• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || xHazzaStyles
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:29 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Yeah!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik merk dat hoe Louis me weer op 2 benen op de grond zet en de tape van mijn mond trekt. 'Auw!' roep ik dan, dat deed pijn, vooral omdat het er al zo lang op zat en mijn huid nu gevoelig was. Als hij dan toch ook twijfelend mijn polsen los maakt, zucht ik even openlucht en kijk naar mijn rode, pijnlijke polsen en kijk er even met een pijnlijk gezicht naar. En dan dringt me weer iets door en ik kijk op naar Louis en de woedende blik is weer te zien in mijn ogen. 'Jij! Jij bepaalt niks over mij!' sis ik dan en hef mijn hand op en geef een harde klap tegen zijn wang, het was echt hard, je hoorde de klap gewoon en mijn hand brandde er zelfs ook van. '¡Idiota!' sis ik dan nog eens en negeer de andere die ook in de kamer staan en richt nu al mijn woede tot Louis, hij had me hier mee naartoe gesleurd.


    [Isabella is really mean! (duivel) *Evil Laugh*]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk van de andere jongens weer naar Isabella en haal mijn schouders op. 'Dan had je maar niet zo moeten reageren, want dan was dat nergens voor nodig' is het enige wat ik erover zeg. Als ze opgelucht zucht en even naar haar pijnlijke polsen kijk open ik mijn mond om wat te zeggen, maar sluit het als snel weer als ze me met een woedende blik aankijkt. Eerst wil ik weten wat zij te zeggen heeft. 'Daar zit dus de fout' zeg ik. Voor ik het doorheb of kan ingrijpen heeft ze haar hand en geef een harde klap tegen mijn wang. Een brandend gevoel verspreid zich over mijn wang en bijt op mijn lip om een lading scheldwoorden binnen te houden. 'Je krijgt hier echt spijt van' sis ik en negeer de pijn. Eerst dit afhandelen en dan daarna zien we wel weer wat we eraan kunnen doen. Het touw dat ik nog in mijn handen heb bind ik weer om haar polsen voor ze weer kan slaan.

    ( Kort en slecht eind maar mijn telefoon is leeg en heb geen zin om het zo weer opnieuw te schrijven op de laptop)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    SateGoddess schreef:
    Florianne de Ruiter
    Opeens word ik vanuit de zwarte omhelzing gerukt als ik ruw word gewekt door een paar armen. Het gaat me allemaal een beetje te snel, dus reageer ik nog niet zo snel en helder. Gelijk komt er een gemene hoofdpijn om de hoek kijken en breng ik mijn hand naar mijn hoofd. Als ik me al wat bewuster word van mijn omgeving, merk ik dat ik in iemands armen lig.
    'Niet verkeerd Lou.' De stem komt van vlak boven me, de persoon die me draagt. Maar echt wakker word ik pas als ik een andere meisjesstem hoor schreeuwen. Ze klinkt heel woest en ik probeer me zo te draaien dat ik haar kan zien, want het komt niet van ver. Gevonden zie ik een meisje een onbekende jongen te meppen en te schoppen. Er om heen staan nog twee andere jongens en je hebt Niall -dat had ik net gezien- die mij vastheeft. De werkelijkheid komt nog niet helemaal binnen, maar ik begin een vaag vermoeden te krijgen dat het toch niet zo'n slimme actie was om met een onbekende mee te gaan.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Niall James Horan

    'Dankje' zeg ik tegen Louis die zegt dat de mijne ook niet verkeerd is en hij heeft gelijk Als ik naar haar kijk zie ik dat ze weer wakker is grinnik even. 'lekker geslapen?' vraag ik en kijk daarna even naar de andere. 'Ik ben zo terug' zeg ik en loop met haar nog in mijn armen naar de kamer waar ze voorlopig nog wel even zit. Ik zet der op het matras dat in de kamer ligt en kijk der even aan. 'Ga maar weer slapen, ik kom later weer terug' zeg ik tegen der en wil alweer weglopen naar de andere jongens. Dan kon ik lekker wat met hun wat gaan drinken. Eigenlijk was ik ook wel benieuwd naar wat de andere jongens mee gebracht hadden, ik had alleen die van Louis gezien.

    [Sorry dat ik nu pas reageer, had zoveel huiswerk...]

