• Ik wou iets met Einstein, maar je kunt geen punten erin, anders had ik A.Einstein gedaan. Maar ik baal er nu best wel van, gelukkig kan 'ie snel weer veranderd worden. Maar ja, ik ga hierna Plague doen of Kidagakash, alweer. Ik ben nog steeds helemaal in-to-the Atlantis en nog steeds die hard fan van Kidagakash. Dus... balen, haha. Meer mensen met suffe usernames waar ze van balen? (no_chears)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Op veel websites kon ik mijn nickname's niet meer veranderen en van deze heb ik spijt.
    Ik heette telkens kyraxmeh of kyraxsan. Omdat ik Sanne heet en mijn beste vriendin Kyra heet.
    Maar aangezien zijzelf ook gewoon iets voor haar zelf iets wou... nja ik wilde ook een nickname dat me past.
    Maar op Q ben ik blij met deze, eindelijk!


    ~A smol bean who loves drawing doges and cates

    Ik had spijt van Panini, die vond ik echt lame ><
    Met de rest van mijn usernames ben ik wel blij (:


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik had "spijt" van Bulsara en deze username, Geldof dus.
    Normaal kon ik deze week mijn username veranderen, maar GM is weg en geen credits genoeg

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 17:08 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Mijn eerste twee usernames zijn te triest voor woorden, die ga ik hier nieteens plaatsen. :') Verder heb ik altijd best wel toffe usernames gehad, al zeg ik het zelf. ^^


    ars moriendi

    Roche schreef:
    Ik had spijt van Bulsara en deze username, Geldof dus.
    Normaal kon ik deze week mijn username veranderen, maar GM is weg en geen credits genoeg

    Bulsara? Naar Farrokh Bulsara? Voor die username heb ik echt major veel respect, mocht je het daar van hebben!


    ars moriendi

    ik heb een hoop rotnamen gekent hoor
    maar ze zijn te genânt sorry :P


    dreams come true, nightmares to