• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Villique
    - Boy: Bentley Heathrow Villique

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Charlynn "Charly/Charl"
    Ik zucht even en heb het gesprek meegelezen en besluit een app appart naar Rafael te sturen, echt, zijn jaloerse gedrag begon me echt te irriteren, hoe oud is hij, 4? Echt Rafael... Waar sloeg dat op, je kent Noralie pas een dag en je doet haast alsof ze jou bezit is en niemand aan haar mag komen of iets met haar mag doen of zoiets. Stop met dat jaloerse gedrag, wil je Noralie ooit voor je winnen, tsja, blijf dan maar vooral zo door gaan... Stuur ik dan, maar ik laat dat wat tussen Noralie en Bentley is gebeurt weg, dat hoeft hij echt niet te weten, dan zou hij alleen maar nog erger worden. Ik zucht dan even en rol geïrriteerd met mijn ogen, wat denkt hij wel niet... Ik ga dan weer naar de groepsapp en zie wat nieuwe berichten en begin weer te typen. Ja, ik ben er nog! Mag ik niet mee... *Pruillip* Ik verstuur het en grinnik dan toch even.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 12:24 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Noralie Anderson
    Daar ga ik je aan houden Drew (; ik ga maar eens proberen te slapen. Ik zie jullie morgen wel op school. X
    Want Charly zat ook nog in het gesprek. Ze antwoordt alleen niet meer. En precies op dat moment zegt ze at ze er nog wel is. Ach, Drew regelt dat wel met haar. Ik verlaat het gesprek en leg mijn mobiel weg.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 12:38 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Charly reageert wel, lees reactie boven.... ^]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Andrew Cole

    Als Nora dat goed vindt mag jij ook wat van mijn geweldige vijf gangen menu komen proeven dan hoor stuur ik lachend en kijk naar het berichtje van Noralie. Sleepwell en tot morgen

    Charlynn "Charly/Charl"
    Ik grinnik even en schud mijn hoofd. En nu zijn er nog maar 2. En idd het 5 gangen menu van Andrew! XD Zeker ook 5 sterren is het niet? ;D Nee, maar ik wil wel jullie gezellig etentje niet verstoren... Damn, nu we het over eten hebben krijg ik honger, ik heb nog niks gehad... Whaha, geen idee waarom ik je dit vertel... Maar goed, hoe was het nou nog met Sam, zijn er nog spannende, leuke dingen gebeurt?? Ik heb jullie wel gezien in de bios! Stuur ik dan en grinnik even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Andrew Cole

    Ik bijt even op mijn lip als ik het laatste lees, hoe moet ik daar nou op reageren? Ja ook vijf sterren ja ik ben een geweldige kok xd, Van mij mag je er gewoon bijkomen hoor dan is het nog gezelliger(: Hmm ik heb eigenlijk ook honger al heb ik wel gegeten. En bij Sam was het heel leuk.. stuur ik eigenlijk een beetje de vraag ontwijkend of er spannende leuke dingen zijn gebeurt. Ik hoopte dat ze der ook niet op terug zou komen maar dat zal waarschijnlijk wel gebeuren.

    [Ik vind Charly grappig :3 hoe ze doet tegen Rafael :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Charly is gwn awsome! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    quin98 schreef:
    Andrew Cole

    Ik bijt even op mijn lip als ik het laatste lees, hoe moet ik daar nou op reageren? Ja ook vijf sterren ja ik ben een geweldige kok xd, Van mij mag je er gewoon bijkomen hoor dan is het nog gezelliger(: Hmm ik heb eigenlijk ook honger al heb ik wel gegeten. En bij Sam was het heel leuk.. stuur ik eigenlijk een beetje de vraag ontwijkend of er spannende leuke dingen zijn gebeurt. Ik hoopte dat ze der ook niet op terug zou komen maar dat zal waarschijnlijk wel gebeuren.


    Charlynn Williams
    Ik grinnik even als ik zijn berichtje gelezen heb en schud mijn hoofd. Hij probeert duidelijk mijn vraag te vermijden, maar verkeerd gedacht, ik wil en krijg dat antwoord! Heel leuk... En verder....?? stuur ik dan grinnikend terug.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Andrew Cole

    Pff ik had het dus kunnen verwachten, tja hoe ging ik hier nou op antwoorden. Ik bedoel ik wist eigenlijk niet eens zelf precies wat er nou was en zo, ja we hadden gezoend en dat soort dingen maar veder weet ik het niet. Ik zucht even en besluit dan maar gauw wat te typen anders valt het ook helemaal op. Ik wil eerst wat zeggen over niets maar besluit dat ze me toch niet gaat geloven. we hebben gezoend stuur ik dan dus maar en bijt even op mijn lip. Wat zou haar reactie daarop zijn?

    [Awkward silence]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Uhu]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Jij kan tenminste nog iets doen met Raf xd Noralie kan nu helemaal niets meer :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mwaaah, hij probeert te slapen.. ik kan hem ook laten hardlopen en laten uitglijden? Haha]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [hmm laat Raf er een w'app sturen en dan wordt ze wakker daardoor?:P]