• Sorry, alvast een waarschuwing, zeik-topic op komst.

    Op school hebben wij toetsweek gehad en de afgelopen twee weken hebben we al onze cijfers terug gehad. Bij ons op school geldt -ik weet niet of het ook zo is op andere scholen- dat je gewoon mee doet aan het SE en dat wanneer je aan je herkansing wilt mee doen ervoor je de zogenoemde handelingsdelen moet afhebben. Niet voor elk vak hoeft dit, maar bij de meesten wel. Alles leuk en aardig, we komen bij het vak Engels uit. Daar hebben we fucking veel moeten maken voor het handelingsdeel. Allemaal samenvatting, oefen brieven en whatever. Je kan er natuurlijk voor kiezen om dat handelingsdeel niet te maken als je weet dat je toch wel een goede voldoende haalt. En ja hoor, natuurlijk zijn er mensen die dat niet doen. Die denken, ach! Makkie! Een schrijf toets Engels. Dat schud ik wel even uit mijn mouw. En nu zijn er twee jongens bij mij in de klas die niet het handelingsdeel hebben ingeleverd, maar wel een onvoldoende. Dus eerst worden ze door onze docente afgekraakt. En dan zegt ze; nou weet je wat? Doe maar mee aan die herkansing! Laat dat handelingsdeel maar zitten je krijgt een tweede kans.

    Ja leuk voor die jongens, maar ik kan daar echt gefrustreerd om raken. Heel veel hebben gewoon echt veel moeten doen voor dat handelingsdeel omdat het niet normaal veel was. En zij krijgen die herkansing zo in hun schoot geworpen. En dat terwijl deze docente juist heel erg zeurt dat je je handelingsdelen af moet hebben en anders geen herkansing.

    Ugh. Ik kan daar zo slecht tegen. Velen hebben er hard voor gewerkt, en die jongens krijgen het zo maar voor niets.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dat vind ik wel gemeen van je docente. Mensen werken zich uit de naad, hebben veel stress en dan krijgen hun het zo makkelijk. Als ik jou was zou ik gaan praten met je docente en haar uitleggen dat je, je gefrustreerd voelt.


    Physics is awesome

    Wij krijgen maar één herkansing, dus ik vind jullie verwend :') Maar ik ben het wel met je eens dat dat niet eerlijk is.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Beorn schreef:
    Wij krijgen maar één herkansing, dus ik vind jullie verwend :') Maar ik ben het wel met je eens dat dat niet eerlijk is.


    Wauw, dan had ik echt mazzel met mijn vier herkansingen in totaal. Twee per twee periodes dat wel en je mocht ze ook alleen voor die periodes gebruiken maar toch.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Dat vind ik wel gemeen van je docente. Mensen werken zich uit de naad, hebben veel stress en dan krijgen hun het zo makkelijk. Als ik jou was zou ik gaan praten met je docente en haar uitleggen dat je, je gefrustreerd voelt.


    Hm, deze docente laat zich niet zo makkelijk ompraten en die kan je ook maar beter niet tegen het harnas inwerken >.< maar misschien iets om te onthouden voor de volgende keer c:

    Beorn schreef:
    Wij krijgen maar één herkansing, dus ik vind jullie verwend :') Maar ik ben het wel met je eens dat dat niet eerlijk is.


    Lol, het is niet dat we die herkansing zomaar krijgen -tenminste, dat hoor je niet zomaar te krijgen-. Maar goed, dat mag je natuurlijk vinden ^.^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Lol, het is niet dat we die herkansing zomaar krijgen -tenminste, dat hoor je niet zomaar te krijgen-. Maar goed, dat mag je natuurlijk vinden ^.^


    Nou sorry maar ik zou er wel met haar over praten en anders desnoods met je mentor of je mentrix erbij want dit is echt niet eerlijk.


    Physics is awesome

    Beorn schreef:
    Wij krijgen maar één herkansing, dus ik vind jullie verwend :') Maar ik ben het wel met je eens dat dat niet eerlijk is.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Victory! Ik heb net te horen gekregen dat de jongens toch geen herkansing krijgen, onze docente is op het matje geroepen door onze afdelingsleider en ze mag de herkansingen niet door laten gaan. (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Victory! Ik heb net te horen gekregen dat de jongens toch geen herkansing krijgen, onze docente is op het matje geroepen door onze afdelingsleider en ze mag de herkansingen niet door laten gaan. (:

    Goed om te horen.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wij krijgen geen herkansing. Onvoldoende is pech. Jammer, Haha. Maar het is inderdaad niet eerlijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    jaimyhoi schreef:
    Victory! Ik heb net te horen gekregen dat de jongens toch geen herkansing krijgen, onze docente is op het matje geroepen door onze afdelingsleider en ze mag de herkansingen niet door laten gaan. (:


    Dat is fijn om te lezen en ik vind het ook wel goed van je afdelingsleider.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat is fijn om te lezen en ik vind het ook wel goed van je afdelingsleider.


    Ja het is zeker fijn c: en mijn afdelingsleider kan soms een echte klootzak zijn :') maar dit soort dingen doet hij dan wel echt goed c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    herkenbaar. bij ons is dat met stage. Als je je 20 uur niet had gedaan in de 2de zou je niet over mogen en je 10 uur in de derde ook niet. Nu zitten er dus mensjes bij mij in de klas (4de) en komt het mannetje binnen. "" oke de helft moet nog stage doen"

    en wij hebben een gedoe met sttuiterballen. sommige 4de jaars vinden het leuk om in de les daarmee te gooien. Zeft de directeur zie ik je met een stuiterbal dan word je geschorst. Ik hang nergens briefjes want jullie zijn oud en wijs genoeg. Na nu hangen over Stuiterballen verboden briefjes=) en dachten ze omdat wij wss alleeen een bbq als examenstunt mogen dachten ze van de week een deel laten we stuiterballen bestellen. dus hup buiten in rokershok hebben mensjes 100 stuiterballen het plein op gegooid. en raad eens...... de tweede jaars pakte er een op gelijk mocht die alles opruimen maar degene die gooide nut geen schorsingxD Mijn school faalt heel erg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan