• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:28 ]

    PUKKELxDING schreef:
    Jij hebt een heel lieve vriendin hihi.
    Have fun :D

    Haha jaa ze is wel lief, maar dit zag ik niet aankomen ><

    [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:28 ]

    Het maakt toch niet uit dat hij al vriendinnen heeft gehad? Een relatie is niet zo heel moeilijk te onderhouden hoor. :Y)


    -

    Balance schreef:
    Het maakt toch niet uit dat hij al vriendinnen heeft gehad? Een relatie is niet zo heel moeilijk te onderhouden hoor. :Y)

    Wel als je, zoals ik, nog nooit een relatie hebt gehad.

    Silverlance schreef:
    (...)
    Wel als je, zoals ik, nog nooit een relatie hebt gehad.

    -zwaait- Hoi. Bij ons gaat het ook gewoon geweldig. Nikki heeft ook zoveel relaties voor mij gehad en ik heb er geen gehad. Gaat best hoor.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 13:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Silverlance schreef:
    (...)
    Wel als je, zoals ik, nog nooit een relatie hebt gehad.

    Nouen, mijn ex had ook al relaties gehad voor mij en ik toen nog nooit. Dat ging ook prima. :Y)


    -

    Oeh, spannend! Veel plezier en ja, die zenuwen horen er even bij. Wanneer je eenmaal bij elkaar bent, word dat meestal wel wat minder, en naarmate je elkaar langer kent natuurlijk ook. En over wel of geen ervaring, ik begrijp wel dat het eng is voor jou als on-ervarene. Alle nieuwe dingen zijn eng, maar vaak ook leuk. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Silverlance schreef:
    Er is een jongen en hij is echt heel, heel erg leuk. Het is voor het eerst dat ik een jongen zo ontzettend leuk vind, dat ik er gewoon zenuwachtig bij word en telkens een raar gevoel krijg.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Silverlance schreef:
    (...)
    Het is zo moeilijk om rustig te blijven. Ik ben zo zenuwachtig dat ik al een paar dagen niet fatsoenlijk kan eten. D:
    Ik wilde dat het al avond was, dan is het al voorbij. ><


    Als ik nerveus ben, kan ik ook niet eten 8D. Ik snap je gevoel helemaal, lol. Dat is ook precies wat ik denk als ik een date of iets anders belangrijks als een optreden heb. Toch zonde, want uiteindelijk is het wel iets waar je super lang op gewacht hebt en juist heel leuk vindt!
    Houd ons op de hoogte :3.


    i put the fun in funeral

    EN EN EN EN EN? :"D


    Pretty is just a pretty word.

    HOE WAS HET?! :D


    Ik vergeef en vergeet, want ik heb een goed hart en een slecht geheugen

    Descartes schreef:
    (...)

    Als ik nerveus ben, kan ik ook niet eten 8D. Ik snap je gevoel helemaal, lol. Dat is ook precies wat ik denk als ik een date of iets anders belangrijks als een optreden heb. Toch zonde, want uiteindelijk is het wel iets waar je super lang op gewacht hebt en juist heel leuk vindt!
    Houd ons op de hoogte :3.

    Jaa! Precies! Het is echt vervelend. ><
    CURLYMONSTER schreef:
    EN EN EN EN EN? :"D

    dutchhoran schreef:
    HOE WAS HET?! :D

    Het was echt geweldig.. hij is om 6 uur hier weg gegaan en ik mis hem nu al. ><
    Het was zo schattig enzo, en ik hield de hele tijd zijn hand vast.
    volgens mij wilde hij wel wat proberen toen hij weg ging, maar hij zag dat ik twijfelde dus hij deed het niet en gaf me gewoon vaak knuffels.
    Ben er wel blij mee want ja, ik wil niets geforceerd doen of zo, en aangezien ik nogal gestrest was.. xd
    alsdjfalsdf het is echt onbeschrijfelijk.

    Leuk, Laura (: !


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb hetzelfde, laat het gewoon over je heenkomen en geniet ervan (flower)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Silverlance schreef:
    (...)
    Het was echt geweldig.. hij is om 6 uur hier weg gegaan en ik mis hem nu al. ><
    Het was zo schattig enzo, en ik hield de hele tijd zijn hand vast.
    volgens mij wilde hij wel wat proberen toen hij weg ging, maar hij zag dat ik twijfelde dus hij deed het niet en gaf me gewoon vaak knuffels.
    Ben er wel blij mee want ja, ik wil niets geforceerd doen of zo, en aangezien ik nogal gestrest was.. xd
    alsdjfalsdf het is echt onbeschrijfelijk.


    Awww, dan had je niet eens wat aan mijn advies :C

    Maar awesome! Bewaar dat gewoon voor volgende keer :Y)


    quidquid excusatio prandium pro