• Ja, je leest het goed. Ik heb rollen nodig. Voor mijn nieuwe story. Het gaat over de 17 jarige Sunny die van boord valt tijdens haar vakantie en op een mysterieus eiland belandt die een vloek met zich meedraagt. Ook heeft het eiland vele gevaren zoals het niet bevatten van hotels, beauty salons of een kapper en... Piraten!

    Ik heb de volgende rollen nodig:

    Vriendin 1. Dit meisje is een bitch en zal de val van de boot niet overleven.
    Vriendin 2. Dit meisje is een beetje naïef en zal met Sunny meedrijven richting het eiland, maar het net niet halen.
    Vriendin 3. Dit meisje neemt niets series en is nergens bang voor. Ze zal met Sunny het eiland daadwerkelijk verkennen.
    Vriendin 4. Dit meisje is bang voor zo'n beetje alles en sluit zich uiteindelijk aan bij de piraten.

    Vier of vijf piraten. Deze hoeven niet allemaal ruig en gemeen te zijn.
    Kapiteins. Ook deze hoeven niet allemaal ruig of gemeen te zijn.
    Eiland bewoners. Dit mogen normale mensen zijn, maar ik zou het ook leuk vinden als er wat vreemde vogels tussen zouden zitten.
    Indianen Dit moeten redelijk vreemde mensen worden.
    Een apart dier dat ze tegenkomen. Dit dier zal regelmatig terugkomen in het verhaal. Dit mag een hond of een kat zijn. Deze zal ik zelf invullen

    Rol:
    Volledige Naam: Houd rekening met de nationaliteit van je personage
    Leeftijd: Mag variëren van 17 van de vriendinnen tot 40 van de dorpsbewoners en onbekende leeftijd van de indianen
    Nationaliteit: Ze spreken gewoon engels, maar ze mogen wel bepaalde roots hebben
    Karakter: Het liefst zou uitgebreid mogelijk. Maar onthoudt: niemand is perfect!
    Uiterlijk: Omschrijving en foto van bekend persoon. Naam vermelden alsjeblieft.
    Hobby's:
    Extra: Denk aan: beperkingen, geschiedenis, allergieën, familie etc.
    Idee voor eventuele titel:


    Ik kies niet de eerste rol maar de beste!

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 15:58 ]


    26 - 02 - '16

    Ik doe niet aan reserveren, maar je mag haar wel gewoon invullen. Ik kies niet de eerste maar de beste (;


    26 - 02 - '16

    Rol: Vriendin 4
    Volledige Naam: Anastasia Joahanna Gonzalez
    Leeftijd: 19
    Nationaliteit: Malta(engelssprekend)
    Karakter: Anastasia is een jong meisje dat erg houdt van haar honden. Ze is erg behulpzaam en neemt vaak het voor anderen op. In de ochtend is ze echt een chagerijn dat is echt haar minst leuke kant ze heeft dus altijd last van een ochtendhumeur. Maar eenmaal als dat voorbij is is ze heel lief.
    Uiterlijk: [imghttp://4.bp.blogspot.com/-ZNADr3KIkvo/T2DKlB2oXUI/AAAAAAAAEW4/jm3HxqWXOo8/s1600/valentina-monetta_306998.jpg][/img]
    Anastasia is een mooi iemand met groen-bruine ogen en blond haar.
    Naam beroemd persoon: Valetina Monetta. (Eurovisie Songfestival 2012 San Marino).
    Hobby's: Anastasia houdt erg veel van sport ze is dus ook goed in rennen klimmen en is heel lenig.
    Extra: Anastasia heeft een allergie voor noten ze kan geen noot aanraken, of ze valt flauw.
    Idee voor eventuele titel: Nee


    Mijn geheim is geheim

    rol piraat
    Volledige Naam: Angelina Lopes
    Leeftijd: 25
    Nationaliteit: Ze spreken gewoon engels, maar ze mogen wel bepaalde roots hebben Amerikaanse
    Karakter: Houd van de piraten leven, kent geen genade, vind het leuk om andere mensen pijn te zien lijden, ze is wel aardig tegen de mensen die zij goed kent, vertrouwt niet makkelijk mensen (je moet het verdienen), Heeft geen levende familieleden en daarom is ze een piraat geworden
    Uiterlijk:


    Hobby's: Zingen, kan goed rennen en boxen en kickboxen
    Extra: Denk aan: beperkingen, geschiedenis, allergieën, familie etc. een tatoo van engel vleugels op haar rug
    Idee voor eventuele titel: The pirates island


