• Heeeeeeeeeey sexay Quizletters *wop wop wop*

    Oké, ik zou graag een tweede hobby gaan doen. Het probleem is dat ik aan paardrijden doe, maar de dagen dat ik dus niet ga rijden zit echt letterlijk van 's morgens tot 's avond op mijn computer, en dat ben ik beu. Ik wil meer zelfdiscipline krijgen en weer buiten komen!
    Ik ga al 4 tot 5 keer per week rijden, dus waarschijnlijk gaat dat een hobby zijn die ik maar één keer in de week ga doen, gewoon als bezigheid.
    Hebben jullie misschien suggesties? Kom niet af met dansen want ik haat dansen.
    Zelf zou ik graag willen gaan turnen, maar een meisje uit mijn klas dat ook turnt zegt dat het al te laat voor me is om daaraan te beginnen, en dat ik al van jongs af aan daaraan het moeten beginnen. Wat is jullie mening hierover? Ik ben 17.

    En wat is jullie hobby? (:

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 19:48 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Twirl. Dat heb ik zo'n acht jaar lang gedaan. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb drumles op dinsdag en zumba op donderdag, en op woensdag en vrijdag werk ik. Dat kan je ook nog doen, werken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik zou het op één sport houden, na aanleiding van wat Wiarda zegt. Misschien kun je jezelf leren tekenen/schrijven/iets anders creatiefs? Kan heel leuk zijn! En je bent er ook wel even mee bezig. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)


    Haha, je doet me zo hard denken aan de vriendin van me oudste broer. Met dat verschil dat zij elke avond rijdt omdat ze dit jaar 3 veulens zadelmak moet maken en zorgen dat ze kunnen springen. Ja, dat is nog niet alles, ze heeft nog zeker 5 paarden die ze in conditie moet houden en dan heeft ze nog eens 15 paarden over die ze eten moet geven etc. Niet vergeten dat dat arme kind ook nog elke dag moet gaan werken ;p
    Maargoed, ik zit maar 1 keer per week op paardrijden, gezondheidsproblemen bla bla bla, maar ik zou ook graag iets erbij doen. Dan zeggen ze, leer een instrument bespelen ! Ja, echt leuk als je je belachelijk moet staan maken omdat je ook moet zingen en die stomme notenleer moet leren --" Dan zeggen ze tekenen, hmm, ja, zou werken, mijn broer heeft talent dus ik moet toch ook wat hebben huh ? Het trekt op niets, geloof me.
    Maaruh, tja, wat kan je doen, even denken. Ga naar de fitness ;p

    Zoek een baantje. Kan heel leuk zijn! Je ontmoet nieuwe mensen, je verdient je eigen geld.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Hey, ik zit ook op paardrijden en ik had hetzelfde probleem.
    Ik dans nu 1 x per week (maar dat wil jij dus niet), en ik ben van plan om gitaar te gaan spelen.
    Misschien vind je het leuk om te tekenen, koken, DIY dingen maken, schrijven, leren kleren te maken of een bijbaantje te zoeken? Of ga lenigheidsoefeningen doen of fotograferen of make up uitproberen of maskertjes maken of je nagels in ingewikkelde patronen lakken of je kamer opnieuw inrichten. Ga je moeder ergens mee helpen, met je vriendinnen afspreken, nieuwe outfits uitzoeken?
    Haha ik heb altijd een heleboel voornemens maar er komt echt nooit iets van.


    life is awesome

    Square schreef:
    Twirl. Dat heb ik zo'n acht jaar lang gedaan. :Y)

    Wat is dat? O.o


    Happiness can be found, even in the darkest of times.