• Help me m weer te vullen? : ' )


    WEL:
    Harry Potter
    Twilight
    1D
    Onbekende personen!



    NIET:
    Bromances
    16+
    THG
    Horror
    TH


    I'll take a look at everything.

    Btw, ik schrijf zelf ook dus kijk op mijn profiel if u like.
    xxthankuuu


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    "You can't live your life for other people. You've got to do what's right for you, even if it hurts some people you love."



    “You've gotta dance like there's nobody watching,
    Love like you'll never be hurt,
    Sing like there's nobody listening,
    And live like it's heaven on earth.”


    - Nederlands geschreven en gesproken
    - One Direction bestaat
    - Kan 16 + bevatten
    - Neem een abo, ik waarschuw niet


    I will find you ~ One Direction

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 18:17 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Dit is een Sa, dusja..
    Maar mischien kan je die wel eens lezen :p
    http://www.quizlet.nl/chapters/943273/liefde-of-pijn/


    Keep calm and love Zayn Malik =)



    Jasmijn woont in een klein, hecht dorpje op het Nederlandse platteland. Ze ergert zich aan de meeste mensen in haar naaste omgeving; de meisjes met wie ze op de basisschool heeft gezeten zijn veranderd in barbies, haar oudere zus studeert in Leiden en lijkt haar te zijn vergeten en haar moeder heeft alleen maar aandacht voor haar depressieve beste vriendin.
    De enigen aan wie ze haar hart kan luchten zijn haar goudvis Bubbel en Annali, haar beste vriendin en nichtje, die toen ze twaalf was terug is verhuist naar Zweden. Ze mailen veel en één keer per jaar met kerst, komt Annali terug naar Nederland om de kerst door te brengen bij Jasmijn.
    Alleen loopt het dit jaar anders... Annali e-mail-t nooit meer terug. Ze is spoorloos verdwenen.


    * ABN
    * Romantiek, drama en onbekende personen
    * Soundtrack


    x-x-x


    Letitia Bennett is opgegroeid in Spanje. Ze heeft altijd vrijheid gekend en ze leerde op te komen voor haar eigen mening. Ze heeft geleerd om keuzes voor zichzelf te maken. Maar wanneer haar moeder en broer omkomen bij een bosbrand die hun kleine villa aan de kust volledig verwoest eist haar grootmoeder haar en haar zusje op. Haar vader wordt vermist op zee en haar grootmoeder verafschuwd de twee meisjes. Losgeslagen zielen zijn het. Ze stuurt Letitia naar een kostschool in de buurt van Londen om te zorgen dat haar reputatie zonder smet blijft. Fiona is makkelijker te temmen en blijft achter op het landgoed van Oxford. Op Dowd kan Letitia haar draai niet vinden en ze voelt zich eenzaam. Ze geniet van de tekenlessen en ook de andere lessen doen haar deugd. Ze wil graag haar horizon verbreden hoewel dat best moeilijk is. Ondertussen verlangt ze hevig naar Spanje en naar vrijheid.Ze mist de zee en het strand. Dan leert ze Delicia kennen. Delicia is een eigenaardig meisje en 's nachts betrapt ze haar wanneer ze door de gangen van Dowd sluipt. Delicia neemt haar mee naar de zigeuners. Letitia vind haar vrijheid en plezier. Ze leert de bittere Robyn kennen en de mysterieuze Ravi. En wat is het verhaal van de kleine Hazel? Maar ze zit gevangen in haar eigen wereld. Haar kooi van pracht en praal. Is ze in staat om te ontsnappen? En is alles wel wat het lijkt?




    - Romantiek
    - Drama
    - Historisch
    - Avontuur
    - ABN


    Chasing goals.

    Hey,
    Misschien is mijn story iets voor jou!
    Stalking ft. Louis Tomlinson/love is forever


    Deel 1 :
    Louis heeft 3 jaar een relatie gehad met Noa maar ze ging vreemd met Jack. Louis maakte het een half jaar geleden uit. Ze had niemand meer alleen Jack. Maar hij maakt het drie weken na Louis ook uit. Nu is ze alleen in haar huis. Louis kan er niet tegen en een half jaar later begint hij met haar te stalken. Haar eerste echte liefde maakt van haar leven een werkelijke hel.