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik vul meisje 1 voor je in, of vanavond of morgen =)

    Rol:Meisje 1
    Volledige Naam: Alya (Alieja) Amanda Jones
    Leeftijd: 18
    Nationaliteit: Curacao
    Karakter:Alya lijkt misschien op het eerste gezicht een bitch, maar dat is ze totaal niet. Ze is een harstikke vriendelijk meisje dat zo behulpzaam is dat hetsoms teveel van het goede is. Ze vind het jammer dat ze vaak voor bitch aangezien word, en dat vele mensen gelijk bitch denken bij haar, dit maakt haar enorm onzeker en ze heeft soms dan echt een huilmoment.
    Alya gaat dan vaak ook niet met vreemde om, alleen met vriendinnen, ze wilt in de safe zone blijft, en niet in de 'ik pak je, je bent van mij en ik laat je vallen' zone. Ze is heel bescheiden, en daardoor ook best verlegen, terwijl haar vriendinnen weten hoe gek ze kan zijn, ze laat het vaak binnen haar, het komt er niet goed uit. Aan zelfvertrouwen heeft ze daarin bij haar vriendinnen wel genoeg. Ze houd van haar vriendinnen en ze kan niet zonder ze.
    Vroeger was Alya het populairste meisje van de school, totdat haar oud ex-beste vriendin haar grootste geheim doorvertelde. Haar laatste jaar van haar schooltijd werd ze buitengesloten, dit heeft gezorgd dat ze eerst gezakt is op de HAVO, en toen VMBO-T ging doen, alleen door hun. Ze is daar inmiddels geslaagd voor en op zoek naar een baantje.
    Alya danst graag, en dit doet ze dan ook wel 3x in de week. Je kunt haar dus een echte dans-fanaat noemen. Haar style is hiphop, wat ze wel met plezier doet, en ze geeft vaak optredens,dat kunnen straat optredens of uitvoeringen van haar dansgroep zijn.
    Uiterlijk:


    Alya heeft bruine haren van natuurlijke haarkleur, maar de onderkant heeft ze blond geverfd, ze wou eens wat afwisseling. Ze heeft een lichtgetinte huid, en haar ogen zijn felbruin. Alya houd van stoere kledij (spijker, studs, etc..). Ze is rond de 1.75 lang.
    Kim Dash
    Hobby's:Haar allergrootste hobby is dansen natuurlijk, maar daarnaast houd ze ook van Yoga, om rustig te blijven als ze stress heeft. En ze houd enorm van internetten.
    Extra: Denk aan:Vroeger heeft Alya een grote eetstoornis gehad, waardoor ze van haar 12de tot haar 15de anorexia aan over hield. Ze is nog zelfs net boven het normale gewicht, een paar kilos eraf en ze heeft weer ondergewicht te pakken. Hierdoor let Alya goed op wat ze eet.
    Haar ouders zijn vroeger gescheiden en haar vader is 6 jaar geleden, toen Alya haar moeilijke periode begon en 12 was, overleden. Hij is verdronken door een crimineel die zijn geld wou hebben. Expres.
    Alya heeft geen allergieen, maar ze kan niet tegen teveel stof.
    Haar vaders familie spreekt Alya nooit meer, en in haar moeders familie zitten veel criminelen die ze niet wilt ontmoeten. Ze heeft alleen contact met haar nichtje, haar tante en haar oma en opa.
    Idee voor eventuele titel:Ben ik héééél slecht in, sorry =x

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 23:16 ]

    Rol: Vriendin 3 (ookal is er al voor ingeschreven)
    Volledige Naam: Ness Allison Candler
    Leeftijd: Wordt 17 tijdens de boottocht
    Nationaliteit: Ness is Iers en heeft een apart accent
    Karakter: De goede beschrijving van Ness: een gestoorde zingende idioot! Oké, nee! Ik zal duidelijker zijn: Ness is iemand die niet snel over zich heen zal laten lopen en heeft zo'n grote mond als haar iets niet aanstaat. Ze deinst niet terug voor een wedstrijd en houd wel van een flink potje ruzie! Ze heeft aan de andere kant toch wel weer een lief karakter tegenover haar vrienden
    Uiterlijk: Moet degene echt beroemd zijn? Zo niet:


    Ze heeft een tattoo van een barcode met daaronde: HUMAN op haar rug, vlak boven haar rechterheup
    Hobby's: Zingen en gitaar spelen, maar bovenal hyperactief zijn
    Extra: Ness heeft een zware jeugd gehad en houd zich daarom ook vooral aan de regel: YOLO
    Idee voor eventuele titel: /
    Wil je het laten weten of ik nog wel meekan doen?:$


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik zou het fijn vinden als jullie meer eilandbewoners zouden maken en indianen.


