• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:47 ]

    One Direction, ik haat xFactor Nederland maar vond de Engelse wel leuk. Dus die keek ik, en ja de rest kan je zelf wel raden.
    Ook ben ik al een tijdje verslaafd aan Pretty Little Liars, twee vriendinnen vertelden me erover en het leek me wel leuk (:

    Oh en BTW: Ja, Paramore is fafantastisch geweldig goed !!!

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 17:08 ]


    || Love the life you live, live the life you love ||

    Mijn bericht was opeens weg? 0_0

    In ieder geval: Mika.
    Het was in 2008, denk ik, dat ik zijn single Grace Kelly op MTV (toen ze daar nog muziek uitzonden, haha) en ik was meteen verliefd op zijn muziek en zijn uitstraling en zijn alles. Ik ben hem op gaan zoeken op YouTube en nu zit ik hier en ben ik al eens naar Frankrijk overgereisd om hem live te zien, zo speciaal is hij voor mij.
    Ik ben van geen enkele artiest zo'n fan geweest als van Mika - hij is echt mijn idool, ik kijk zo op tegen hem, en elk liedje wat hij maakt is gewoon raak. En dat is iets heel speciaals. c:

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 17:26 ]


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    The Script: For the first time was een enorme hit en ik vond het een geweldig nummer. So I started listening and I never stopped (:
    Keane: Toen ik jonger was vond ik al dat ze geweldige nummers hadden en ik heb de nieuwe cd van hun ook, ik vind ze helemaal geweldig en ben echt verkocht aan Keane
    Blof: Tsja, ben ik mee opgegroeid
    Sikstone: Toen Niels meedeed aan de Voice kwam ik erachter dat hij de zanger was van Silkstone. Ik kende heel de cd al uit mijn hoofd maar ben er toen opnieuw weer naar gaan luisteren
    Taylor Swift: Groep acht. Een aantal meisjes uit mijn klas hadden een website waar Love Story op stond. Sindsdien ben ik een enorme fan van haar werk
    One Direction: Haha, nooit gedacht dat ik fan zou worden. Toen ik terug kwam op Q. had ik alleen vaag van ze gehoord en hier was de hype in volle gang. Ik had besloten niet mee te doen en ik oordeelde voordat ik ze hoorde. In de vakantie had ik een vakantievriendin die helemaal fan was. Zij heeft mij laten luisteren en toen ben ik langzaam maar zeker toch fan geworden (:


    Miep

    Mijn favoriete band is Iron Maiden. Leren kennen door mij oom.


    Caution first, always.

    euh ik heb zoveel zanger/zangeressen/bands ik zal er een paar gewen ^^

    - one direction
    -Big Time Rush
    -Christina Grimmie
    -Adele
    -Lady Gaga
    -Rihanna
    -Linkin park
    -bon jovi
    -Demi Levato
    -avril lavingne
    -tayler swift
    -jessie j
    -Victoria Justice
    -Ariane Grande
    -....
    eigenlijk nog meer maar ja...
    de meestse heb ik leren kennen via mijn zus


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Calvin Harris had een hit in 2009, I'm Not Alone. Ik vond het zo geweldig, en na Ready For The Weekend was ik fan (cool)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    One Direction - door xFactor
    Justin Bieber - door al zijn filmpjes op Youtube wat inmiddels dus echt al meer dan 4 jaar geleden is.


    To infinity and beyond •

    Ik ben al sinds 2006 fan van de band McFly. Ze speelde in dat jaar in de film Just My Luck en toen ben ik in juli met twee vriendinnen naar die film geweest. En ik vond gelijk Dougie heel leuk, maar wist niet dat het een band was. Dus thuis ging ik liedjes van ze opzoeken en downloaden op limewire (lol goede oude tijd) en toen kwam ik erachter dat ze in het echt ook een band waren hahah. Toen was ik een tijd diehard fan, en toen weer wat minder, maar heb ze altijd nog wel leuk gevonden en nu ben ik weer fan hahaha. Ken ook elk liedje van me (uit mn hoofd) hihi


    As travars

    Destine ^^
    Ik heb ze in 2009 leren kennen doordat een toenmalige vriendin ze als voorprogramma van Cimema Bizarre zag, en me een van hun singles doorstuurde. Het was nooit echt de muziek geweest die ik luisterde, maar na het een paar keer gehoord te hebben, vond ik het wel leuk. Een paar maanden daarna, in maart 2010, hield Destine hun eerste headline show waarmee ze dicht bij ons in de buurt kwamen. Ik ben toen met die toenmalige vriendin, en een aantal anderen daarheen geweest, en het was echt geweldig!
    Vanaf dat concert ben ik pas écht fan van hen geworden. Ben ik écht nummers van hun gaan opzoeken, en ik vind ze stuk voor stuk even leuk. En ik heb ze ondertussen al 9 keer live gezien :Y)


