• Life Changed
    Na 2 en een half jaar gezongen te hebben vonden de jongens van One Direction het zingen niet meer zo leuk. Ook doordat ze ze steeds vaker ruzie krijgen. Na hun album Take me Home en de wereldtour stoppen ze. Zayn had in een interview gezegd: ''We Stoppen op ons hoogtepunt.'' Heel veel Directioners waren teleurgesteld. Maar ze bleven ze steunen. Als het hun keuze was dan was dat het maar. De jongens zelf gaan ook allemaal een ander beroep doen, die ze helemaal zelf kiezen. Van een saai kantoor baantje tot model. De paparazzi zal toch wel achter hun aan blijven zitten. 5 andere meiden die de jongens van One Direction totaal niet kennen, doen, net als hun, apart auditie voor X-Factor en worden later in een groep geplaatst. Simon Cowell word de coach voor deze meidengroep (naam moeten ze nog bedenken). Hij wil dat de jongens van 1D hun ontmoeten en vertellen wat hun hebben meegemaakt. Om de meiden net zo succesvol als One Direction ooit was geweest is. En misschien wel nog meer. Kunnen de jongens het volhouden zonder elkaar? Het zingen missen?
    (Slecht begin, maar dan heb je vast een idee)

    Lijkt deze RPG je wat? Vul dan dit lijstje in:
    Rol:
    Volledige Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk [het liefst met foto]:
    Extra:


    Rollen:
    Jongens:
    - Liam Payne ~ Silvanaa
    - Niall Horan ~Croix
    - Zayn Malik ~ Depay
    - Harry Styles ~ Adlington
    - Louis Tomlinson ~ xHazzaStyles


    Meiden:
    - Aylina Flora Evi Sarah Benson ~ AgentP
    - Emma Grace Moore ~ xSunshineee
    - Alizée Eloise de la Abenière ~ ohfucklarry
    - Aurora Catherin Jones ~ xClove
    - Paigelyn Calliophe Watson ~ Rider


    Regels
    ~ Minimaal 5 regels
    ~ OOC tussen haakjes: ( { [ / |
    ~ 16+ mag maar houd het netjes
    ~ Naamsveranderingen doorgeven
    ~ Geen perfecte personage's, niemand is perfect!
    ~ Alleen je eigen personage besturen
    ~ 1 perso per quizletter
    ~ Alleen ik (AgentP) open nieuwe topics, tenzij ik iemand aanwijs
    ~ Have Fun (:


    Als ik iets vergeten ben meld het me dan even (A)

    Misschien wordt de titel nog veranderd want ik vind hem best slecht $:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 12:34 ]


    Do what people say you can't.

    AgentP schreef:
    woojoo, ik was de hele middag weg ;o en gelijk komen er meer bij *yay* ik ga nu alle reserveringen erbij zetten en mijn eigen perso maken (: Oh en Curlies, ja ik vind het goed


    Jah , is goed. Ik kijk wel of ik er nog bij kan komen vanwege mijn schoolwerk enz


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol: Meisje van X-Factor.
    Volledige Naam: Alizée Eloise de la Abenière.
    Leeftijd: 19, 10-12-1992.
    Karakter: Zie je in de rpg, anders houd ik me er niet aan.
    Uiterlijk: [het liefst met foto]:


    Extra: Alizée is van Franse afkomst, haar vader komt uit Frankrijk, haar moeder is gewoon een Engelse. Ze heeft een tattoo van een hartje op haar pols, dit wel voor een rede. Alizée heeft ook een vriendje, Jayson, hij is 2 jaar ouder dan haar.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 17:43 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rider schreef:



    She's beautiful.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Rol: meisje, x-factor
    Volledige Naam: Aylina Flora Evi Sarah Benson
    Leeftijd: 16, ze is jarig op 1 December
    Karakter: Aylina is vaak vrolijk en hyper. Ze kan geen seconden stil zitten. Maar haar hyper-heid kan snel voorbij zijn als je iets zegt wat haar kwetst of boos maakt. Ze wisselt soms dus heel snel van gevoelens. Sinds ze klein is heeft ze dat al. Soms werden haar ouders daar gek van. Ze is namelijk opgegroeid in een klein huis en tja.. Als je daar rond springt en hyper gaat doen is de kans groot en er iets kapot gaat. Er was altijd wel iets dat Aylina omstootte. Er is een kleine kans dat je de stem van Aylina niet hoort. Ze praat of zingt altijd. Tenzij ze met iets zit. Dan is ze echt stil. En de rest zie je in de RPG (:
    Uiterlijk [het liefst met foto]:


    Extra: . -komt ,denk ik, zo-


    Do what people say you can't.

    Croix schreef:
    (...)
    She's beautiful.


    I know ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Alleen nog Zayn, hè?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mag ik Zayn dan?:)


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Van mij wel. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Rol: Zayn Malik
    Volledige Naam: Zayn Jawaad Malik
    Leeftijd: 19
    Karakter: Zayn staat bekend als een echte bad-boy, als is hij dat totaal niet. Hij is een hele bescheiden en verlegen jongen. Zayn luistert liever dan dat hij zelf praat. Mysterieus en best wel snel jaloers, het is moeilijk om hem boos te krijgen maar als dat je toch is gelukt heb je een probleem. Hij is bang om mensen te verliezen om wie hij geeft, hierdoor kan hij een beetje beschermend overkomen, dit komt ook omdat hij vroeger gepest is door zijn verschillende nationaliteiten. Diep van binnen is hij best wel een beetje onzeker maar dit probeert hij niet te laten zien met behulp van zijn ijdele buitenkant.
    Uiterlijk [het liefst met foto]:


    Extra: -


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    yay, alle persoontjes zijn ingevult (: Vanmiddag Ik denk rond 5 uur open ik het eerste topic :Y)


    Do what people say you can't.

    TOPIC 1!!!

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 16:59 ]


    Do what people say you can't.