• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:28 ]

    A;s jullie gaan zoenen, mik dan op zijn mond en niet op zijn neus. Zijn neus uitlebberen is niet smakelijk


    quidquid excusatio prandium pro

    [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:28 ]

    Naaaawh :3
    Ik denk niet dat er veel anders op zit dan gewoon proberen rustig te blijven :'D. Ik kan er zelf ook slecht tegen, dates zijn martelingen. Maar achteraf valt het allemaal wel mee, of de date nou beviel of niet. Ik hoop dat het wat wordt ^^.


    i put the fun in funeral

    [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:28 ]

    Ghehehe, leuke vriendin heb je die zegt dat hij een move moet maken. Maar goed, wat kun je eraan doen? Ik gok dat je toch wel zenuwachtig blijft wat voor tips er ook gegeven worden.
    Dus ga ik dat zeggen wat het meest logische is: Probeer zo rustig mogelijk te blijven en kijk gewoon wat er gaat gebeuren. (Misschien is hij wel zo zenuwachtig dat hij het niet eens durft vandaag.) :Y)

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 9:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I'd lick his neck *.*


    No growth of the heart is ever a waste

    ik zeg: genieten!
    weet je hoe leuk het wordt, en met de dag wordt het alleen maar leuker en leuker!!
    Don't worrie, be happy! (=
    heel veel plezier vanmiddag, en maak jezelf niet gek het komt allemaal goed!


    Ik vergeef en vergeet, want ik heb een goed hart en een slecht geheugen

    Oh wat leuk voor je! Ik zou nog eens goed mijn tandenpoetsen :'). En voor de rest gewoon jezelf zijn, gewoon proberen dat gevoel in je buik weg te denken en gewoon spontaan overkomen. Maar hij vindt jou al leuk, dus jezelf zijn is dan waarschijnlijk gewoon het beste.


    The odds are néver in our favor.

    Wie zegt dat hij niet net zo zenuwachtig is als jij? Probeer zo rustig mogelijk te zijn en zeg anders gewoon tegen hem dat je zenuwachtig bent. Anders gaat ie zich misschien af vragen waarom je nou zit te trillen.

    En rustig worden is makkelijker gezegd dan gedaan maar als ik jou was zou ik het toch proberen.


    Physics is awesome

    Jij hebt een heel lieve vriendin hihi.
    Have fun :D


    Life is hard and then we die

    Uchiha schreef:
    I'd lick his neck *.*
    I'd lick your neck, you sexy thing <3


    Life is hard and then we die

    Oeeeeh, wie is het?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:28 ]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:28 ]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:29 ]