• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Aimi;
    'Dat is ook niet zeker... We gaan wel gewoon zoeken' glimlach ik zachtjes en voorzichtig.

    Jeeeeeeeeeeeeej ;3

    shanluke"
    'dat is zo en idd' zeg ik en kus der kruin 'wil je miss slapen'


    en dat word leueeek


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kenji;
    Ik lach zacht
    'Michiko is in looove' plaag ik haar een beetje
    Amaury;
    'Kenji...Laat je zusje nou... Jij gaat dit ook krijgen hoor...' zeg ik droog

    Selienna;
    Ik stopt direct met lopen als ik alles door zijn ogen zie
    Mijn arm begint te bloeden en ik kijk ernaar
    Ik slaak een luide gil als ik voel dat hij zijn slagader heeft doorgesneden
    Mij kan het niet doden, maar ik lik de wond dicht en draai me hijgend om naar de richting waar ik vandaan kwam
    Ik voel dat hij daar niet zit maar ergens anders
    Ik sluit mijn ogen, laat mijn instincten los en laat mijn lichaam naar de plek van zijn bloed leiden
    Als ik daar aangekomen ben, druk ik mijn instincten weg en slaak geschrokken een gil als ik hem zo zie zitten
    'HUE! Idioot!' roep ik geschrokken en zak bij hem neer
    Ik knijp hard boven de wond in zijn arm zodat het stopt met bloeden en kijk hem snikkend aan
    'Jij fucking idioot!' zeg ik snikkend en lik over de wond heen
    Ik lik zijn bloed weg en ik lik over de wond zelf
    Ik zie het dichtgaan, zeg mijn tanden op de wond en zorg dat het deel wat van zijn bloed mist, uit mijn bloedbaan gehaald word en ik het in hem kan spuiten
    Ik zorg dat er geen gif in komt, en haal mijn tanden uit zijn arm
    Snikkend kijk ik hem aan en in een opwelling haal ik met mijn hand naar zijn wang uit
    Een harde pats is te horen als mijn hand zijn wang raakt en ik zak huilend op de grond neer
    'Waarom Hue?! Was het leven met mij niet goed genoeg?' snik ik zacht en kijk hem gebroken aan terwijl er op zijn arm geen litteken te zien is, maar op die van mij heel erg duidelijk wel, exact dezelfde plek en lengte, dikte en diepte, vooraltijd getekend door zijn domme actie
    'Als ik boos ben doordat jij tegen me schreeuwt, en ik naar onze zoon wil! Dat wil niet zeggen dat je jezelf meteen van kant mag maken!' snik ik luid


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    En syd, ik besta ook in onze rpg :P maakt in principe niet uit, maar t is ook wel leuk ;p


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko: 'ja mama en kenji mond dicht' zeg ik rustig
    yue: 'maar nu aan tafel en eten'lach ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Aimi;
    Ik snik zachtjes tegen zijn borst aan en gaap zachtjes.
    'Heel graag' zeg ik moe.

    Hue;
    Ik vloek, grom en kreun luid van de pijn als Selienna de wond dicht maakt.
    Ik kijk met grote ogen toe als ze er alles aan doet om me te redden.
    Een kwellend gevoel van binnen laat mijn maag samentrekken.
    De klap tegen mijn wang voel ik gloeien maar ik doe niets, ik verdiende die gewoon.
    Ik slik even en sla mijn blik naar de grond.
    Ik schraap mijn moed bij elkaar om haar aan te kijken en laat een snik over mijn lippen rollen waardoor ik even van mezelf schrik.
    'Ik doe je pijn! Ik doe niets anders dan je pijn doen... Door mij vermoord je dieren en alles omdat ik je eraan herinner wat je bent.. Ik doe je pijn met woorden en ik heb gewoon het gevoel dat ik je niet waardig ben... En als ik jou niet waardig ben, dan ben ik heel het leven niet waardig, want jij bent de enige, samen met Haru, waar ik voor leef' zeg ik met een gebroken stem.

    shanluke: voorzichtig til ik der op en loop het huisje binnen naar de grote kamer


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kenji;
    'Sorry Michiko-chan' zeg ik onschuldig en kus haar wang
    'Het ziet er heerlijk uit pap!' zeg ik en maak een broodje
    Amaury;
    'Mooi zo.... Het zijn alleen maar dingen die je mag eten, dus je kunt van alles eten als je wil' zeg ik lief

