• Life Changed
    Na 2 en een half jaar gezongen te hebben vonden de jongens van One Direction het zingen niet meer zo leuk. Ook doordat ze ze steeds vaker ruzie krijgen. Na hun album Take me Home en de wereldtour stoppen ze. Zayn had in een interview gezegd: ''We Stoppen op ons hoogtepunt.'' Heel veel Directioners waren teleurgesteld. Maar ze bleven ze steunen. Als het hun keuze was dan was dat het maar. De jongens zelf gaan ook allemaal een ander beroep doen, die ze helemaal zelf kiezen. Van een saai kantoor baantje tot model. De paparazzi zal toch wel achter hun aan blijven zitten. 5 andere meiden die de jongens van One Direction totaal niet kennen, doen, net als hun, apart auditie voor X-Factor en worden later in een groep geplaatst. Simon Cowell word de coach voor deze meidengroep (naam moeten ze nog bedenken). Hij wil dat de jongens van 1D hun ontmoeten en vertellen wat hun hebben meegemaakt. Om de meiden net zo succesvol als One Direction ooit was geweest is. En misschien wel nog meer. Kunnen de jongens het volhouden zonder elkaar? Het zingen missen?
    (Slecht begin, maar dan heb je vast een idee)

    Lijkt deze RPG je wat? Vul dan dit lijstje in:
    Rol:
    Volledige Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk [het liefst met foto]:
    Extra:


    Rollen:
    Jongens:
    - Liam Payne ~ Silvanaa
    - Niall Horan ~Croix
    - Zayn Malik ~ Depay
    - Harry Styles ~ Adlington
    - Louis Tomlinson ~ xHazzaStyles


    Meiden:
    - Aylina Flora Evi Sarah Benson ~ AgentP
    - Emma Grace Moore ~ xSunshineee
    - Alizée Eloise de la Abenière ~ ohfucklarry
    - Aurora Catherin Jones ~ xClove
    - Paigelyn Calliophe Watson ~ Rider


    Regels
    ~ Minimaal 5 regels
    ~ OOC tussen haakjes: ( { [ / |
    ~ 16+ mag maar houd het netjes
    ~ Naamsveranderingen doorgeven
    ~ Geen perfecte personage's, niemand is perfect!
    ~ Alleen je eigen personage besturen
    ~ 1 perso per quizletter
    ~ Alleen ik (AgentP) open nieuwe topics, tenzij ik iemand aanwijs
    ~ Have Fun (:


    Als ik iets vergeten ben meld het me dan even (A)

    Misschien wordt de titel nog veranderd want ik vind hem best slecht $:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 12:34 ]


    Do what people say you can't.

    Silvanaa schreef:
    (...)

    Ja ik zie het al helemaal voor me dat er dit soort dingen in het topic gaan staan:
    Ik voelde Harry zijn tedere vingers over mijn naakte lichaam strelen. Ik kreunde zachtjes van genot.
    Echt man, op dat moment ga ik los x'd


    Hehe, dan zou ik zelf ook alsnog flippen, haha.
    Maar ik ga echt helemaal los als er Larry seks is. LAKSALFKJSLG.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    jepp, 16+ mag, staat in de regels ^^


    Do what people say you can't.

    Mag ik n meisje ?

    Voor duidelijkheid anderen: RememberYoux goes xClove (:

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 13:00 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag ik een meisje?


    Happy Birthday my Potter!

    Adlington schreef:
    (...)

    Hihi ik speel zo graag Harry. <3
    Eigenlijk speel ik momenteel vaker een jongen dan een meisje haha.

    Jij bent Harry DE ONOPVALLENDE...


