• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Villique
    - Boy: Bentley Heathrow Villique

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Nee, dat wordt grappig. Kom joinennn]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [haha is goed, moet iemand hem even toevoegen ^^]

    [maar kan dan Raf even reageren anders reageert Noralie twee keer achter elkaar :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rafael Greywood

    Gelukkig kan ik goed tegen horror, grapte ik. Met een glimlach op mijn gezicht drukte ik op verzenden.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik besluit Drew ook maar toe te voegen aan het gesprek. Er verschijnt een melding dat Drew is toegevoegd aan het gesprek.
    Hee Drew, ik heb je toegevoegd aan het gesprek bij Raf, Charly en mij c:
    En Raf, dat is niet aardig! Haha!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Cole

    Ik hoor een toontje wat betekend dat ik een w' app heb. Ik pak gauw mijn mobiel erbij en zien dat Noralie me in een groepsgesprek heeft toegevoegd. Ik glimlach even en begin dan te typen. hellloooo
    Ik druk op verzenden en hou me mobiel gewoon in me handen aangezien een groepsgesprek toch altijd heel snel gaat.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 11:09 ]

    Rafael Greywood

    Ik grinnikte, maar dat stopte al gauw toen Andrew was toegevoegd.
    Ik bestloot hem toch maar een kans te geven.
    Hi Andrew!
    En Nora, ik ben niet lief, haha


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik bedenk me pas nadat ik Drew heb toegevoegd dat Raf en Drew misschien niet een goede combinatie is. Oeps. Te laat. Maar ik zie dat Rafael gewoon normaal antwoord. Een glimlachje zit op mijn gezicht. Nu kan ik Bentley echt even vergeten.
    Dat heb ik wel gemerkt Raf :P
    En Drew, hoe was het eten? Je ging toch bij Sam eten?

    En niet met mij. Ach ja, ik ben dat soort dingen wel gewend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Cole

    Een grijns komt op mijn gezicht als ze begint over het etentje en vooral bij de naam Sam.Ik bedenk me ook heel gauw dat zij daardoor alleen moest eten en ik bijt even op mijn lip.
    Erg lekker en het was gezellig. Maar volgens mij komt er binnenkort nog een gezelliger etentje aan (;
    dat laatste was doelend op ons etentje wat dus echt nog wel gaat komen. Ik had ook gewoon besloten niet veel meer dan gezellig te zeggen over het eten. Ik ging echt niet alles vertellen als die andere er ook nog bij waren.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 11:15 ]

    Rafael Greywood

    Mijn ogen gleden over het berichtje van Andrew. Ik wist dat het over Noralie en hem ging.
    Ik verliet het groepsgesprek, smeet mijn mobiel op mijn nachtkastje, draaide me ruw om, sloot mijn ogen en probeerde te slapen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Wat.. Drew waarom? Drew weet dat Rafael in het groepsgesprek zit. En hij zal nu toch ook wel door moeten hebben dat Rafael snel jaloers is. Ik stuur een berichtje alleen naar Rafael.
    Voor als het iets voor je uitmaakt, dat etentje is alleen omdat Drew me eerder vandaag heeft laten zitten om naar de film te gaan. Wees niet jaloers oké? X
    Dan ga ik terug naar het groepsgesprek met Drew en Charly.
    Dat etentje hoeft niet joh, de pizza die ik heb gegeten was ook lekker.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rafael Greywood

    Ik hoorde mijn mobiel trillen. Ik pakte hem op en las een berichtje van Noralie.
    Ik drukte het weg, zonder te antwoorden en ik draaide me op mn andere zij.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Andrew Cole

    Ik trek mijn wenkbrauw op als Rafeal ineens weg is en ik zucht even. Men hij is echt snel jaloers of zo.
    Toch komt die, maar zeg maar tegen maar Raf dat die wel terug mag komen en ik dan wel wegga. Ik verpest jullie gesprek alleen maar.

    Noralie Anderson
    Rafael antwoordt niet en Drew antwoordt dat Raf wel kan terug komen en dat hij dan wel weg gaat.
    Niet nodig, je kan gewoon blijven. Hij reageert niet meer en ik heb geen zin in jaloers gedrag. En over dat etentje, ik verwacht wel een knap staaltje culinaire kunst! (;
    En Charly? Leef jij nog? ;P


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Cole

    Chef Drew kookt een vijf gangen menu speciaal voor jou goed? stuur ik en grinnik even. Toch bleef ik het wel raar vinden dat Rafeal zo snel jaloers werd, ik bedoel hij kende der net en ze hadden niks of zo.