• Life Changed
    Na 2 en een half jaar gezongen te hebben vonden de jongens van One Direction het zingen niet meer zo leuk. Ook doordat ze ze steeds vaker ruzie krijgen. Na hun album Take me Home en de wereldtour stoppen ze. Zayn had in een interview gezegd: ''We Stoppen op ons hoogtepunt.'' Heel veel Directioners waren teleurgesteld. Maar ze bleven ze steunen. Als het hun keuze was dan was dat het maar. De jongens zelf gaan ook allemaal een ander beroep doen, die ze helemaal zelf kiezen. Van een saai kantoor baantje tot model. De paparazzi zal toch wel achter hun aan blijven zitten. 5 andere meiden die de jongens van One Direction totaal niet kennen, doen, net als hun, apart auditie voor X-Factor en worden later in een groep geplaatst. Simon Cowell word de coach voor deze meidengroep (naam moeten ze nog bedenken). Hij wil dat de jongens van 1D hun ontmoeten en vertellen wat hun hebben meegemaakt. Om de meiden net zo succesvol als One Direction ooit was geweest is. En misschien wel nog meer. Kunnen de jongens het volhouden zonder elkaar? Het zingen missen?
    (Slecht begin, maar dan heb je vast een idee)

    Lijkt deze RPG je wat? Vul dan dit lijstje in:
    Rol:
    Volledige Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk [het liefst met foto]:
    Extra:


    Rollen:
    Jongens:
    - Liam Payne ~ Silvanaa
    - Niall Horan ~Croix
    - Zayn Malik ~ Depay
    - Harry Styles ~ Adlington
    - Louis Tomlinson ~ xHazzaStyles


    Meiden:
    - Aylina Flora Evi Sarah Benson ~ AgentP
    - Emma Grace Moore ~ xSunshineee
    - Alizée Eloise de la Abenière ~ ohfucklarry
    - Aurora Catherin Jones ~ xClove
    - Paigelyn Calliophe Watson ~ Rider


    Regels
    ~ Minimaal 5 regels
    ~ OOC tussen haakjes: ( { [ / |
    ~ 16+ mag maar houd het netjes
    ~ Naamsveranderingen doorgeven
    ~ Geen perfecte personage's, niemand is perfect!
    ~ Alleen je eigen personage besturen
    ~ 1 perso per quizletter
    ~ Alleen ik (AgentP) open nieuwe topics, tenzij ik iemand aanwijs
    ~ Have Fun (:


    Als ik iets vergeten ben meld het me dan even (A)

    Misschien wordt de titel nog veranderd want ik vind hem best slecht $:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 12:34 ]


    Do what people say you can't.

    Ik wil wel een meisje. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yay, Lieke! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Adesso schreef:
    Ik wil wel een meisje. (:


    jeppp


    Do what people say you can't.

    Mag ik Liam reserveren? ^^


    "We accept the love we think we deserve."

    lol, geen zin om te quoten xd

    maar tuurlijk (:


    Do what people say you can't.

    AgentP schreef:
    lol, geen zin om te quoten xd

    maar tuurlijk (:


    Hehe, hoe bedoel je lui?
    Oke, dan vul ik het lijstje even in(ook al is Liam natuurlijk vanzelfsprekend), toch vind ik het leuk om het in te vullen ^^


    "We accept the love we think we deserve."

    Rol: Meid
    Volledige Naam: Emma Grace Moore
    Leeftijd: 18
    Karakter: Emma is een lieve, maar soms een koppige meid. Ze kan goed luisteren en is erg betrouwbaar. Ze houdt ervan nieuwe vrienden te maken en is dus ook heel sociaal. Heel vaak vindt ze van zichzelf dat ze nogal onzeker is, maar bij momenten denkt ze dat ze toch ergens een beetje zelfzeker over is. Vaak vertelt Emma ook niet veel over zichzelf, ze stelt zich dus niet meteen open voor iedereen, ze moet je eerst kunnen vertrouwen en dan pas stelt ze zich open voor andere. Ze is redelijk makkelijk in de omgang en wil overal helpen waar nodig is en als het kan. Als het op jongens aankomt is ze nogal redelijk verlegen en stil.
    Uiterlijk:


