• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || xHazzaStyles
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:29 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Halleluja, ben dit weekend huiswerk/proefwerkloos, omdat ik proefwerkweek had! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik voel plots een brandend gevoel in mijn wang en draai mijn hoofd weer terug. Had hij me nu echt geslagen! Ik kijk even naar Louis, maar hem leek het volgensmij niet veel te boeien. Het brand als een gek en zal wel rood zijn, maar ik negeer de pijn. 'Eikel.' sis ik dan zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    ( je heb geluk..het is hier alleen huiswerk maken en dan weer verhuizendozen inpakken.)

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 16:24 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Juliet Fiore
    ''Je bent lastiger dan ik dacht.'' zei hij .Lekker pech voor hem,ik kon me eindelijk los krijgen als we in een mooiere kamer waren dan daarnet.Liam deed de deur op slot,dus dat betekende dat ik hier wel een tijdje zit."Waaro-"voor ik mijn zin kon afmaken drukte hij zijn lippen op de mijne.Ik schrok eerst.Hij kon wel goed zoenen...Nee Juliet denk daar niet aan!zei een stem in mijn hoofd en ik probeerde hem van me af te duwen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    Ze spartelde niet heel erg tegen , maar wel een beetje. Ik hield mijn handen bij haar onderrug en drukte haar stevig tegen me aan. Jammer voor haar. Ik grijnsde eventjes.

    [Off topic in de praattopic , is overzichterlijker.
    Kort , sorry. ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Juliet Fiore
    Ik voelde zijn handen op mijn onderrug en hij drukte me tegen zich aan.Ik wilde dit niet.Ik duwde hem harder,zodat hij van me af moest gaan.Volgens mij kreeg ik al door wat ze vanplan waren ,want ook in de kamer hiernaast had ik een kreun gehoord."Blijf van me af!"mompelde ik tegen zijn lippen aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    Ik rolde met mijn ogen en liet haar los. ''Echt niet?'' Ik trok mijn wenkbrauwen op. ''Raar mens.'' mompelde ik en liet me achterover het bed vallen. Ze kon toch nergens heen. Mij best , dan gaat ze maar stressen en ijsberen door deze kamer. Ik had er immers geen last van. Later hoorde ik een kreun van de kamer ernaast , die van Harry. Ik grinnikte even.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik had niet gedacht dat Liam zomaar zou stoppen. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik wist niets meer :3]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Juliet Fiore
    Het verbaasde me licht dat hij toch stopte,beter voor mij natuurlijk.''Echt niet?'' vroeg hij en liet zich dan achterover op zijn bed zakken.Ik negeerde hem en ging zo ver mogelijk van hem staan en zette me dan in een hoekje op de grond.Hij mompelde iets dat ik niet verstond."Viespeuk."mompelde ik terug.Daarna ging ik voor me uit staren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    230710 schreef:
    Harry Styles
    Ik hoorde tot m'n verbazing een kreun uit haar mond komen, wat mij alleen maar meer opgewonden maakte. Onze tongen draaiden om elkaar heen, terwijl ik mijn handen onder haar hemdje liet glijden. Al snel verlangde ik naar meer, waarna ik haar hemdje van haar lichaam trok en mijn handen naar haar bh liet glijden. Ik kneep even in haar borsten en maakte haar bh daarna los en smeet hem aan de andere kant van de kamer.


    Camille Aurora Amadou
    Ik deed het voor mezelf, ik deed het omdat ik wilde zorgen dat ik genoeg te eten kreeg, dat ik het lievelingetje van de jongens zou worden. Toch? Stiekem deed ik het ook omdat ik het lekker vond. Ik bedoel, hij is verschrikkelijk knap, hij is goed en hij kan voor eten zorgen. Maar nu hij me eenmaal los had, was ik niet meer te houden. In een ruk trek ik zijn shirt over zijn hoofd heen, en ga met mijn vingers over zijn gespierde borstkas. Mijn vingers gaan door naar beneden, waar ik zacht over de strakgespannen stof van zijn jeans ga. Ik bijt zonder dat ik het merk zacht op mijn lip.

    [Lol, lijkt me best grappig dat Liam daar zo bij komt omdat Juliet niet wil. Trio x3 ]

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 16:46 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne
    Ik schudde afgekeurd mijn hoofd en liep weer naar Juliet. Nogmaals ging ik een kleermakeszit zitten en keek haar aan. ''Hoe kan je mij accepteren als ik ben?'' mompelde ik. Wat moest ik anders doen? ''Zayn halen? Want die vind je toch aardiger dan mij.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    xClove schreef:
    (...)

    [Lol, lijkt me best grappig dat Liam daar zo bij komt omdat Juliet niet wil. Trio x3 ]


    [Daar moest ik plots ook aan denken! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    xClove schreef:
    (...)

    Camille Aurora Amadou
    Ik deed het voor mezelf, ik deed het omdat ik wilde zorgen dat ik genoeg te eten kreeg, dat ik het lievelingetje van de jongens zou worden. Toch? Stiekem deed ik het ook omdat ik het lekker vond. Ik bedoel, hij is verschrikkelijk knap, hij is goed en hij kan voor eten zorgen. Maar nu hij me eenmaal los had, was ik niet meer te houden. In een ruk trek ik zijn shirt over zijn hoofd heen, en ga met mijn vingers over zijn gespierde borstkas. Mijn vingers gaan door naar beneden, waar ik zacht over de strakgespannen stof van zijn jeans ga. Ik bijt zonder dat ik het merk zacht op mijn lip.



    Harry Styles
    Als ik merk dat ze het ook lekker begint te vinden, maak ik haar bh los en smijt hem naast me op de grond. Ik masseer haar borsten en knijp er eerst zachtjes, maar dan harder in. Ze wrijft over m'n broek, waar ik absoluut niet tegen kan, dus kreun ik: "Doe het." Ondertussen plaats ik m'n lippen om haar tepel, waar ik zachtjes aan begin te zuigen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BlueHope schreef:
    Allison Holly Moore
    hij zucht, is dat iets slecht? Ik wist her niet.."Je bent ergens in London. Waarom je hier bent doet er nog niet toe. Ik zal zo even wat te drinken voor je halen. Ik had eerlijk gezegt nog verwacht dat je sliep." zei hij rustig. Mooi, geen klap.had ik eerlijk gezegd wel verwacht. hij koopt weg en gooit de deur achter zich dicht. Ik wrijf pijnlijk over mijn pols en haal diep adem. Geen emotie, geen traan, geen uitbarting, het enige wat mag is een lach. Vertel ik mezelf nog een keer. Hij komt de kamerweer ingeeft mij een flesje water. "Hier." Ik lach even voor zover dat gaat. "Dankje." Zeg ik en neem een slokje. Ik kijk de kamer rond. Ik heb nu ongeveer elke mogelijkheid voor een ontsnapping uitgevogelt, ik weet wat er allemaal kan gebeuren met de ruimte. Dat was een slechte gewoonte. Ik draai het dopje weer op ht flesje en doe zo onopvallend mogelijk mijn BH weer goed. "hoelang blijf ik hier?" Vraag ik met een opgetrokken wenkbrauw.


    (ZAAAYYYNNNN!)


    We've lived in the shadows for far too long.