• ... waarom in godsnaam één-persoonskamers duurder zijn dan kamers voor meerdere personen?

    Ik zit net in een brochure van een reisbureau te kijken omdat ik mezelf voor mijn verjaardag een reisje naar Londen cadeau wil doen na de feestdagen en dat viel me plots op.
    Mij lijkt het toch dat meerdere personen meer werk vragen (qua kamers poetsen enzo) en meer ruimte innemen.

    Als er iemand is die het weet, dan is die persoon mijn held voor de volgende vijf minuten :W.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    (...)

    Dat zat ik ook al te denken, maar ik ga ook eens uitzoeken of couchsurfing niet voordeliger uitkomt.


    Dat is toch dat je bij iemand thuis gaat slapen?


    Physics is awesome

    Wel, één kamer van twee personen is goedkoper om te onderhouden dan twee kamers van één persoon.
    En door meer mensen op één kamer te steken, moet je minder plaats hebben dan als ieder zijn eigen kamer heeft, wat resulteert dat je voor éénzelfde plek meer opbrengst zal hebben als je meer mensen in één kamer steekt..


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Omdat je in een tweepersoonskamer geen twee douches en wc's moet plaatsen. Dat bespaart dus geld.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Is dat bij 1 hotel zo of bij meerdere? Grote kans dat het alleen bij die ene was, ik vind het namelijk behoorlijk raar.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 17:18 ]


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Dat is altijd zo. Bij elk hotel.
    En de reden heeft Iphegenia al gegeven; het is duurder qua vierkante meters om te onderhouden.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat is toch dat je bij iemand thuis gaat slapen?


    Jep. Een paar vrienden van me doen het vaak, maar ik vind het nogal eng dus ik wil eerst een betrouwbaar persoon en een goede site vinden.

    En bedankt aan degenen die de moeite namen om te reageren _O_


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dat is iets waar ik ook al lang mee zit.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    GIBBEH schreef:
    Omdat je met een 1 persoons kamer meer vierkante meter aan ruimte kwijt bent? En omdat het meer schoonmaak werk is enzo. lijkt me.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het kan ook zijn dat je op een éénpersoonskamer meer privacy hebt. Jij kunt alleen van bepaalde voordelen genieten. Je hoeft niets te delen zoals eventueel een tv of een kastje.

    Bij een ziekenhuiskamer is dat ook zo. Ze geven je standaard ene tweepersoonskamer (tenzij deze op zijn) en als je liever wil en wat extra wil betalen, ga je op een eenpersoonskamer.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Het kan ook zijn dat je op een éénpersoonskamer meer privacy hebt. Jij kunt alleen van bepaalde voordelen genieten. Je hoeft niets te delen zoals eventueel een tv of een kastje.

    Bij een ziekenhuiskamer is dat ook zo. Ze geven je standaard ene tweepersoonskamer (tenzij deze op zijn) en als je liever wil en wat extra wil betalen, ga je op een eenpersoonskamer.


    Gnagna, ik had in juni toen mijn amandelen er uit moesten een tweepersoonskamer gevraagd en die waren inderdaad op dus toen kreeg ik zonder extra kosten een eenpersoonskamer. Lucky me (op het feit dat mijn amandelen er uit moesten na).
    But I bit the bastard surgeon's (no, he was really nice, actually) finger when I was under :').
    En nu stop ik met offtopic.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    (...)

    Dat zat ik ook al te denken, maar ik ga ook eens uitzoeken of couchsurfing niet voordeliger uitkomt.


    Couchsurfing is in principe gratis alhoewel het natuurlijk wel vriendelijk is om iets voor hen mee te nemen. :Y) http://www.couchsurfing.org/ gebruiken veel mensen.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 15:11 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Gancanagh schreef:
    (...)

    Jep. Een paar vrienden van me doen het vaak, maar ik vind het nogal eng dus ik wil eerst een betrouwbaar persoon en een goede site vinden.

    En bedankt aan degenen die de moeite namen om te reageren _O_


    Airbnb is een goede site. (maar wel bed n breakfast ipv couchsurfing kom ik net achter lol)
    En ik zou het niet weten waarom het duurder is, als je er over nadenkt is het ook wel raar hahah

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 15:04 ]


    As travars