• National Novel Writing Month is begonnen c:
    En hier kan je je aanmelden.


    Wat is Nano?

    Nano is een project waarin schrijvers uitgedaagd worden om 50.000 woorden te schrijven in dertig dagen tijd, dit vindt plaats in de maand November.


    Welke Q'ers doen er allemaal mee?

    Thornfield - Peyrac - Vuur om mee te spelen
    50k

    Reid - JanaAusten - Vaarwel, Cameron
    50k

    CrazyChicken - CrazyChicken- Superhelden
    50k

    Tiame - Miiiek - Wind
    Square - Squares -
    50k

    Lillium - LadyMoirae - Remembrance
    Noyade - Progeny - De man die mijn moeder verving
    Memoria - Witlow - Autumn Leaves
    Mulford - GreyWolfMoon - Zoete wraak, zoute tranen
    50k

    PercyWood - ElfCitadel - Kleuren der natuur
    Descartes - Chanice -
    HallowsEve - soulkey - Meesteres van Bloed en Schaduw
    TheseWords - TheseWords - Wild Hearts
    Yggdrasil - Rowena - A Different Kind of Crazy
    Requille - Vaitille - Mists of spirits
    Emrys - Taraluis - Long road home
    50k

    Snowwhite - AnnaEvermore - Alleen zonder jou
    ImAwesome - Sushita -
    Ayumi - AurbiéAurorette - Falling

    Naamsveranderingen doorgeven, aub!

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Vermeld ook even je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)



    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten, elkaar tips geven, etc. En ofcourse, je verhaal en je vooruitgang neer zetten.



    Word wars om:

    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 16:30-17:30
    4) 20:00-21:00
    5) 21:30-22:30

    Succes iedereen!

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 11:31 ]


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Aan drie verhalen? Waar gaan die drie dan over?

    Eentje gaat er over een tweeling die in het verleden die hun dorp moet gaan beschermen tegen een of andere slechte heks die alle kinderen kidnapt, behalve hun tweeën dan aangezien hun na hun geboorte naar de toekomst waren gezappt.

    De tweede is mijn Twilight fanfic die ik weer heel lief naar me zag glimlachen. En toen moest ik gewoon even kijken waar ik precies geëindigd was en nu ben ik daar dus ook weer opnieuw aan begonnen.
    En de laatste is een Perciver die ondertussen alweer bijna klaar is.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    Eentje gaat er over een tweeling die in het verleden die hun dorp moet gaan beschermen tegen een of andere slechte heks die alle kinderen kidnapt, behalve hun tweeën dan aangezien hun na hun geboorte naar de toekomst waren gezappt.

    De tweede is mijn Twilight fanfic die ik weer heel lief naar me zag glimlachen. En toen moest ik gewoon even kijken waar ik precies geëindigd was en nu ben ik daar dus ook weer opnieuw aan begonnen.
    En de laatste is een Perciver die ondertussen alweer bijna klaar is.

    Een soort van parodie op Hansje en Grietje? Of bedenkt mijn brein dat nu gewoon?

    Oeh, fanfic. Altijd leuk om te schrijven! Dat schrijft het vlotst, vind ik.
    Mijn tweede verhaal is ook een Fanfic. Criminal Minds dan wel, mais bon.


    Ex astris, sciencia

    Nah niet bepaald Hans en Grietje. Het is ietsje minder sprookjesachtig. Het gaat eigenlijk voornamelijk over Tyra die iedereen die ze niet mag of die hun probeert te vermoorden vermoord. Al is dat tot nu toe vrij weinig gebeurd eigenlijk er zijn pas zo'n 10 dooien. En het zijn ook twee meisjes die zelf ook een soort van magiërs zijn.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Oh, zo. 10 Doden, dat is niets, toch? *sarcasm*


    Ex astris, sciencia

    Haha, nee, tien doden is echt niks x'D


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Hmm ik hoor gewoon sarcasme... Maar avontuur verhalen worden pas goed als er echt een goede massamoord is geweest. En dus moet ik maar eens gaan zorgen voor een grote massamoord zodat de teller op minstens 75 staat.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ja, daar ben ik het echt absoluut mee eens. Laat je het weten als je boven de 75 zit? ^^


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Emrys schreef:
    Hmm ik hoor gewoon sarcasme... Maar avontuur verhalen worden pas goed als er echt een goede massamoord is geweest. En dus moet ik maar eens gaan zorgen voor een grote massamoord zodat de teller op minstens 75 staat.

    Ik heb eigenlijk bitter weinig avontuur verhalen gelezen met massamoorden, wanneer je oorlogen niet meetelt. Maar goed : ":), massamoord, yay!"
    75 is een begin, ja. 85 kan ook. *evil grin* Hoewel er misschien beter nog een dorpslid over is, natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:48 ]


    Ex astris, sciencia

    Haha, het speelt zich ook niet af in alleen het dorp, het gaat over vijf koninkrijken en ik ben van plan minstens een van die koningen te vermoorden.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Haha, het speelt zich ook niet af in alleen het dorp, het gaat over vijf koninkrijken en ik ben van plan minstens een van die koningen te vermoorden.

    OOOH, dan kan je veel man vermoorden.


    Ex astris, sciencia

    Waarom niet alle vijf, als je toch bezig bent? Telt lekker aan :'D

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 21:00 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    En ik sluit de dag af met 22k,


    Ex astris, sciencia

    Nah er moeten er ook wel een paar overblijven. De ene is een zak dus die moet blijven leven want een zak als koning is altijd grappig.
    en ik heb trouwens bijna 31K aan woorden (nerd)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Nieuw NaNo doel: 75 moorden.


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Nieuw NaNo doel: 75 moorden.


    Hah, dat zou ik nooit halen. Ik ben veel te lief voor mijn personages. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan