• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:47 ]

    Muse heb ik ontdekt via een beetje Twilight en een beetje mijn zus. In de eerste film van Twilight komt het nummer 'supermassive black hole" en ik vond die scene van de film zo geweldig maar het liedje paste zo perfect. Zodoende ben ik ze een klein beetje gaan kennen, maar mijn zus was ook al fan, en die trok me verder het hele fandom in. lol. En nou ben ik helemaal gek op ze en ga ik ze in december eeeeeindelijk live zien. ☺

    Bruno Mars tsja, via mijn vriendin. We waren al beste vriendinnen voor echt heeeul lang en ik zocht een leuk cadeautje voor der. Nouja, een tijdje ervoor was ze teleurgesteld omdat het Bruno Mars concert was uitverkocht. Dit was rond Januari 2011, nouja, ik kon ergens nog kaartjes ronselen voor ons twee, voor der verjaardag. Ik had toen nog niet heel veel met hem en ben langzaamaan maar gaan luisteren, en nouja, toen kende ik al die liedjes van binnen en van buiten en dat concert in Amsterdam was de dag van mn leven. Helaas viel mijn vriendin flauw toen (niet omdat ze Bruno zag lol, maar wegens benauwdheid en te weinig eten enz.) en dat geeft toch weer een hele nare herinnering mee. ):

    All Time Low ken ik omdat ik uuh, nouja sinterklaas 2010 vierde ik met familie. Deden we surprises enz en ik wist niet zo goed wat ik wilde hebben. Nouja, ik had een paar bekende nummers van ze gehoord ('dear maria' en 'lost in stereo') en toen besloot ik maar het album te vragen. Omdat ik niets beter wist, toen ben ik al wat meer van ze gaan luisteren en toen zag ik ze op Pinkpop en toen heb ik ook meteen een shirt gekocht en hun nieuwste album en toen was ik fan. Geweeeeeldige band, ik heb ze afgelopen Augustus voor de 2e keer gezien (in Amsterdam) (:

    en nouja, dan ben ik nog fan van heel veel andere artiesten maar dit zijn wel de 3 grootste. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mijn vroegere favo bands:
    Tokio Hotel.
    Ik leesde iets over dat mensen zeiden dat Tom en Bill op meiden leken en moest ik wel iets van het band horen. Toen ging ik dus automatic horen en was ik verkocht.
    RBD:
    door gewoon hun tv serie te kijken uit boredom.
    1D:
    een beetje door Quizlet en door One Thing' video ging ik het hele album luisteren.
    PLL:
    doordat ik en mijn nicht vaak DVD's van elkaar lenen kreeg ik de eerste serie ervan in handen.
    HG:
    een vriendin van mij was het boek aan het lezen en begon een andere hysterisch te doen en begonnen ze me te vertellen hoe goed die boek wel niet was dat ik het wel moest gaan lezen.


    -

    Mijn twee favoriete bands zijn The Doors en Pink Floyd.
    The Doors leerde ik kennen door een documantaire op tv over hun eerste album.
    Pink Floyd leerde ik kennen door de "Pink Floyd The Wall" film die mijn vader me liet zien, maar ik werd pas echt fan toen ik ook een documantaire zag over Dark Side Of The Moon.


    the road of excess leads to the palace of wisdom

    Naast Train en 1D luister ik ook naar deze;
    Rammstein, Nightwish, Skillet, Breaking Benjamin, Avenged Sevenfold, Bfmv, Linkin Park en Green Day.
    Bfmv, Linkin Park en Green Day leerde ik door mn ex kennen.
    En de rest; Youtube.
    Behalve Rammstein, die kende ik van een neef.


    ~A smol bean who loves drawing doges and cates

    All Time Low,One Direction en Simple Plan. Allemaal dankzij Q.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Levine schreef:
    One Direction - door xFactor
    Justin Bieber - door al zijn filmpjes op Youtube wat inmiddels dus echt al meer dan 4 jaar geleden is.