    [url=http://data.whicdn.com/images/43686664/463378249129582863_IuYn7elG_c_large.jpg[/img]Isabella Adoncia Rosalia Zaviera[/url]
    Het irriteerd me gewoon hoe laconiek hij erover doet, alsof het niks is. 'Had jij me niet meegesleurd was dat ook nergens voor nodig.' sis ik dan ook. 'Nou, dat denk ik toch niet, ooit gehoord van mensenrechten? Blijkbaar niet.' zeg ik dan spottend en rol met mijn ogen. 'Dus zoals ik al zei. Jij. Bepaalt. Niks. Over. Mij.' sis ik dan woordje voor woordje om het nog een extra te benadrukken, ik laat niet van alles zomaar met me doen of volg geen bevelen op, no way! Als ik dan langzaam zijn wang rood zie worden kan ik het toch niet laten en grinnik even zacht en wend mijn blik af, lekker voor hem, die was echt verdiend! Voor ik nog iets kan doen zitten mijn polsen dan weer vast en ik kijk hem weer aan en grom even kort en zucht. 'Eikel.' sis ik dan weer en kijk gewoon wazig voor me uit. Als ik dan hoor wat hij zegt draai ik mijn hoofd weer zijn kant op. 'En wat dan hè?! Toen straks zei je dat ook al, nou er is nog steeds niks gebeurd! De enige die hier spijt van zal krijgen dat ben jij!' sis ik dan en kijk weer strak voor me uit, niemand aankijkend. Ik wist dat ik dit niet moest doen, dat ik het zo alleen maar erger voor mezelf zou maken, maar het ging gewoon vanzelf, en eerlijk gezegd heb ik er toch ondanks geen spijt van, hij verdiende het en ik zou het zo weer doen.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:57 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Florianne Alice de Ruiter
    'Lekker geslapen?' Dit zet de knop echt bij me om. De dichte mist in mijn hersens lijkt in een opslag te verdwijnen en ik kan weer helder nadenken. Niall. Armen. Auto. Slaap. Drankje. Gebouw. Help! Het dringt tot me door dat er twee opties zijn, of ik ben onderweg naar de verassing in slaap gevallen. Of Niall heeft me gedrugt. Ik zou willen dat het het eerste is, maar ik kan mezelf niet voor de gek houden. Die vuile rotzak, met zijn mooie ogen en knappe gezichtje! Ik vertrouw nooit vreemde en deze keer wel? Oké dat is ook niet helemaal waar, ik ben eigenlijk gewoon te beleefd -of laf- om onbekenden af te wimpelen. En Niall leek me echt heel aardig.
    Tijdens het hobbelen -Niall is begonnen met lopen ergens heen- vraag ik hem: 'Wat heb je gedaan?' Echt een antwoord verwacht ik niet en ik heb het al enigzins zelf bedacht dus eigenlijk had ik die ook niet nodig. We komen in een kamer, waar ik op een bed word gelegd en uit reflex sla ik mijn armen om zijn hals, maar laat eigenlijk gelijk weer los.
    'Ga maar weer slapen, ik kom later weer terug.' Alsof ik dat wil. Voor hij weg kan lopen, sta ik op van het bed en bespring hem van achteren op zijn rug.
    'Wat heb je gedaan?!' Geen idee waarom ik het deed, maar op het moment stonden mijn hersens op de automatische piloot. En die zeiden dat ik moest terugvechten.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    xClove schreef:
    [minitijdsprong dan maar (: VOOR IEDEREEN, ALS JE NOG NIET IN HET GEBOUW BENT, DAN BEN JE DAT NU OM ONVERKLAARBARE REDEN WEL! C: ]

    Camille Aurora Amadou
    Als ik wakker word, lig ik op een bank, en meteen merk ik de anderen op die er ook zijn. Een meisje staat woest te schreeuwen tegen een jongen met bruin haar en een streepjesshirt. Er zit ook een donker badboy type bij, en als laatste glijd mijn blik naar de krullenbol. Woest sta ik op, maar ga meteen weer zitten. 'Godsamme, waarom doet mijn hoofd zo'n pijn?' grom ik. Henry -zo heette hij toch?- zat met een hongerige blik in zijn ogen naar mijn borsten te staren, en automatisch sloeg ik mijn handen voor mijn bovenlichaam. Mijn geheugen zat vol gaten, en ik kon niet helder meer denken. Ik zuchtte en sloot mijn ogen, maar het hielp niet.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Ik ben er weer en eindelijk van de proefwerkweek af!! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Sorry dat ik nu pas reageer, had zoveel huiswerk...]