    Selienna;
    Een luide grom rolt over mijn lippen en ik pin hem op de grond terwijl ik met een duistere blik boven hem hang
    'Hou je mond... Hou die fucking mond van je dicht!' snauw ik bijna
    'Ik meen het Hue... Je moet oppassen met wat je zegt' hijg ik terwijl ik een beetje hoest
    'Hue... Hoevaak moet ik nog tegen jou zeggen dat JIJ alles bent voor me? Mijn leven, mijn bestaan?!' sis ik zacht en voel een traan over mijn wang rollen
    'Je woorden doen me geen pijn, ja, misschien heel even, maar dit... Dit wat je net deed, proberen je leven te eindigen.... DAT doet pas zeer..... Niet krijg ik exact dezelfde wonden, maar je rukt mijn hart er op een brute wijze uit! Je laat me wegrotten van de pijn die je me aandoet als je je leven wil eindigen' zeg ik en begin te snikken
    Ik laat hem los als ik een scherpe steek in mijn buik voel en ga op mijn rug liggen als de steken te erg worden om te zitten


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko" 'dankje papa' lach ik en maak een broodje en begin te eten
    yue: glimlachend maak ik zelf ook wat


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Aimi;
    Ik laat hem me tillen en leg mijn hoofd tegen zijn borst aan.
    Waar heb ik zo een lieve jongen toch aan verdient?

    Hue;
    Ik wil tegenspreken, maar weet dat het nu echt slimmer is om niets te zeggen dus hou ik mijn mond.
    Ik bijt hard op mijn lip, kijk naar dezelfde arm waar ik mezelf heb gesneden en krijg grote ogen als ik zie dat ze daar een litteken heeft.
    'H-Het spijt me zo!' zeg ik gebroken en kijk haar aan.
    Als ze los laat, kom ik voorzichtig omhoog en ga geschrokken naast haar liggen.
    Ik pak haar hand vast en knijp er zacht in.
    'L-Liefje.. G-Gaat het wel met je?'

    shanluke": zachtjes leg ik der neer op het bed en ga bij der liggen . 'slaap maar darlin'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Aimi;
    Ik kruip dicht tegen hem aan en leg mijn hoofd op zijn borst.
    'Slaap lekker liefje' zeg ik zacht en sluit mijn ogen moe.

    Kenji;
    Ik eet rustig mijn broodje op en schuif mijn bord weg als ik vol zit
    Amaury;
    ik maak ook een broodje en eet rustig

    Selienna;
    Ik kreun pijnlijk als ik een scheur geluid vanuit mijn buik hoor komen en duw Hue een beetje weg
    'D-De b-baby' kreun ik luid van de pijn en voel bloed over mijn buik stromen
    Ik voel hoe het zich een weg door mijn buik heen bijt en bijt mijn lip kapot
    Zodra ik voel dat mijn buik open is, hijg ik omdat de pijn meteen voorbij is
    Ik pak de baby in mijn armen en hijg heel erg
    Mijn buik heel ik door zo veel mogelijk speeksel op mijn hand te spugen en het erover heen te smeren
    Mijn buik voel ik dicht gaan en ik knip de navelstreng door met mijn tanden
    Ik hou de baby tegen me aan en kruip met moeite tot zit stand terwijl ik tegen een boom leun
    Ik trek mijn vest uit, wikkel die om het meisje heen en bind haar zo aan mijn borst vast dat mijn vest een soort draagzak is
    Ik veeg het bloed weg met de resten van mijn jurk en kreun even pijnlijk omdat de wond nog gevoelig is
    Ik kijk naar het meisje en dan naar Hue


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    ik ga slapen schatjes, kan nog op ipod komen, maar die is bijna leeg, dus als ik ineens niet meer reageer, weten jullie dat het daaraan ligt ;p
    en ik zal alleen hierop reageren, anders crashed de ipod ;p
    xoxo(K)(K)


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Michiko: 'mag ik naar buiten toe papa. Mama' vraag ik lief
    yue: *ga maar liefje' lach ik


    ahww doeg
    en miss tot zo en syd haru mag komeb


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3