• National Novel Writing Month is begonnen c:
    En hier kan je je aanmelden.


    Wat is Nano?

    Nano is een project waarin schrijvers uitgedaagd worden om 50.000 woorden te schrijven in dertig dagen tijd, dit vindt plaats in de maand November.


    Welke Q'ers doen er allemaal mee?

    Thornfield - Peyrac - Vuur om mee te spelen
    50k

    Reid - JanaAusten - Vaarwel, Cameron
    50k

    CrazyChicken - CrazyChicken- Superhelden
    50k

    Tiame - Miiiek - Wind
    Square - Squares -
    50k

    Lillium - LadyMoirae - Remembrance
    Noyade - Progeny - De man die mijn moeder verving
    Memoria - Witlow - Autumn Leaves
    Mulford - GreyWolfMoon - Zoete wraak, zoute tranen
    50k

    PercyWood - ElfCitadel - Kleuren der natuur
    Descartes - Chanice -
    HallowsEve - soulkey - Meesteres van Bloed en Schaduw
    TheseWords - TheseWords - Wild Hearts
    Yggdrasil - Rowena - A Different Kind of Crazy
    Requille - Vaitille - Mists of spirits
    Emrys - Taraluis - Long road home
    50k

    Snowwhite - AnnaEvermore - Alleen zonder jou
    ImAwesome - Sushita -
    Ayumi - AurbiéAurorette - Falling

    Naamsveranderingen doorgeven, aub!

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Vermeld ook even je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)



    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten, elkaar tips geven, etc. En ofcourse, je verhaal en je vooruitgang neer zetten.



    Word wars om:

    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    Succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 11:31 ]


    Ex astris, sciencia

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Nah.
    Behalve dat ik over de helft ben. *party* How's jouw verhaal going?


    Ik ben maandagavond op de bus over de 30k gegaan :Y)

    Bij jou?

    @Mulford Het lukt je wel! We believe in you! (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Square schreef:



    Tadaa! Als dit niet helpt, dan weet ik het ook niet meer. :'D

    Thanks, just what I needed.


    Ex astris, sciencia

    Ik hoop dat ik vandaag nog wat kan schrijven, want ik heb dit weekend niet veel tijd.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 17:21 ]


    comfort in c h a o s

    Oh ik dacht dat ik ondertussen al 6 k achterliep. Is maar 4k gelukkig :3 Ik haat donderdagen en vrijdagen dan kan ik bijna nooit schrijven. En blijkt ook dat ik de 30e naar een wedstrijd moet en dan om pas ongeveer 6 uur thuis te zijn dus dan kan ik niet no life gaan zitten schrijven. En al die suprises wachten nog op me om gemaakt te worden vanavond nog Merlin pfoeh het klinkt alsof ik werkelijk een soort van een leven aan het krijgen ben.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Oh ik dacht dat ik ondertussen al 6 k achterliep. Is maar 4k gelukkig :3 Ik haat donderdagen en vrijdagen dan kan ik bijna nooit schrijven. En blijkt ook dat ik de 30e naar een wedstrijd moet en dan om pas ongeveer 6 uur thuis te zijn dus dan kan ik niet no life gaan zitten schrijven. En al die suprises wachten nog op me om gemaakt te worden vanavond nog Merlin pfoeh het klinkt alsof ik werkelijk een soort van een leven aan het krijgen ben.


    Haha, dat ken ik. En natuurlijk moet dat leven dan ook net opduiken tijdens die ene maand dat je het eigenlijk even niet nodig hebt. Ik heb de dertigste waarschijnlijk een feest van een vriendin en dit weekend zit ik ergens in een huisje met vrienden van mijn ouders, dus kan ik me ook niet de hele tijd achter mijn laptop verstoppen - en bovendien is de internetverbinding hier erg slecht en wisselvallig, dus is het steeds een gokje of de pagina nog wel laadt als ik ergens op klik. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Coffee beside me, Matthew Gray Gubler reciting Annabelle Lee playing on the background. I guess I'm ready to give writing yet another try.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2012 - 22:36 ]


    Ex astris, sciencia

    Al 1200 woorden geschreven in drie dagen WOOHOO ik ben slecht bezig. Dat word dus echt mijn leven opgeven vanavond.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Square schreef:
    (...)

    Haha, dat ken ik. En natuurlijk moet dat leven dan ook net opduiken tijdens die ene maand dat je het eigenlijk even niet nodig hebt. Ik heb de dertigste waarschijnlijk een feest van een vriendin en dit weekend zit ik ergens in een huisje met vrienden van mijn ouders, dus kan ik me ook niet de hele tijd achter mijn laptop verstoppen - en bovendien is de internetverbinding hier erg slecht en wisselvallig, dus is het steeds een gokje of de pagina nog wel laadt als ik ergens op klik. :')

    Story of November. :]

    En GOOOOOO MULFORD :3 (Niet dat ik die mensen ken, maar toch.)


    Felix

    Ik loop nog maar 2000 woorden achter :3 Het was mijn plan om dit weekend lekker voor te gaan lopen maar gezien dat ik straks naar mijn oma ga gaat dat waarschijnlijk niet lukken. Niet zoveel als ik wou tenminste.
    Hebben jullie er trouwens ook last van dat je opeens echt heel veel zin krijgt om aan andere verhalen te schrijven als dat je eigenlijk van plan was?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Story of November. :]

    En GOOOOOO MULFORD :3 (Niet dat ik die mensen ken, maar toch.)

    Annabelle Lee is een gedicht van Edgar Allen Poe, in dit geval ingesproken door Matthew Gray Gubler, acteur in Criminal Minds.


    @Emrys
    I so know the feeling! Ik heb een heel idee voor een andere story van me (Occupanional hazard), maar daar mag ik van mezelf niet aan verderschrijven.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 14:04 ]


    Ex astris, sciencia

    20k!




    Only 10k to go to catch up, well


    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 14:33 ]


    Ex astris, sciencia

    Hmm. Eerlijk gezegd heb ik nu zin om een ander verhaal mee te tellen, terwijl dat puur valsspelen is. *sigh*

    Hoe gaat het met jullie verhaal?


    Ex astris, sciencia

    YOU GO GIRL!





    hehe ik kan beter echt gaan schrijven nu.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik schrijf ondertussen al aan drie verhalen. Eigenlijk is het niet echt vals spelen als je het mij vraagt. Het slaat toch allemaal helemaal nergens op met de humor die ik erin gooi.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Ik schrijf ondertussen al aan drie verhalen. Eigenlijk is het niet echt vals spelen als je het mij vraagt. Het slaat toch allemaal helemaal nergens op met de humor die ik erin gooi.

    Aan drie verhalen? Waar gaan die drie dan over?

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 19:58 ]


    Ex astris, sciencia