    [url=http://data.whicdn.com/images/43686664/463378249129582863_IuYn7elG_c_large.jpg[/img]Isabella Adoncia Rosalia Zaviera[/url]
    Het irriteerd me gewoon hoe laconiek hij erover doet, alsof het niks is. 'Had jij me niet meegesleurd was dat ook nergens voor nodig.' sis ik dan ook. 'Nou, dat denk ik toch niet, ooit gehoord van mensenrechten? Blijkbaar niet.' zeg ik dan spottend en rol met mijn ogen. 'Dus zoals ik al zei. Jij. Bepaalt. Niks. Over. Mij.' sis ik dan woordje voor woordje om het nog een extra te benadrukken, ik laat niet van alles zomaar met me doen of volg geen bevelen op, no way! Als ik dan langzaam zijn wang rood zie worden kan ik het toch niet laten en grinnik even zacht en wend mijn blik af, lekker voor hem, die was echt verdiend! Voor ik nog iets kan doen zitten mijn polsen dan weer vast en ik kijk hem weer aan en grom even kort en zucht. 'Eikel.' sis ik dan weer en kijk gewoon wazig voor me uit. Als ik dan hoor wat hij zegt draai ik mijn hoofd weer zijn kant op. 'En wat dan hè?! Toen straks zei je dat ook al, nou er is nog steeds niks gebeurd! De enige die hier spijt van zal krijgen dat ben jij!' sis ik dan en kijk weer strak voor me uit, niemand aankijkend. Ik wist dat ik dit niet moest doen, dat ik het zo alleen maar erger voor mezelf zou maken, maar het ging gewoon vanzelf, en eerlijk gezegd heb ik er toch ondanks geen spijt van, hij verdiende het en ik zou het zo weer doen.


    [Louis???]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall Horan

    Ik schik even als ze ineens me vanachter bespringt. 'Wat heb je gedaan?!' schreeuwt ze en ik wrijf even over mijn oren. 'Rustig, ik wil niet doof worden' mompel ik en kijk eraan. 'Ik heb niks gedaan, maar volgens mij kan je niet zo goed tegen drank wat je viel ineens inslaap.' zeg ik rustig terwijl ik haar vastpak en me daarna omdraait zodat ik haar vervolgens rustig op de grond kan zetten. 'Ik denk dus dat je wel moe bent, omdat je net ook al sliep dus daarom kan je hier slapen' zeg ik schouderophalend. Binnenkort zou ik er echt laten boeten voor dit alles.

    Florianne Alice de Ruiter
    'Rustig, ik wil niet doof worden.' Ik draai met mijn ogen. 'Ik heb niks gedaan, maar volgens mij kan je niet zo goed tegen drank want je viel ineens inslaap.' Daar heeft hij gelijk in, maar ik geloof hem niet. Het was maar één biertje. Één biertje. Dat is veels te weinig om van neer te gaan, zelfs voor mij. Niall pakt me van zijn rug af en zet me op de grond neer. 'Ik denk dus dat je wel moe bent, omdat je net ook al sliep dus daarom kan je hier slapen.' Oké, ik ben naïef geweest, maar ik was best goed in kleine dingen aan elkaar te koppelen. Het onbekende meisje net dat ik had zien tieren tegen een andere jongen, het in slaap vallen van mezelf en ... En wat eigenlijk nog meer? Ik besef dat er eigenlijk niet eens zoveel dingen zijn, waar ik mijn nieuwe bevindingen op beruste. Misschien kan ik echt niet goed tegen alcohol zoals Niall beweert en was het ruzietje van de twee in de huiskamergeval ding helemaal niet raar. Nu begin ik dus aan mezelf te twijfelen en ik wist het allemaal niet. Verward ga ik terugzitten op het bed, niet helemaal wetend wat ik moet zeggen.
    'En de verassing?'

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 19:27 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Louis? ;D Ik hoop dat dit topic wel goed blijft lopen, niet zoals dat andere topic...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Louis? ;D Ik hoop dat dit topic wel goed blijft lopen, niet zoals dat andere topic...]


    [Dit is echt een te leuk topic daarvoor. Vind dit idee echt heel erg orgineel. ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    (Wat kan ik doen met Juliet?ze zit nu op haar kamertje)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH