• Shoot


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?



    Ehm, ja... Ik c:

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 16:55 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 16:56 ]


    me: 5% reality, 95% dreams



    Trollollol, maak nooit de belofte dat je mascara zal gaan dragen voor een keer ^^ dit was gisteren :3 alleen je ziet het amper ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:



    Trollollol, maak nooit de belofte dat je mascara zal gaan dragen voor een keer ^^ dit was gisteren :3 alleen je ziet het amper ^^

    Zie je wel, hoor! Staat je goed.

    SCHATTIG _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mithrandir schreef:
    (...)
    Zie je wel, hoor! Staat je goed.

    SCHATTIG _O_


    Dank je c: en voor mijn gevoel zag je het amper, maar nu ik die foto wat beter bekijk zie je het inderdaad wel..

    En dat laatste van wat je zei negeer ik gewoon :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Dank je c: en voor mijn gevoel zag je het amper, maar nu ik die foto wat beter bekijk zie je het inderdaad wel..

    En dat laatste van wat je zei negeer ik gewoon :Y)

    Wat is er erg aan dat mensen je schattig noemen :'D Ik ben allang blij dat ze dat zeggen i.p.v. niks. Het is toch eerder 'n compliment dan een belediging, really :'D

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 17:25 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mithrandir schreef:
    (...)
    Wat is er erg aan dat mensen je schattig noemen :'D Ik ben allang blij dat ze dat zeggen i.p.v. niks. Het is toch eerder 'n compliment dan een belediging, really :'D


    Well, ik weet het niet. Ik vind het geen belediging hoor, daar niet van. Maar ik word gewoon niet graag schattig genoemd, dan voel ik me een klein meisje -oké ik ben ook klein en pas over 5 maanden (heujjjj precies 5 maanden) 16- maar alsnog :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Well, ik weet het niet. Ik vind het geen belediging hoor, daar niet van. Maar ik word gewoon niet graag schattig genoemd, dan voel ik me een klein meisje -oké ik ben ook klein en pas over 5 maanden (heujjjj precies 5 maanden) 16- maar alsnog :3

    Ach, altijd nog beter dan wanneer je nog steeds schattig wordt genoemd op je 20e :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Well, ik weet het niet. Ik vind het geen belediging hoor, daar niet van. Maar ik word gewoon niet graag schattig genoemd, dan voel ik me een klein meisje -oké ik ben ook klein en pas over 5 maanden (heujjjj precies 5 maanden) 16- maar alsnog :3


    ... ik ben nog maar 14.. dan ben ik de jongste bij jij en mitshy :c


    Don't be like the rest of them, darling

    Mithrandir schreef:
    (...)
    Ach, altijd nog beter dan wanneer je nog steeds schattig wordt genoemd op je 20e :'D


    Maar jij bent gewoon schattig, accepteer het (cat)


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Maar jij bent gewoon schattig, accepteer het (cat)

    Ja, maar als je 'n bepaalde leeftijd bent gepasseerd, dan is het niet meer acceptabel (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Kay, ik weet het goed gemaakt,

    O MY GOD! Jacco! Je bent een sexy god!

    Zo beter? :')
    Beter had ik het niet kunnen wensen :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Mithrandir schreef:
    (...)
    Ja, maar als je 'n bepaalde leeftijd bent gepasseerd, dan is het niet meer acceptabel (cat)


    Helemaal mee eens. Ik werd een paar weken geleden toevallig ook schattig genoemd, echt iets wat je niet meer wilt horen op je 22ste :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'



    ;x


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.