    Deel 2:
    Het leven gaat door, ook al zit er soms iets tegen. Zolang de liefde maar blijft bestaan…

    Xxx Romy


    He like girls how eat carrots!

    Someone Lovely


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Link.

    De tweelingzussen Jenna en Jordan deden alles samen sinds ze klein waren, maar op hun zeventienjarige leeftijd veranderde alles. Jordan ontmoette een jongen, nam hem mee naar huis en sindsdien is Jenna hopeloos verliefd. Zo verliefd zelfs dat het een obsessie lijkt te worden om het vriendje van haar zus te stalken en er alles aan te doen om Jordan en hem te laten breken... Maar wat als ze te ver gaat...?




    One Direction bestaat niet.
    Volledig Nederlands geschreven.
    Soundtrack.
    ©xAmore.


    Reading a good book is like taking a journey.

    http://www.quizlet.nl/stories/104761/adventures-in-wembley--one-direction-story/

    Ik ben nèt begonnen!


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    Een verhaal over Renesmee Cullen na Breaking Dawn !
    http://www.quizlet.nl/stories/104293/twilightstory-my-life-as-a-half-vampire/



    En een verhaal over Camille Charlie Cooper, die naar La Push verhuisd en Jacob Black ontmoet wat haar leven een totaal andere wending geeft.
    http://www.quizlet.nl/stories/104658/jacob-black-life-isnt-that-bad/



    i hope you like it (:


    To love is to destroy.

    Ik heb drie verhalen. :) Eén OP en twee -afgelopen- 1D stories. Als je interesse hebt kan je op mijn profiel even gaan kijken. (Ja, ik kan nu geen link plakken..)


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    I Will Find You - One Direction
    "You can't live your life for other people. You've got to do what's right for you, even if it hurts some people you love."


    “You've gotta dance like there's nobody watching,
    Love like you'll never be hurt,
    Sing like there's nobody listening,
    And live like it's heaven on earth.”


    - Nederlands geschreven en gesproken
    - One Direction bestaat
    - Kan 16 + bevatten
    - Neem een abo, ik waarschuw niet
    Van Coockies en Memoria, niet van mij dus (;


    •*• Lululu •*•

    Broken Minds - Harry Styles

    Love is dangerous, especially when it comes unexpected.



    x Nederlands geschreven en gesproken.
    x Bevat gevoelige onderwerpen.
    x 16+ stukjes worden aangegeven.
    x One Direction bestaat niet.

    Wauw bedankt allemaal!
    Voorlopig heb ik wel weer even wat leesvoer : ))
    X


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Detentio schreef:
    Wauw bedankt allemaal!
    Voorlopig heb ik wel weer even wat leesvoer : ))
    X

    Haha, dat kan ik geloven.(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hey, misschien zijn deze stories wel iets voor jou! ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/
    - Zelf geschreven
    - Start vanaf 5 abo’s
    - volledig ABN
    - Fanfiction van the vampire diaries (alleen namen daar uit gebruikt)
    - Post minimaal 1x per week, hoe meer abo’s hoe sneller ik post
    - avontuur, origineel



    http://www.quizlet.nl/stories/101871/me-myself-and-i/
    - Zelf geschreven
    - Start vanaf 5 abo’s
    - Volledig ABN
    - Geen fanfiction, onbekende personen
    - Thriller (er wordt, tot nu toe wat mijn idee is, niemand vermoord, het is alleen een vrij heftig verhaal), 12+, origineel



    http://www.quizlet.nl/stories/98075/crazy-about-you--harry-edward-styles/
    Deze is geschreven door een vriendin van mij, en het is echt een super leuke fanfiction van 1 Direction (vooral als je ook van Harry houdt!). Ik vind dat ze echt wel wat meer lezers/abo’s/reacties mag krijgen!
    - Ze post zo vaak mogelijk (zeker 1x per week), dus je hebt altijd wat te lezen.
    - Het verhaal heeft al meer dan 70 hoofdstukken
    - Nederlands geschreven, maar soms wat engelse zinnen tussendoor
    - Romantiek, alle leeftijden



    Het zou echt super zijn als je het zou lezen! :D
    tnxx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!