik zo snel mogelijk de tekst uit mijn hoofd wil leren en zo snel mogelijk ook nog wil schrijven. Ik ben echt niet slim...

    Lekkere combinatie :'D


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    Wat voor muziek hebben jullie tijdens het schrijven op? Ik ben morgen best vroeg uit en wil dan flink wat schrijven, en ik had het idee dat muziek daar wel bij zou helpen :Y)

    Dat verschilt héél erg. Ik schrijf op metallica, lifehouse en Poets of the fall.
    Hmm. Ik ga in een half uur er nog zo veel mogleijk woorden proberen uit te krijgen. En anders ga ik maar wat meer over Jack The Ripper lezen.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Dat verschilt héél erg. Ik schrijf op metallica, lifehouse en Poets of the fall.
    Hmm. Ik ga in een half uur er nog zo veel mogleijk woorden proberen uit te krijgen. En anders ga ik maar wat meer over Jack The Ripper lezen.


    Bedankt! Daar kijk ik morgen wel even bij (: En succes nog met schrijven(A)


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ik had hier niet staan : "Maar dat kwam alleen omdat ik god was in voetbal." God. *kuch kuch* Benjamin, mind your ego! Dat moest dus goed zijn.


    Ex astris, sciencia

    Ik loop nu nog 106 woorden achter. Eigenlijk al voor aangezien ik nog niet alles over heb geschreven van mijn Perciver. Maar nu moet ik gaan stoppen dus tot morgen allemaal.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Tralalala, there's so many wars we've fought, there's so many things we're not, but with what we have I promise you that we're NaNo-ing oh-on!

    Trouwens, waarom moet ik per se online zijn om je verhaal te lezen? Ö


    Felix

    Je hoeft niet online te zijn om hem te lezen maar ik bedoelde als je online was kon je het misschien beter nog een keer vragen omdat ik het anders vergeet ;D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Je hoeft niet online te zijn om hem te lezen maar ik bedoelde als je online was kon je het misschien beter nog een keer vragen omdat ik het anders vergeet ;D

    Oh op die fiets.
    Dan vraag ik het nu weer. :] Want dat moest van jou.


    Felix

    Haha ik zal je even pben wat ik tot nu toe heb.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik zal morgen wel schrijven *sigh*. Damn you. Ik ga wat aan mijn nieuw idee schrijven, misschien is dat wat productiever.


    Ex astris, sciencia

    Ik zat te denken om er tussendoor gewoon een korte Perciver te schrijven maar hij heeft ondertussen al 3,5 K aan woorden en het is nog lang niet klaar. Ach ja wat maakt het uit.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."