• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Villique
    - Boy: Bentley Heathrow Villique

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [ik heb ook geen accent]

    [Limburgs is toch niet zo erch? Snap je? Met een zachte g! HAHAHA oke, ik ben flauw]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik verveel me :\]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik lees]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    jaimyhoi schreef:
    [Ik verveel me :\]


    [ik ook]

    [Ja, maar ik spreek het wel echt zo uit, whaha! *Ik heb het net geprobeerd, en het klinkt idd zo* Ik kan gwn niet praten met een harde g, ik kan het gwn niet... XD Och, het klinkt zo dom, als ze mensen met een ander accent, bv uit amsterdan zo'n accent horen denken ze meteen dat je dom bent... Ooit al eens naar L1 tv gekeken, whaha! Die mensen spreken echt het limburgs dialect, dat klinkt echt erg, maar zo kan ik niet praten, maar wel verstaan.. XD Oke, zo weet je ook weer iets over mijn accent...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [En Raf kan nog steeds reageren op de app van Charls.. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [En Raf kan nog steeds reageren op de app van Charls.. XD]
    [Nee, hij is boos
    hahah amisschien zo]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Dat had Charly ook al door en zij is ook nit heel blij met Rafael... XD Whaha! Mar je moet het zelf weten...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Ja, maar ik spreek het wel echt zo uit, whaha! *Ik heb het net geprobeerd, en het klinkt idd zo* Ik kan gwn niet praten met een harde g, ik kan het gwn niet... XD Och, het klinkt zo dom, als ze mensen met een ander accent, bv uit amsterdan zo'n accent horen denken ze meteen dat je dom bent... Ooit al eens naar L1 tv gekeken, whaha! Die mensen spreken echt het limburgs dialect, dat klinkt echt erg, maar zo kan ik niet praten, maar wel verstaan.. XD Oke, zo weet je ook weer iets over mijn accent...]
    [Kijk ooit eens voor de grap RTV Oost]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [kunnen we dan nu niet gaan slapen en de volgende dag? Want Hay is weer thuis en Anna was al thuis dus die kunnen ook gaan slapen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rafael Greywood

    Ik pakte weer mijn mobiel toen ik hem hoorde trillen.
    Charly dit keer.
    Ik las haar bericht en wist dat ze ergens gelijk had.
    Ja oke, je hebt ergens wel gelijk, maar. Jij weet niet wat ik voel


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Charlynn Williams
    Een glimlach verschijnt rond mijn lippen als ik Andrew zijn app lees. Echt?! Morgen wil ik alles weten! Ik wist wel dat er zoiets zou gebeuren! Echt leuk voor jullie. Hebben jullie nu wat, of hoe? En hoe was het? Stuur ik dan terug nog steeds met een glimlach rond mijn lippen. Dan hoor ik na een tijdje weer mijn telefoon en zie nu dat hetr Rafael is en lees zijn berichtje en zucht en mijn glimlach verdwijnt weer als sneeuw voor de zon. Ik heb gewoon gelijk. En jij weet niet alles. stuur ik dan kort terug. En nee, hij weet niet alles, daar moet hij maar zelf achtr zien te komen via Noralie.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rafael Greywood

    Ja oke, je hebt gelijk en dat weet ik ook. Maar ik weet gewoon niet hoe ik me moet gedragen en shit. Ik vind mezelf zo'n idioot op dit moment..
    En wat is alles?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Andrew Cole

    Ik lees de W' app en glimlach even. Er is niet heel veel je vertellen hoor maar wat er te vertellen valt zou ik je morgen wel vertellen xd, en eigenlijk weet ik het niet, daar hebben we het eigenlijk niet zo over gehad maar ik hoop het wel. En was lekker, hij kan heel goed zoenen stuur ik der.