    26 - 02 - '16

    ik kan later wel nóg wat rollen maken...als je dat wilt :$


    To live is to fight ~ Shinku

    Graag! c:


    26 - 02 - '16

    Rol: Eilandbewoner
    Volledige Naam: Jack Burray
    Leeftijd: 39
    Nationaliteit: Eilander ^^
    Karakter: Jack is een zorgzame man die veel om zijn familie en vrienden geeft. Hij is erg beschermend naar zijn geliefden toe. Voor hen doet hij alles en hij zal er altijd voor zorgen dat hen niets overkomt. Jack is een man die zijn emoties niet laat zien en alles opkropt. Hij stopt het weg en verbergt het met een grote lach. Hierdoor heeft niemand het door als er iets mis met hem is. Jack is altijd wel in voor lol en vindt het dan ook geweldig om vanalles te plannen. Hij nodigt graag mensen bij hem thuis uit en is heel erg sociaal. Jack kan goed meeleven met mensen en is heel erg begripvol. Wel is hij een beetje te voorzichtig met sommige dingen en hij kan dus wat overbeschermend worden. Dit komt door iets wat hij een aantal jaren geleden heeft meegemaakt. Jack houdt van gezelligheid en is erg goed in om de sfeer in de groep te houden. Hij is kalm en wordt niet snel kwaad. Jack kan erg goed met kinderen omgaan en die zijn dan ook altijd gek op hem. Een wat slechtere eigenschap van Jack is dat hij wat ongeduldig kan zijn. Hij houdt er van als hij dingen goed kan regelen en vindt het niet fijn om van anderen afhankelijk te zijn. Hij heeft daarom ook graag de touwtjes in handen. Jack houdt er van om gasten te hebben en nodigt altijd mensen uit, zelf de buren zouden nog mogen komen logeren zonder reden. Dit kan ook komen omdat Jack maar moeilijk alleen kan zijn. Dit vindt hij moeilijk en hij blijft het liefst onder de mensen. Zijn twee kinderen zijn het allerbelangrijkste voor hem en als je aan hen komt, heb je absoluut een groot probleem.
    Uiterlijk:


    Misha Collins
    Jack heeft zwart haar, blauwe ogen en is 1.86 m. lang.
    Hobby's: Jack houdt dus van gezelligheid en het maakt hem niet veel uit wat hij doet, als hij maar met mensen is. Hij gaat ook graag vissen met zijn zoon en speelt vaak op het strand met zijn dochter.
    Extra: Jacks vrouw is overleden bij de geboorte van hun dochterje. Hij mist haar heel erg. Hierdoor is hij ook heel beschermend naar zijn geliefden toe.
    Hij heeft een zoon & een dochter (maar dat had je al door -.-')

    Rol: Eilandbewoner
    Volledige Naam: Damien Burray
    Leeftijd: 16
    Nationaliteit: Eilands
    Karakter: Damien is een spontane jongen die het avontuur wel opzoekt. Hij houdt er niet van om veilig te leven, zoals zjin vader. Damien zoekt juist het risico een beetje op en houdt er van om wat te beleven. Natuurlijk doet hij niet echt extreme dingen waar je wel eens aan dood zou kunnen gaan, maar een beetje spanning vindt hij wel leuk. Zijn vader maakt zich dan ook meerdere malen zorgen over hem. Damien is erg open in zijn vriendengroep, maar bij nieuwe mensen kan hij plots wat verlegen zijn. Dan is hij wat stiller en neemt hij anderen eerst in zich op. Als hij je dan wat beter kent, leer je zijn spontane kant echt kennen. Damien is grappig en heeft een goed gevoel voor humor. Mensen zijn graag bij hem in de buurt en hij weet altijd de sfeer in de groep te houden. Deze karaktertrek heeft hij van zijn vader. Damien kan best wel een gevoelige jongen zijn. Dit heeft hij dan weer van zijn moeder. Hij is snel gekwetst en ook redelijk snel boos. Hij kan dan ook best snel huilen, iets wat hij totaal niet leuk vindt van zichzelf. Hij schaamt zich daar wel eens voor, hoewel het op anderen vaak juist wel schattig over komt. Damien vindt het moeilijkt om over zijn moeder te praten, aangezien hij een erg goede relatie met haar had. Hij mist haar heel erg en zij is dan ook absoluut zijn zwakke punt. Damien is overigens ook behoorlijk nieuwsgierig. Hij zoekt graag vanalles uit en wil heel veel weten. Dit kan een goede eigenschap zijn, hij is dus best leergierig, maar dit kan ook een slechte eigenschap zijn. Hij wil soms namelijk dingen weten die hem niets aangaan. Dan kan hij wel eens te lang doordrammen. Damien is niet heel erg handig en met klusjes moet je dan ook echt niet bij hem komen. Hij weet niets van technische of bouwkundige dingen af en maakt dingen dan alleen maar meer kapot. Wel is hij heel erg trouw en doet hij alles om zijn vrienden te helpen. Hij is ambitieus en standvastig. Als hij een doel voor ogen heeft, laat hij het niet meer los tot hij het heeft bereikt. Hij kan ook wat onhandig, klunzig zijn als hij nerveus is. Dan gaat hij ook enorm erg blozen.
    Uiterlijk:


