• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:47 ]

    Mijn favoriete artieste is Miley Cyrus, die ik leerde kennen door in 2007 in Amerika eens naar Hannah Montana te kijken :')

    Glee en PLL leerde ik kennen door Tumblr (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Barack schreef:
    Mijn favoriete artieste is Miley Cyrus, die ik leerde kennen door in 2007 in Amerika eens naar Hannah Montana te kijken :')


    Daarnaast ook One direction door sinds 2009 ieder jaar trouw naar de xfactor uk te kijken (A)


    •*• Lululu •*•

    One Direction, doordat m'n vriendin ooit eens een foto van hun mee had in haar pennenzak op school. Toen zijn een andere vriendin en ik hun namen gaan vanbuiten leren tijdens de les Frans. En toen kwam ik op Quizlet en was ik helemaal verkocht. :'))


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mallory schreef:
    (...)
    Daarnaast ook One direction door sinds 2009 ieder jaar trouw naar de xfactor uk te kijken (A)


    Was dat niet 2010??

    En All Time Low. En door random filpmjes aan te klikken bij youtube en toen kwam ik bij hun uit^^
    Ik ben nu zo een drie jaar fan. Want Nothing Personal was het eerste album wat ik hoorde.

    En Mayday Parade, maar daar ben ik pas anderhalf jaar fan van.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 15:57 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik heb geen 1 favo band, want daar zijn andere bands veel te leuk voor :3
    Paramore: 3 jaar geleden, maar ik heb geen flauw idee meer met welk liedje.
    Within temptation: Ik heb een moeder die daar al jaren naar luistert. Langzaam begon ik het ook zelf leuk te vinden.
    Evanescence: In 2003/2004 had ik het liedje Bring me to life gehoord, maar die is gek genoeg nooit uit mijn hoofd gegaan. Door quizlet had ik hun gevonden een jaar terug c:.
    Flyleaf: Een jaar geleden kwam ik het liedje Fully Alive tegen op youtube.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 16:06 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Bon Jovi: Mijn moeder is een big fan, dus ik ben ermee opgegroeid en vind het zelf ook awesome ;D
    Queen: Mijn vader is een big fan en naja, zie hierboven :Y)
    Evanescence: Een vriendin van mij lied mij lithium horen, waarna ik de CDs ben gaan luisteren en toen werd ik fan! ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    One Direction omdat ik steeds 1D zag staan bij de titels van verhalen en ik vroeg mij dus af wat het nou was. Maar ik heb toen de cover van grenade van hen gehoord en toen had ik echt zoiets van nee, dat is echt niks voor mij. Uiteindelijk heb ik ze een tweede kans gegeven en toen ben ik fan geworden.


    Physics is awesome

    Uuuh, alle mijn lievelingsbands ken ik door Nikki of door YouTube.

    Volgens Last.FM zijn dit mijn favoriete bands (op volgorde van meest geluisterd):
    - Tokio Hotel
    - Linkin Park
    - Skillet
    - Disturbed
    - Hollywood Undead
    - Breaking Benjamin
    - Escape the Fate
    - Slipknot
    - Jeffree Star
    - Disciple
    - Flyleaf
    - Deathstars
    - Two Steps From Hell
    - Porcelain Black
    - Lordi

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 16:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    You Me At Six: Lang leve browsen op Youtube & er daarna achterkomen dat ze een maand daarna voor het eerst in Nederland spelen :3 was in december 2008, in januari 2009 naar dat concert geweest
    Only Seven Left: Lang leve de Tina (meisjestijdschrift).


    Destroy what destroys you.

    Ik wist wel van Eminem, maar ik heb nooit echt de moeite genomen om een liedje op te zoeken. Dus ik hoorde een keer "Stan" of zo, ik weet niet meer welk liedje, en toen dacht ik van wow, hij is goed. En toen zocht ik dus nummers op, heb 8 Mile gekeken, en nu ben ik die-hard fan van hem. Dat was zo'n twee jaar geleden, denk ik.
    En Jessie J heb ik ontdekt doordat ik gewoon op Youtube aan 't klieren was, dat was in 2009 of 2010, en toen vond ik een filmpje van haar, dat ze een van haar eigen liedjes zong in haar kamer. Toen hield ik dus haar Youtubechannel in de gaten, omdat ik haar echt geweldig goed vond. En tjaa, toen brak ze zo'n beetje uit.


    The odds are néver in our favor.

    Royal Republic door vrienden, iets meer dan een jaar geleden.
    Will and the People ook door vrienden, en een awesome concert op Mundial afgelopen jaar :]
    Oh en ik ben ook dol op Queen, maar dat luister ik niet zo veel als bovenstaande, en concert is nogal duur. (cat)

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 16:34 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Billy Talent.
    Mijn broer had iets ingesteld bij de Sims 2 dat als een poppetje of huis maakt, je je eigen muziek kan luisteren. Zo luisterde ik elke keer dat ik speelde die nummers, wat ik eerst irritant vond, maar na een tijdje steeds leuker begon te vinden. Elke keer dat ik een leuk liedje hoorde, onthield ik de melodie en neuriede ik het zodat mijn broer mij kon vertellen hoe het nummer heet en van welke band het is :'D. Een aantal van die nummers waren dan ook van Billy Talent, die ik later op Youtube opzocht en fan werd :3.


    i put the fun in funeral

    Taylor Swift: ik kende haar al eerder, maar had nog nooit liedjes van haar geluisterd. Vier jaar geleden hoorde ik Love story en werd ik verliefd op dat lied. Sindsdien is zij mijn favoriete artiest.
    Simple Plan: ik ontdekte hun vijf/zes jaar geleden toen ik een filmpje van de serie 'Charmed' keek met een liedje van hun.
    Rascal Flatts: ik kende ze al heel lang, maar pas maanden geleden ging ik echt liedjes van hun luisteren en sindsdien ben ik er dol op.
    Hunter Hayes: ik ken hem pas sinds een paar maanden/weken, toen ik een cover van 'Wanted' luisterde.
    Kelly Clarkson: ik ben al sinds het begin helemaal weg van haar.
    Carrie Underwood: ik hoorde een liedje van haar bij een disneyfilm en ging toen meer liedjes van haar luisteren. Dat was enkele maanden geleden.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb echt ontelbaar veel favorieten, maar Madonna is toch wel de grootste, denk ik.
    Veel artiesten kwam ik tegen als ik vroeger door de cd-collectie van mijn ouders neusde. Zo kwam ik Madonna, ABBA, Bonnie Tyler, Billy Joel, Tina Turner, Toto en vele anderen tegen waar ik nu groot fan van ben. En verder de wat modernere artiesten via YouTube of via mijn oom en tante, die wat meer thuis zijn in hedendaagse muziek dan mijn ouders.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    One Direction : Door een vriendin via twitter.. Toen haar naam ineens __Directioner was ;PP
    Avril Lavigne : Gewoon omdat ik al fan ben sinds 2008 ongeveer - dat kwam omdat ik op random filmpjes klikte en ze toen nog 'in' was.


    I don't want you to die, I want you to suffer.