• Als je een leuke jongen of meisje tegenkomt.
    Bijvoorbeeld omdat hier meer meiden opzitten je komt een leuke jongen tegen leuk aardig krijgen verkering en even later zegt die jongen dat hij een meisje is geweest vroeger maar dat hij dus ook geen kinderen kan maken omdat hij geen penis heb. Zou je het dan erg vinden.
    Ja of nee.
    Ik ben een jongen en gewoon als jongen geboren maar als ik een meisje tegenkom en die is een jongen geweest maar zij is geopereerd en je ziet niet dat het een jongen is geweest maakt mij niks uit. Ik wil toch geen kinderen. Graag jullie mening


    Mijn geheim is geheim

    Als je echt van die persoon houdt... What's the problem?
    Je moet gewoon weten waar je aan begint en waar je rekening mee zult moeten houden. Als je dat kan, why not?


    Has no one told you she's not breathing?

    't licht er maar net aan .. als je wat ouder bent en je wil graag kinderen, zou het wel een relatiebreker kunnen zijn. Zal niet de eerste keer zijn.
    Ik zou 't overigens niet weten .. Denk 't eerlijk gezegd van niet.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2012 - 19:20 ]


    To infinity and beyond •

    LaJoie schreef:
    Als je echt van die persoon houdt... What's the problem?
    Je moet gewoon weten waar je aan begint en waar je rekening mee zult moeten houden. Als je dat kan, why not?


    You are beautiful, you are love.

    Ik zou het denk ik niet kunnen accepteren.


    i put the fun in funeral

    Ik zou het kunnen accepteren, maar ik zou het echt echt echt heel moeilijk vinden. Ik wil overigens geen kinderen.


    live the life you love

    awkw4rd schreef:
    Ik zou het kunnen accepteren, maar ik zou het echt echt echt heel moeilijk vinden. Ik wil overigens geen kinderen.


    •*• Lululu •*•

    Als ze me dat pas later vertellen mogen ze lekker een eind opflikkeren ='D
    Zulke dingen moet je zeggen voordat je ook maar aan iets begint, dat behoor je gewoon te doen. Als iemand zoiets voor me verborgen gaat houden terwijl we al een relatie hebben, dan hoeft het voor mij al niet meer.
    En persoonlijk denk ik dat het, als het van tevoren verteld wordt, meteen een stuk anders ligt. Je weet het dan en kan er rekening mee houden. Al denk ik dat de kans dat ik dan ook daadwerkelijk een relatie zou willen wel verkleind is. Ligt aan hoe de gevoelens op dat moment liggen. Maar als ik eerlijk ben, denk ik niet dat ik het ga kunnen accepteren. Zou het niet weten, is nog nooit voorgekomen, dusja.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Absoluut niet.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2012 - 19:46 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nee. Ik wil een echte vent, geen omgebouwd wijf.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik weet niet hoe ik zou reageren want ik heb het nog nooit mee gemaakt. Maar ik denk dat ik er wel steeds aan zou moeten denken en aangezien ik ook kinderen wil, ik weet het gewoon niet.


    Physics is awesome

    Yoda schreef:
    Als ze me dat pas later vertellen mogen ze lekker een eind opflikkeren ='D
    Zulke dingen moet je zeggen voordat je ook maar aan iets begint, dat behoor je gewoon te doen. Als iemand zoiets voor me verborgen gaat houden terwijl we al een relatie hebben, dan hoeft het voor mij al niet meer.
    En persoonlijk denk ik dat het, als het van tevoren verteld wordt, meteen een stuk anders ligt. Je weet het dan en kan er rekening mee houden. Al denk ik dat de kans dat ik dan ook daadwerkelijk een relatie zou willen wel verkleind is. Ligt aan hoe de gevoelens op dat moment liggen. Maar als ik eerlijk ben, denk ik niet dat ik het ga kunnen accepteren. Zou het niet weten, is nog nooit voorgekomen, dusja.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Levine schreef:
    't licht er maar net aan .. als je wat ouder bent en je wil graag kinderen, zou het wel een relatiebreker kunnen zijn. Zal niet de eerste keer zijn.
    Ik zou 't overigens niet weten .. Denk 't eerlijk gezegd van niet.


    Alleen maar tranen van geluk

    Dumpen die handel


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Yoda schreef:
    Als ze me dat pas later vertellen mogen ze lekker een eind opflikkeren ='D
    Zulke dingen moet je zeggen voordat je ook maar aan iets begint, dat behoor je gewoon te doen. Als iemand zoiets voor me verborgen gaat houden terwijl we al een relatie hebben, dan hoeft het voor mij al niet meer.
    En persoonlijk denk ik dat het, als het van tevoren verteld wordt, meteen een stuk anders ligt. Je weet het dan en kan er rekening mee houden. Al denk ik dat de kans dat ik dan ook daadwerkelijk een relatie zou willen wel verkleind is. Ligt aan hoe de gevoelens op dat moment liggen. Maar als ik eerlijk ben, denk ik niet dat ik het ga kunnen accepteren. Zou het niet weten, is nog nooit voorgekomen, dusja.

    Zie 't al voor me; *geeft hand* 'ik ben piet, ben een jongen en was vroeger een meisje. hoi!' Nah, don't think so.
    Maar ben 't er verder wel mee eens.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Barnabas schreef:
    Nee. Ik wil een echte vent, geen omgebouwd wijf.


    Dit + ik wil 5 kinderen, dus als iemand geen kinderen zou kunnen krijgen, zou het voor mij sowieso al moeilijk zijn.


    Big girls cry when their hearts are breaking