    Emma heeft lange donkerblonde/lichtbruine haren en blauw/groene ogen. Ze is slank en zo een 1.65m groot. Ze draagt vooral gewone casual kleding, soms houdt ze ervan opvallende fleurige kleuren te dragen en andere keren houdt ze er weer van donkere of gewone lichte kleuren te dragen. Met haar haar probeert ze ook wel eens verschillende stijlen uit, van stijl tot krullend en van een paardenstaart naar een knot, enz.
    Extra: Ze danst al jaren Hip Hop.


    16 - 09 - '17

    Volledige Naam: Liam James Payne
    Leeftijd: 19
    Karakter: Liam is een lieve, zorgzame jongen en het meest serieus van hun alle vijf. Men noemt hem ook wel "Daddy Direction" omdat hij een vaderlijke rol speelt in de band. Liam is erg behulpzaam en een goede vriend. Hij is een goed oor waaraan je alles kan vertellen en zeker betrouwbaar. Maar ondanks dat Liam het meest serieuze is van de vijf, kan hij ook behoorlijk lol trappen met de jongens en klieren. Wanneer Liam moe is kan je hem het beste met rust laten want dan is hij niet te genieten. Zich constant in de drukte begeven kan hij ook slecht tegen. Liam heeft dus af en toe de behoeften om zich terug te kunnen trekken in een rustige omgeving. Liam houd niet van luidruchtige mensen. Louis daaronder is een uitzondering.
    Uiterlijk: Liam heeft chocola, bruine krullen en hazel-bruine puppy ogen. Hij is ongeveer rond de 1.80 en redelijk gespierd met een lichte sixpack.


    Extra: Nadat de band uit elkaar was gegaan besloot Liam verder te gaan met zingen, aangezien hij altijd nog verder wou gaan als solo-artiest. Maar omdat alleen zingen hij niet echt meer zo zag zitten, besloot hij naast het zingen, ook nog eens te gaan acteren. Nu speelt hij tijdelijk in enkele films en binnenkort krijgt hij zijn eigen tv-programma op Nickelodeon genaamd "Rock me"

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 21:55 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Mogen de meisjes en jongens ook een relatie krijgen / beetje rotzooien met elkaar? ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Adesso schreef:
    Mogen de meisjes en jongens ook een relatie krijgen / beetje rotzooien met elkaar? ^^


    Jaaa... zou jij wel willen hé ^^


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    (...)

    Jaaa... zou jij wel willen hé ^^


    Indeed, hehehe. Maar Melissa -Adlington- en ik hadden een idee, maar dan moeten we dat eerst weten, dus ja.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Silvanaa schreef:
    (...)

    Jaaa... zou jij wel willen hé ^^


    Wie nou niet? Haha


    16 - 09 - '17

    Adesso schreef:
    (...)

    Indeed, hehehe. Maar Melissa -Adlington- en ik hadden een idee, maar dan moeten we dat eerst weten, dus ja.


    Oeh bam. Harry gaat mensen BOOM! Pregnant'en. Ja bij deze, "Pregnant'en" is nu een werkwoord ^^


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    (...)

    Oeh bam. Harry gaat mensen BOOM! Pregnant'en. Ja bij deze, "Pregnant'en" is nu een werkwoord ^^


    Nee. :Y) Alleen een beetje rotzooien enso, maar we weten niet of dat mag, haha. Super leuk woord, hehe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Adesso schreef:
    (...)

    Nee. :Y) Alleen een beetje rotzooien enso, maar we weten niet of dat mag, haha. Super leuk woord, hehe.


    Ja ik zie het al helemaal voor me dat er dit soort dingen in het topic gaan staan:
    Ik voelde Harry zijn tedere vingers over mijn naakte lichaam strelen. Ik kreunde zachtjes van genot.
    Echt man, op dat moment ga ik los x'd


    "We accept the love we think we deserve."