• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik kijk met grote ogen toe, niet wetend wat ik eigenlijk moet doen.
    Te pijnlijke schreeuwen en het gekreun maken me gek. Ik wil ingrijpen maar ik weet niet hoe.
    Als haar buik opengaat, zakt mijn mond open en krijg ik langzaam het idee dat ik haar kwijt ga raken door een bevalling.
    Een zachte zucht van opluchting verlaat mijn mond als ze haar buik weer dicht laat gaan.
    Ik kijk met grote ogen naar Selienna en het kleine baby'tje in haar armen en sta voorzichtig op.
    Ik loop zachtjes naar haar toe en zak door mijn knieën heen.
    Met een tedere blik kijk ik naar het baby'tje en streel het wangetje.
    'Je bent precies je moeder' zeg ik zacht.

    Is goed schat!
    Slaap lekker voor als het niet lukt en anders tot zo (A)

    Okiesh Bonnie :3

    Haru;
    Ik open gapend mijn ogen en wrijf de slaap eruit.
    Ik klim mijn bedje uit, kleed me aan en doorzoek het huis.
    Als ik niemand kan vinden, pak ik mijn jasje en trek hem aan.
    Ik open rustig de deur, ga naar buiten, sluit de deur weer achter me en loop vrolijk van huis weg.

    Michiko:
    rustig loop ik met snowie door het bos. Op een plek zie ik een man een vrouw en een kindje. Rustig loop ik naar ze toe en geef de man een kleedje. 'dan kunt u uw kindje warm houden en wilt u anders ook wat water. En misschien is het beter om terug te gaa. Voor jullie. Als de wachters jullie tegen komen moeten jullie vluchten' giechel ik en til snowie op en glimlach naar de man.'vel geluk' lach ik lief en huppel vrolijk verder als ik weer in het bos ben


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kenji; 'Beel plezier' grinnik ik
    Amaury; 'wel voorzichtig loefje' zeg ik met een glimlach

    Selienna;
    Ik hijg moe en glimlach zacht naar Hue.
    'Ik wil haar graag Hope noemen.. Ze geeft me hoop jou in leven te houden mocht je je weer zo stom gedragen' zeg ik zacht
    Meisje;
    Ik kijk hem mijn grote, heldere ogen rond en voel mijn keeltje branden
    Ik wijs naar mijn keel en krijg traantjes als het branden erger eord


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Yue: en toen was ze alweer weg
    michiko: oja dit is nog voor de kleine*geeft een flesje met bloed* een druppel steelt de dorst. Het is magisch bloed en het hervult zich


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haru;
    Ik loop wat verveeld door de stad heen en besluit naar het bos te gaan.
    Ik heb mama en papa ook nog nergens gezien, dus ik hoop dat het goed met hun gaat.
    Ik loop rustig het bos in en voel aan mijn tanden, die veel scherper zijn geworden.

    Hue;
    'Ik spreek je op dit moment niet graag tegen, maar ze lijkt heel veel op jou..' zeg ik zacht en glimlach zwak.
    Ik pak verbaasd het kleedje aan van het meisje en kijk dankbaar.
    Ik leeg het kleedje om de baby en Selienna heen en zucht zacht.
    'Wat dacht je van Selena? Net zoals Haru op mijn naam lijkt, wil ik hetzelfde bij jou doen met ons dochterje..'

    Kenji;
    Ik knik zacht en zucht iets
    Amaury;
    Ik zucht ook en maak nog een broodje

    Selienna;
    Ik kijk verbaast
    'ehm, bedankt, denk ik..' zeg ik verbaast
    Ik geef de kleine meid 1 druppel en kus teder jaar kleine neusje
    'En ik vond het goed' zeg ik met een glimlach
    Want, eerlijk is eerlijk, hij heeft gelijk..
    Selena;
    Ik kraai vrolijk als mijn brandende keel niet meer pijn doe en maak grijphanden naar mama en papa


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Michiko:
    giechelend loop ik verder met snowie en bots dan tegen een jongen aan. Mijn oren worden puntiger en mijn ogen feller qua kleur. Maar zodra ik zijn blik zie verander ik weer.'ik zag je ouders net. Je hebt een zusje der bij als ik het goed heb' zeg ik met een ligte blos


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Yue: 'kleine meisje worden groit' zucht ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik glimlach opgelucht.
    'Onze kleine Selena' zeg ik met een trotse glimlach.
    Ik kus Selienna haar wang zacht en kijk haar aan.
    'Ik ben trots op je liefje... En het spijt met verschrikkelijk erg' fluister ik zachtjes.

    Haru;
    'Auw' jammer ik terwijl ik over mijn hoofd wrijf.
    Ik kijk verbaasd naar het meisje.
    'Mijn ouders? Waar?' vraag ik verbaasd.
    Als de rest van haar woorden tot me doordringen kijk ik met grote ogen naar haar.
    'Ik heb een zusje?!'

    Michiko:
    'dat denk ik. Ik zag een man en een vrouw die heel veel op jou leken en ze haddeb een baytje bij hun' zeg ik rustig en pak zijn hand vast en voel dan een lichte schock door me heen gaan als ik hem in zijn ogen aan kijk. Zou dit het inprenten heten wat mam met papa is


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haru;
    Ik kijk verbaasd naar mijn en haar hand, en krijg een klein blosje op mijn gezicht.
    'Dan zou je best wel is gelijk kunnen hebben' zeg ik met een glimlacht.
    Ik trek zachtjes mijn hand los en hou hem opgestoken.
    'Haru' zeg ik vriendelijk.

    Michiki: blozend kijk ik hem aan. 'michiko en dit is snowie' zeg ik blozend terwijl mijn stem anders klinkt. Er zit meer een melodie in. Zou ik ook een butterfly maiden zijn zials mam


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haru;
    Ik glimlach lief en knik.
    'Dat is een mooie naam' zeg ik zachtjes.