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Rol: Meisje voor X-Factor
    Volledige Naam: Aurora Catherin Jones
    Leeftijd: 18
    Karakter: Aurora is een heel stil meisje. Je hoort haar niet vaak praten, en ze is erg onzeker. Vroeger werd ze veel gepest, en ze was het er ook niet mee eens dat haar vriendin haar opgaf voor X-Factor. Ze heeft vele tikjes, onder andere haar hoofd schuin huiden als ze nieuwsgierig is en lipbijten als ze nerveus is. Ze wordt snel onzeker als anderen haar complimenteren. Als je haar beter leert kennen zul je snel zien dat ze best vrolijk is, en als de jongens dan geintresseerd zijn neemt ze dat voor lief. Ze is niet zo'n jongensgek, maar volgens haar kunnen de ogen alles veranderen. meer volgt in RPG
    Uiterlijk [het liefst met foto]:


    Haar ogen lijken van kleur te veranderen, elke keer als je er in kijkt. Van nature zijn ze grijs, maar je kunt er altijd wel een kleurtje ontdekken. De ene keer gelig, de andere keer groen, en heel zelden (voornamelijk als ze geesten ziet) hebben die een paarse schittering. Haar haren zijn gitzwart, haar pony recht en ze heeft haar haar bijna altijd in een losse knot.
    Extra: Ze is een necromancer, dus af en toe ziet ze een geest. Dit was ook de reden waarom ze werd gepest (als dit mag) Verder speelt ze gitaar.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 13:24 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    -nvm

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 18:36 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Rol: Louis Tomlinson
    Volledige Naam: Louis William Tomlinson beter bekend als BooBear of Lou
    Leeftijd: 20 (24/12/1991)
    Karakter: Louis is een jongen van 20 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een échte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij toch nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Louis heeft vier jongere zussen, en geen broers. Al ziet hij de andere jongens uit de band als zijn broers. Louis kan soms wat gay overkomen naar de rest, en dat merk je ook snel, vaak wanneer je hem voor de eerste keer ontmoet en hem nog niet heel goed kent of hij bij zijn beste vrienden in de buurt is. Ondanks dat hij het met de rest van de band heel goed goed kan vinden is Harry toch vanaf het begin zijn beste vriend. Er is een band tussen die twee die eigenlijk niet te beschrijven valt. Voor Louis was het dan ook moeilijk dat ze elkaar niet meer spraken nadat de band uit elkaar ging. Al is het ook moeilijk dat het contact met de andere verging. Hij is dan ook blij dat herinneringen, foto's en video's nooit verdwijnen zodat er altijd nog iets dat hem kan herinneren aan de geweldige tijd.
    Uiterlijk [het liefst met foto]:




    Extra: Louis draagt ook een bril, al heeft die die eigenlijk niet nodig, het doet hem ouder en volwassener lijken. Louis' ouders zijn gescheiden, daar heeft hij het heel moeilijk mee gehad. Hij is dus nu zoals een tweede vader voor zijn zusjes omdat ze hun vader na de scheiding nooit meer hebben teruggezien. Hij heeft het er nog steeds moeilijk mee, maar dat wilt hij niet toegeven, en dat zal hij misschien alleen maar doen als hij je echt vertrouwt en als je hem kent. Louis is héél druk, maar in het begin als je hem leert kennen is hij echter heel stil. Hij komt na een tijdje pas losser en dan leren ze de echte Louis kennen. Dat is dan ook het moment dat de rustige Louis niet meer voorkomt.
    Nadat de band uit elkaar was gegaan besloot Louis iets te doen waar hij zijn energie in kwijt, want stilzitten is niets voor hem. Aan de ene kant wilde hij graag iets doen met kinderen, maar aan de andere kant wilde hij iets doen met zingen. Uiteindelijk is hij op een middelbare school drama docent geworden en in de tijd die hij overheeft is hij altijd wel bezig met zingen en gekke dansjes verzinnen die regelmatig ook in de drama lessen terugkomen.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 17:51 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Depay schreef:
    Ik wil wel een meisje.


