• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || xHazzaStyles
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:29 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne
    Ik glimlachte klein. "Ik wil hier weg." Ze piepte. Ik ging zelf ook op de vloer zitten en keek Juliet weer aan. "Wees maar niet bang." Fluisterde ik. God , waarom was ik opeens zo aardig?!


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Juliet Fiore
    "Wees maar niet bang."fluisterde hij .Plots was hij aardig.Ik begreep er niets meer van."Jij hebt makkelijk praten.Eerst ontvoer je me.Brengt me naar een plaats weet ik veel waar en zeg je dat ik niet bang moet zijn!"mijn stem sloeg over van angstig naar kwaad en het einde leek meer op gepiep.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    Ik zuchtte en ging languit op de grond liggen , het voelde koud aan. Ik wist niets meer te zeggen. "Als je wilt dat ik onaardig en chagrijnig ben. Mij best. Ik probeerde een beetje aardig te doen omdat we lang met elkaar opgescheept zitten!" Ik begon langzaamaan te schreeuwen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Juliet Fiore
    Hij ging languit op de vloer liggen en ik keek even naar hem,en daarna naar mijn handen,mijn polen stonden rood va, de koorden die daarnet er nog aangingen."Als je wilt dat ik onaardig en chagrijnig ben. Mij best. Ik probeerde een beetje aardig te doen omdat we lang met elkaar opgescheept zitten!" hij screeuwde bijna.Ik keek hem zuur aan."Jij ! Jij hebt me ontvoerd,dus het is jouw schuld dat je met me opgescheept zit!"riep ik naar hem,en stond op.Ik sprak de waarheid het was allemaal zijn schuld.Ik keek naar de deur.Hij had hem vast niet toegedaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    xClove schreef:
    (...)

    Camille Aurora Amadou
    'Eigendrunk.' mompel ik zacht. 'Oke, dus ik zit hier in een oud bouwval in london, ontvoerd door een wereldberoemde boyband en ik blijf hier nog wel even?' ik pakte het eerste waar ik bij kon -een leeggedronken koffiemok- en smeet die tegen de wand. 'Oke. Dan zal ik daar dus maar het beste van moeten maken.' Ik wilde niet dat ze me meteen gingen opsluiten, en ik moest sowieso van mezelf het lievelingetje gaan worden. Want het lievelingetje krijgt het meest. Ik stelde voor mezelf alvast regels op: Alles doen wat je gevraagd wordt, niet tegenstribbelen, en vooral mijn agressiebuien in houden. 'En nu?'


    Harry Styles
    Ik keek verbaasd toe hoe ze een lege koffiemok tegen de muur gooide, waarna ze simpel antwoordde: "Oke. Dan zal ik daar dus maar het beste van moeten maken." Ik knikte en beantwoordde daarna haar vraag: "Ik toon je nu je kamer en leg daar wel alles uit." Ik hielp haar met opstaan en liep haar voor naar boven, de trap op. Eenmaal we boven in de gang stonden, liep ik naar de deur waarachter Camilles kamer verscholen lag en opende die. Ik liep naar binnen, op de voet gevolgd door haar. "Deze kamer is alleen van jou, tenzij een één van de jongens langskomt, maar meestal nemen zij jou dan wel mee naar hun kamer. Oh ja, je bent hier van alle vijf de jongens dus je luistert naar hen allemaal. Je doet wat ze willen en als je je er tegen verzet, word je gestraft. Begrepen?"

    [En nu eten.]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Iemand zin om met de koppige Isabella te praten of iets....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik voel plots een brandend gevoel in mijn wang en draai mijn hoofd weer terug. Had hij me nu echt geslagen! Ik kijk even naar Louis, maar hem leek het volgensmij niet veel te boeien. Het brand als een gek en zal wel rood zijn, maar ik negeer de pijn. 'Eikel.' sis ik dan zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Camille Aurora Amadou
    'Deze kamer is alleen van jou, tenzijn een van de jongens langskomt, maar meestal nemen zij jou dan wel mee naar hun amer. Oh ja, je bent hier van alle vijf de jongens dus je luistert naar hen allemaal. Je doet wat ze willen en als je je er tegen verzet, word je gestraft. Begrepen?' Ik knik braaf en kijk de ongezellige kamer rond. Het verbaasde me enorm dat Harry nog geen "actie" had ondernomen, want nu hij het had gezegd had ik me de feitjes weer herrinnerd die mijn vriendinnen altijd vertelde. Harry was de flirt, had de meeste meisjes gehad en was niet vies van een one night stand. Ik rolde kort met mijn ogen, en keek daarna lipbijtend naar hem. Lievelingetje worden, lievelingetje worden, herhaalde ik in mijn hoofd. 'Okay, begrepen. Wat wil je nu gaan doen?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne
    "Je begrijpt het niet. Het is gecompliceerd." Bromde ik en ging in een kleermakerszit zitten. "We laten het hierbij." mompelde ik en keek in haar ogen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Juliet Fiore
    "Je begrijpt het niet. Het is gecompliceerd." bromde hij en ging ik kleermakerszit zitten.Ik sloeg mijn armen over elkaar heen en kijk hem fronsend aan."We laten het hierbij." mompelde hij daarna en keek in mijn ogen.Ik zuchtte geërgerd.Het leek net op een mislukte soap hier."Met hoeveel zijn jullie eingelijk."vroeg ik dan,mischien als er ze met niet zo veel waren kon ik makkelijker hier uit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    "Met mijn andere vier beste vrienden." Ik glimlachte waterig. "Je gaat hier niet zomaar ontsnappen , dat weet je" grinnik ik als ik haar onderzoekende blik zie.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Juliet Fiore
    "Met mijn andere vier beste vrienden." antwoorde hij met een waterig glimlachje."Je gaat hier niet zomaar ontsnappen , dat weet je" zegt hij daarna grinnikend.Pff,dat gingen we nog wel zien.Ik was mischien niet sterker dan hem,maar vast wel slimmer."En wat wil je met me gaan doen?"vroeg ik hem dan.Ik wilde antwoorden en ik moest ze weten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    Ik zuchtte. "Nee , je gaat hier nooit meer weg." Mompelde ik. "Je gaat wel zien wat we met je gaan doen." Ik zuchtte nogmaals en stond op. Snel klopte ik mijn kleren af.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Wat hb ik gemist en waar moet zayn op reageren?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Styles
    Ik vroeg me af waar ze aandacht toen ze met haar ogen rolde, maar liet het zitten. "Dat zal je zo wel zien," zei ik vluchtig, waarna ik vervolgde: "Je moet eerst dit nog weten: we eten normaal gezien allemaal samen beneden, tenzij je je niet aan de regels hebt gehouden en je moet leven van droog brood en water. Als je goed meewerkt, kan het zijn dat ik er voor zorg dat je kamer er wat beter gaat uitzien. Je mag gerust contact hebben met de andere meisjes, maar alleen op de afgesproken tijdstippen. Dat was het zowat," eindigde ik mijn uitleg.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.