    Inspiration can hit you any time

    Ik vind het persoonlijk hilarisch (wat leidt toch gehinnik en verbaasde gezichten van mensen die die mening niet delen)
    Nou kan ik niet echt zeggen dat 1D mijn 'favoriete' band is, maar I like them, en er zit een verhaal achter. Want lang lang, heel lang geleden... Ging ik met een vriendin naar de friettent/ snackbar omdat ik haar een milkshake had beloofd, toen we zaten werd ze opgebeld door een van haar vriendinnen, totaal over haar toeren want 'One Direction' zou volgende week naar Nederland komen. -Ik zat daar echt zo van: New Directions? Dat is toch van Glee? (Mijn gedachten heb ik niet uitgesproken)- Wat bleek ze had al een half uur door ons dorp gefietst (flippend) op zoek naar degene met wie ik was. Ze kon amper normale zinnen maken (de arme meid =)) En ik had een gezicht opgezet dat iets weg had van: ontzettend leuk voor je hoor... Na een tijdje kwam er duidelijkheid door middel van een foto die onder mijn neus geduwd werd met de vraag, wie vind jij nou het leukste. (Ik totaal onwetend een krullenbol aangewezen.) Zo nieuwsgierig als ik ben heb ik ze bij thuiskomst meteen opgezocht, en ben ontzettend stom geweest want iemand met een slecht gevoel voor humor moet gewoon niet hun video-dairies kijken. End of story, en ik ben verpest voor het leven =)


    So much time and so little to do. Wait a minute. Strike that. Reverse it.

    Eros Ramazzotti; via m'n ouders.
    One Direction; via quizlet.
    The Script; ik hoorde zoveel over hun, en ik zocht uiteindelijk eens een liedje op -op youtube en toen bam.
    Ed Sheeran; toen ik het liefde 'The A-Team' op radio 538 tv hoorde was ik direct verkocht.
    The Wanted; wanneer ik 'Glad You Came' via een vriendin hoorde, ging ik meer over hun opzoeken.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 20:17 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    The Script: Sinds ik ze een paar jaar geleden toevallig tegen kwam op Youtube
    Ed Sheeran Al vanaf zijn eerste liedje.
    Taylor Swift Toen ik Love Story voor het eerst hoorde en meer van haar ging opzoeken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb niet echt een favo band, maar ik heb verschillende bands die wel goede muziek maken.

    Sound Horizon: Die heb ik gevonden door een cosplay filmpje te kijken Het is namelijk een Japanse band.
    Black Veil Brides: Die had iemand me aangeraden, ik luister er niet veel naar, maar het is echt gave muziek.
    Girls Dead Monster: Dat is een band uit een anime, maar ze hebben wel verschillende albums uit.
    Two Steps from Hell: Is niet echt een band ,maar ze maken gewoon van die epic muziek. Gevonden door op youtube rond te neuzen.
    Kanon Wakeshima: Een japanse band. Ze zong de opening van een anime, en toen ben ik andere liedjes van haar gaan luisteren.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Muse: Ben er eigenlijk wel mee opgegroeid, mijn vader is namelijk 'fan'. Uiteindelijk hoorde ik een nummer en werd toen zelf verslaafd. Ik ben nu al een aantal jaar fan, en ga ze ook eindelijk live zien volgende maand!
    All Time Low; ik hoorde ooit een cover van iemand van Dear Maria, toen klonk het al wel leuk. Daarna hoorde ik Weightless op MTV en ben toen meer op gaan zoeken. Dit was in 2009. Ook al een paar jaar dus!

    Lewis Watson: via Ed Sheeran op zijn covers gekomen, die hij nu helaas allemaal verwijderd heeft.
    One Direction: via mijn geweldige zus die in Londen woont, en me tijdens The X Factor me iets zei over One Direction, heb ze geYouTubed, and been a fan ever since...
    Coldplay: Hmmm, ik denk van rond de tijd dat 'Yellow' uitkwam, mijn vader hield erg van hun muziek, en zo ben ik er ook ingerold. Het begon met het altijd opzetten van 'Parachutes' in de auto, en nu heb ik alle cd's voor mezelf gekocht, en is mijn vader helemaal geen "fan" meer.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 18:59 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."