• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:47 ]

    one direction; ik kwam wmyb tegen op nummer 1 in de engelse top 100 iets meer dan een jaar geleden en was meteen verkocht! ik wilde wat meer liedjes zoeken maar er waren toen nog niet zo heel veel filmpjes van ze op youtube dus ik kwam direct bij x factor uit. khad toen alles bekeken en vond ze toen toch wel erg leuk haha.
    ed sheeran; hoorde the a team op de radio en vond het echt een mooi nummer. later kocht ik zijn album en werd verliefd op zn stem <3
    justin bieber; ik vond hem eerst echt niks, maar toen ik een paar nummers van believe had gehoord vond ik ze echt leuk. toen kwam ik midden in de nacht op het "geweldige" idee om kaartjes voor zijn concert te kopen toen ik amper vijf nummers van z'n cd kende. de volgende dag kreeg ik z'n album en vond hem geweldig haha.

    Mumford & Sons en Florence and the Machine beide door een vriendin en Ed Sheeran door A-Team, daarna kocht ik zijn album en vond ik ook zijn andere nummers leuk (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ondanks dat ik hun meest recente album vreselijk vind, is Guns N' Roses absoluut mijn favoriete band. Ik kende ze al lang, maar werd pas echt helemaal gek van ze toen ik drie jaar geleden hun nummer Sweet Child O' Mine tegen kwam op youtube. Ik herkende het direct en sindsdien is hun muziek veel voor me gaan betekenen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Avenged Sevenfold en Muse.
    Avenged Sevenfold had laatst een nieuw nummer uitgebracht voor Call of Duty Black Ops || en de fangirl kwam omhoog :').


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.

    One Direction: Al vanaf het moment van de eerst audities bij The X-Factor en toen ze samen in een band terecht kwamen werden ze alleen maar beter en beter.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    One Direction:Ik kreeg vlak na de x factor 2010 een nieuwe laptop dus ik ging gewoon random video's aanklikken op youtube. Ik keek toen de auditie van Cher Lloyd. En kwam toen uiteindelijk uit op Torn (judges houses).
    Westlife: Pfoe uhm even denken. Ben al best lang fan van ze... Uhm ik denk dat ik ze ooit een keer op tv zag en toen boem.
    The Fray: Toen ik How to save a life voor het eerst hoorde een aantal jaar geleden.


    What's so bad about being different?

    Ehm, Charlotte Martin leerde ik kennen door mijn zus...Daar ben ik haar eeuwig dankbaar voor. (:
    Mumford & Sons, Florence and the Machine en Emilie Autumn ook.


    The truth is out there.

    Maria Mena(: In groep 6 liet een vriendin mij haar muziek horen, ik weet eigenlijk niet eens meer hoe ik daarna al haar cd's heb gekocht maar ik vind haar muziek gewoon geweldig!


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Nightwish: Ik vroeg eens aan een internet vriendin of ze nog leuke liedjes wist en toen stuurde ze me een link van een liedje van Nightwish.
    Within Temptation: Ooit op een forum van een andere site had iemand als username een liedje van Within temptation. Toen ging ik dat liedje opzoeken en werd ik fan.
    One Direction: Toen ik in 2011 net op Quizlet kwam, ging ik veel verhalen lezen. Ik kwam op een Larry Stylinson verhaal uit, die ik heel erg leuk vond. Ik wist alleen niet wie die personen waren, dus ging ik ze opzoeken. En zo leerde ik One Direction kennen.

    Coldplay, hier ben ik half mee opgegroeid, omdat mijn vader ook een groot fan is. (:
    Dream Theater, dankzij mijn vriend leren kennen.


    You are beautiful, you are love.

    Owl City, leerde ik kennen via Fireflies lang geleden. Maar de laatste twee jaar ben ik pas echt fan :]


    It's darkest just before the dawn <3

    One direction: Een vriendin van liet wmyb van hun zien en zei dat zij ze echt vreselijk vond alleen door haar werd ik wel fan van hun hahaha
    Justin Bieber: Mijn beste vriendin kwam in een keer met 1D en liet een paar liedjes van hun horen enzo en toen werd ik ook fan van hun ^.^
    p.s. Ik ga op 13 april naar JB in Arnhem en op 11 mei naar 1D in Berlijn ;D


    Be true to who you are - zayn

    Dir en Grey: ken ik omdat ik eerst Cinema Bizarre luisterde,hun drummer zijn naam heeft gejat van Dir en Grey's drukken er ik dat natuurlijk ging opzoeken :3
    The Gazette: weer via Dir en Grey in de lijst daar recht bij youtube tegen gekomen >.<
    An Cafe: een vriendin stuurde een liedje,vond ze meteen super leuk :3
    Black Veil Brides: door een oude vriendin :3
    Versailles: via The Gazette :3
    Nega: van een vriend :3

    ondertussen heb ik An Cafe en Black Veil Brides al een keer live gezien,BVB zelfs 2x,daar komt een 3e keer bij :3


    Dare to walk your own way, and you'll never get lost

    Simple Plan: Door een poster in de stad, in 2008 was dat. Naar ze gaan zoeken en vond ze wel leuk, maar het echte fangirlen kwam pas later, eind 2010 denk ik.
    You Me At Six: Een vriend raadde ze aan in 2009, en ik hoorde Loverboy begin dit jaar ergens en ging steeds meer naar ze luisteren c:
    The Maine: Tumblr. Thank god for Tumblr.
    All Time Low: Door een vriendin c: sinds 2010 denk ik.
    Paramore: Door Twilight geloof ik. Eind 2008 dus.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Guns N' Roses. Er was een keer een muziekprogramma op televisie met alle goede bands van vroeger (The Beatles, Queen, The Rolling Stones, et cetera...) en zo kwamen mijn vader en ik aan de praat over die muziek. Nu luister ik niks anders meer dan de muziek die mijn vader ook op mijn leeftijd luisterde. Super leuk natuurlijk! En van al die bands werd Guns N' Roses mijn favoriet, ook toen een vriendin van mij wat nummers naar mij doorstuurde.
    En sinds ik naar hun concert ben geweest (juni, 2012) is het alleen nog maar erger geworden.


    Chaos is a ladder.