    Sorry als ik het zeg, het xFactor verhaal wil ik wel geloven. Maar ik denk dat je JB pas later dan de filmpjes hebt leren kennen. Wees eens eerlijk, is het echt zo? Want dan heb ik niks gezegd natuurlijk ;)

    Dit was niet gemeen bedoeld ofso, gewoon ff checken


    || Love the life you live, live the life you love ||

    DeathWolf schreef:
    Naast Train en 1D luister ik ook naar deze;
    Rammstein, Nightwish, Skillet, Breaking Benjamin, Avenged Sevenfold, Bfmv, Linkin Park en Green Day.
    Bfmv, Linkin Park en Green Day leerde ik door mn ex kennen.
    En de rest; Youtube.
    Behalve Rammstein, die kende ik van een neef.


    OMG, vind jij Rammstein naast 1D ook leuk? Geinig, ik vind die muziek echt geweldig als ik even geen zin heb in 1D (wat niet vaak voorkomt)


    || Love the life you live, live the life you love ||

    Tokio Hotel
    van mijn vriendin
    zij liet volgens mij Rette Mich mij laten horen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    My Chemical Romance zal altijd mijn favoriete band blijven. Ik heb ze ontdekt via Guitar Hero xD
    En dan nog andere bands, zoals Bring Me The Horizon, Bullet For My Valentine, Black Veil Brides, Asking Alexandria, Snow White's Poison Bite, Attack!Attack!, Falling In Reverse, Escape The Fate, Get Scared... ( mijn lijst kan eeuwig doorgaan O__o ) allemaal via Youtube.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    McFly. Ze spelen in Just my luck en een vriendin van mij had opgezocht en naar me doorgestuurd (; ik was er meteen weg van.
    Adam Lambert: thanks to Pretty Little Liars. Hij kwam voor in één van de afleveringen en ik was ook direct verkocht.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hot chelle rea en The ready set

    de ene door de radio en de andere heb ik gewoon ergens zien staan bij en heb hem aan geklikt en ben fan geworden...

    oh en nog wat koreaanse bands.. die heb ik dus leren kennen door mijn zusje die verslaafd is aan k-pop en door mensjes die gewoon liedjes bij hun vehalen plaatsten..

    maar ik ben nergens echt zo erg fan van dat ik echt op en neer zou springen en gillen als ze bijv. voor de tv of radio ofzoiets zouden komen..


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik denk Shakira. Vroeger luisterde ik veel Whenever Whenever maar daarna luisterde ik nooit meer naar haar nummer totdat ik de clip van Gispy zag - met Nadal, maar dat deed er niet toe - en ik werd opnieuw verliefd op haar sound.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Oh, ik heb er teveel, maar goed. De meeste was gewoon random klikken op filmpjes en uiteindelijk vind je leuke bands etc.

    Antic Cafe, een aantal jaar terug kwam ik op Hyves een keer terrecht bij een Hyve over ze. En toen een paar jaar later weer tegen en begon
    naar ze luisteren.

    LM.C, volgensmij door Antic Cafe.

    Miyavi, door LM.C, had eerst een irritatie aan hem, totdat ik de muziek ging luisteren en erachter kwam dat hij al totaal veranderd was. Had een irritatie
    aan z'n gedrag een of andere manier.

    The GazettE, luisterde er eerst niet naar, denk meest bekende J-Rock band wel, dus daar kwam ik ook op uit.

    BORN, random klikken.

    Kra, random klikken.

    Kagrra, random klikken, band is alleen uit elkaar en de zanger is overleden.

    SID, random klikken.

    En de K-Pop groepen door een paardenspel die in het forum een club ervoor heeft, dus daar rolde ik ook in. En gewoon random
    klikken en je komt uit bij verschillende groepen x'd

    SHINee, omdat de meeste in die club daar fan van waren.

    BIGBANG, random klikken

    MBLAQ, random klikken

    Infinite, random klikken

    FT Island, random klikken

    CN BLUE, random klikken

    NU'EST, door die club :')