• Ik wou iets met Einstein, maar je kunt geen punten erin, anders had ik A.Einstein gedaan. Maar ik baal er nu best wel van, gelukkig kan 'ie snel weer veranderd worden. Maar ja, ik ga hierna Plague doen of Kidagakash, alweer. Ik ben nog steeds helemaal in-to-the Atlantis en nog steeds die hard fan van Kidagakash. Dus... balen, haha. Meer mensen met suffe usernames waar ze van balen? (no_chears)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Helaas, pindakaas :Y)
    En ik vind het stom dat ik de username "Mitch377", "DragonSpirit" en "MoonWarrior" heb/had genomen. Voor de rest ben ik wel blij / heeel blij met mijn username's.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Weet je wat nog erger had geweest?
    EINxSTEIN
    Dus het valt best mee.
    :P


    Life is hard and then we die

    Ik heette een keer Cameras. Weet eigenlijk nog steeds niet waarom.
    Op zich ben ik altijd -afgezien van Cameras dan- wel blij met mijn username keuze, maar WearyEyed en WhiteLips zijn toch wel mijn favorieten.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Hmmm... Mijn eerste. Smartiekoo.

    Zo belachelijk... xd En ik had ook wel een beetje spijt van de naam Gallymogger en Dormouse. Het leek niet echt te passen. Annabeth en Tolkien zijn wel een beetje de namen geweest waaronder de meesten mij kenden. En die plus Charybdis [K-harie-b-dies uitgesproken. xd Een of ander zeemontser van de Griekse mytologie.] vond ik ook wel de leukste. (:


    help

    Ach joh, ik heb dat zo vaak gehad :'D


    Caution first, always.

    Ik had echt spijt van mijn username Gruay, gelijk na de eerste seconde wilde ik 'm toen alweer veranderen. Too bad.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb niet echt spijt van een bepaalde username, maar de username 'evdkes' is mijn oudste en ik heb die hier en op vele andere sites veranderd omdat men blijkbaar dacht dat ik dan een jongen was. Gelukkig op Q niet met die poppetjes die erbij staan. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    PUKKELxDING schreef:
    Weet je wat nog erger had geweest?
    EINxSTEIN
    Dus het valt best mee.
    :P

    Ah ooit ga ik een dergelijke foute username nemen :D.
    Naja nieuwe ronde nieuwe kansen. My usernames are awesome of course.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    (...)
    Ah ooit ga ik een dergelijke foute username nemen :D.
    Naja nieuwe ronde nieuwe kansen. My usernames are awesome of course.


    AHAHAHA, ik voel mij nu alleen nog maar stommer lol'd.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oromis schreef:
    Helaas, pindakaas :Y)
    En ik vind het stom dat ik de username "Mitch377", "DragonSpirit" en "MoonWarrior" heb/had genomen. Voor de rest ben ik wel blij / heeel blij met mijn username's.


    MoonWarrior is toch awsome?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Scatach schreef:
    (...)

    MoonWarrior is toch awsome?

    Hmmm, valt mee. Waarschijnlijk komt het door het plaatje dat ik erbij had


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het alleen jammer dat je geen spaties kan gebruiken bij usernames - ik vind het nooit mooi als twee woorden aan elkaar geschreven moeten worden.


    the road of excess leads to the palace of wisdom

    Eigenlijk alle die ik heb gehad zijn best wel dom, al was ik wel blij met Y0L0. En diegene die ik nu heb, heb ik niet echt spijt van, maar het is eerder dat ik het meer heb gedaan omdat ik met een vriendin had gewed x'D We waren beetje rare melige bui, haha.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Perception schreef:
    Ik vind het alleen jammer dat je geen spaties kan gebruiken bij usernames - ik vind het nooit mooi als twee woorden aan elkaar geschreven moeten worden.


    Me neither. Of tekens. Dan zou ik al lang D'Artagnan zijn.


    help

    Ik kies altijd usernames en dan denk ik achteraf; waarom?
    XD maar ik heb het al een tijdje bij deze gehouden


    Maybe my look changed, but my heart didn't