    drew roy
    Damien heeft donkerbruin haar en bruin-groene ogen. Hij doet er eigenlijk niet zo veel voor om er leuk uit te zien, hij ziet er gewoon leuk uit (duidelijk -.-). Hij is 1.75 m. lang.
    Hobby's: Hij houdt van surfen en gewoon met vrienden rondhangen en wat "avontuur" opzoeken.
    Extra: Damien mist zijn moeder dus heel erg. Hij heeft hierdoor heel vaak last van nachtmerries. Overigens heeft hij een hele goede band met zijn zusje. Oh ja, ik dacht misschien is het leuk als hij zeg maar verliefd wordt op Sunny. Ze hoeven niets te krijgen hoor (hij is ook jonger dan zij) , maar misschien is het grappig/ schattig of zo.

    Rol: Eilandbewoner
    Volledige Naam: Micky Burray
    Leeftijd: 4
    Nationaliteit: Eilands
    Karakter: Micky is een schattig en nieuwsgierig meisje. Ze is onderzoekend en vindt alles om haar heen interessant. Ze kijkt enorm op tegen haar grote broer, die ze altijd Demi noemt. Micky is het typische voorbeeld van het kleine, schattige en aandoelijke meisje. Ze is grappig, naïef en onschuldig. Af en toe wat klunzig en ze is enorm bijdehand. Micky is heel fantasyrijk en wil later graag een zeemeermin worden. Ze kan zich verbazen over de hele wereld en alles lijkt in haar ogen op een sprookje. Micky is echt heel erg gehecht aan Damien. Hij neemt dan ook veel moeder-taken over, zoals haar in bed stoppen. Micky loopt continue overal in te neuzen omdat ze vanalles wil weten. Deze eigenschap deelt ze dan ook met haar broer. Overigens heeft ze een hekel aan ruzie maken.Als mensen ruzie maken komt ze er altijd tussen staan en roept ze: 'Niet ruzie maken! Handje geven en sorry zeggen!' Het is heel erg moeilijk om Micky iets te weigeren en ze weet heel goed hoe ze haar puppy ogen moet gebruiken. (Sorry niet zo'n uitgebreide beschrijving aangezien ze nog niet zo oud is)
    Uiterlijk:


    Mia Talerico
    Micky heeft blond haar (van haar moeder) en blauwgrijze ogen. Ze is 1.04 m. lang. Ze is niet zoals het gemiddelde meisje, want haar lievelingskleur is niet roze of goud, maar groen ^^. ookal is ze bedolven onder roze op deze foto....
    Hobby's: Micky houdt van spelen op het strand, zwemmen, en al die spelletjes die kinderen spelen.
    Extra: Micky heeft nog niet echt een geschiedenis.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 18:05 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Awesome! Thanks!


    26 - 02 - '16

    Ik heb de rollen gekozen:

    Vriendin 1: Hutton
    Vriendin 2: XInnocenceX
    Vriendin 3: Playfair
    Vriendin 4: Bbrother

    Alle piraten, kapiteins, eilandbewoners en indianen zullen gebruikt worden.
    Verder worden alle rollen die ik niet gekozen heb als vriendin voor het verhaal ook verwerkt als een andere rol in het verhaal. Ik wil iedereen graag bedanken voor het invullen en als je het verhaal wilt volgen kan je een abo nemen C:


    26 - 02 - '16