• Kreeg zojuist mijn nota binnen voor mijn tandarts. Nou oke, alles leuk en aardig moet een hoop geld betalen. Staat er ineens tussen het rijtje: voorlichting, 23 euro. Dus ik keek mijn moeder aan, en die bekeek het ook en die vroeg waar het op sloeg.
    De tandarts had me toen, in zo'n 10 seconden verteld HOE ik moet poetsen. DAT is dus hetgeen wat 23 euro kost. Ik vind het werkelijk te belachelijk voor woorden. Ik ga ook maar tandarts worden, je wordt genaaid bij het leven.

    Edit: Maar ik ga bezwaar maken, want volgens t.i.p [Tandheelkundig informatie punt] moet dat zo'n 10 minuten duren, en dus geen 5 seconden.
    Dit hele Nederland is compleet gestoord geworden -__-


    To infinity and beyond •

    Gelukkig is de tandarts waar ik naar toe ga vallen de prijzen mee.
    Behalve de ortho. Mijn buiten boord beugel was kapot- poot afgebroken-. Ze zeiden dat een nieuwe geen geld zou kosten en vervolgens kreeg mijn moeder een rekening van 20 euro. En voor een laagje op de tanden om niet op de beugel eronder te buiten betaalde je al gelijk 37 euro(cat).


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat had ik ook, maar dan 30 euro. Voor even me wat uitleggen!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Lang leve de tandartsen in België!

    Lol, nope, just kidding. Ik krijg korting omdat onze tandarts toevallig mijn moeder's beste vriendin is :').


    Happiness can be found, even in the darkest of times.