    Rider had toch de laatste?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: Jongens
    Volledige Naam: Harry Edward Styles
    Leeftijd: 18 (1-02-1994)
    Karakter: Harry is van de vijf degene die het makkelijkst meisjes kan krijgen. Hij heeft er dan ook al wat op z'n palmares staan, waarvan ook een paar oudere vrouwen. Harry had vanaf het begin een geweldige band met Louis, die hij na de splitsing heeft verwaarloosd. Hij mist Louis soms ontzettend. Ondanks alle vooroordelen is hij 100% hetero. Ook is hij verschrikkelijk lief tegen z'n liefjes. Harry houdt van zingen en staat graag in de belangstelling. De herinneringen aan de momenten dat ze samen gelachen hebben, zal hij voor eeuwig bewaren. Hij mist die momenten met de andere jongens dan ook. Harry houdt heel erg van kinderen en wil er later dan ook heel graag zelf.
    Uiterlijk [het liefst met foto]:


    Extra: Harry is na One Direction gaan werken als model, wat hem nog steeds in de media bracht. Na dat een tijdje gedaan te hebben, werd hij het beu en heeft hij een periode helemaal niets gedaan. Omdat uiteindelijk te saai werd, is hij zangles gaan geven aan jongeren die hem als hun voorbeeld hebben.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 17:17 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Adesso -> ohfucklarry.
    Weet niet of ik het moet aangeven, maar doe het toch maar :'))


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mogen er ook extra vrienden etc erbij?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol: Meisje van X-factor

    Volledige Naam: Paigelyn Calliophe Watson (Ze wordt door de meeste mensen gewoon Paige genoemd, hoewel haar ouders en beste vriendinnen haar Callie noemen, omdat ze zo graag zingt.)

    Leeftijd: 17, geboren op 3 Augustus

    Karakter: Paige is een hele vrolijke meid. Ze denkt niet graag na over consequenties en regels en doet gewoon waar ze zin in heeft. Je leeft immers maar één keer en dus moet je genieten.
    Paige loopt overal recht op af en toont geen angst. Natuurlijk vindt ze soms wel iets eng, maar ze vindt dat je je angsten dan maar moet overwinnen. Ook daar kun je immers je leven niet door laten leiden.
    Paige kan soms een flapuit zijn en komt soms een beetje bot over, maar zelf zegt ze dan dat ze liever altijd eerlijk is, dan een schijnheilig tutje.
    Een zeer slechte eigenschap van Paige is, dat ze de gevoelens van anderen wel goed kan begrijpen en anderen dan ook vaak helpt, maar zelf stopt ze eigenlijk alles weg. Ook als ze vanbinnen verdrietig is, is ze vrolijk. De enige manier waarop ze zich echt uit is door te zingen.

    Uiterlijk [het liefst met foto]:





    Extra: Paige doet al jaren mee aan de schoolmusicals en haar vriendinnen hebben besloten haar op te geven voor X-factor. In eerste instantie kon ze ze wel vermoorden. Ten eerste wilde ze helemaal niet meedoen en ten tweede was ze er heilig van overtuigd dat ze daar niet goed genoeg zou zijn. Zingen was voor haar meer een hobby, om lol te maken. Uiteindelijk doet ze wel mee, maar vindt het vreselijk om alleen te moeten zingen. Ze is dan ook dolenthousiast over het idee van Simon.

    Ze zingt zo (sommige dingen zijn niet alleen door haar gezongen):

    Everytime
    Chasing Pavements
    Blow Me
    Born To Hand Jive


    Happy Birthday my Potter!

    Rol: one of the lads.
    Volledige Naam: Niall James Horan
    Leeftijd: 19 (13-9-1993)
    Karakter: Niall is een lieve en verlegen jongen. Hij heeft er best moeite mee om vrienden te maken, maar toen hij de jongens leerde kennen, klikte het meteen. Na een kleine tijd voelden de andere jongens al als broers voor hem. Niall is verder erg zorgzaam en zal mensen in nood altijd mensen. Hij mist de gezelligheid met de jongens heel erg nadat ze uit elkaar gegaan zijn. In de band is hij toch iets zelfverzekerder geworden.
    Uiterlijk [het liefst met foto]:


    Extra: x


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    woojoo, ik was de hele middag weg ;o en gelijk komen er meer bij *yay* ik ga nu alle reserveringen erbij zetten en mijn eigen perso maken (: Oh en Curlies, ja ik vind het goed


    Do what people say you can't.