• Ik stuur dit bericht vanuit, jawel: Parijs!
    Ik ben hier vijf dagen met school en het is de eerste keer dat ik in Parijs ben. Gisteren hebben we de Eiffeltoren met allemaal lichtjes gezien. ^^
    Ik vind het echt een supermooie stad! (:
    Wat vinden jullie van Parijs?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben er nooit geweest, maar het ziet er mooi uit. Alleen jammer dat er Fransen wonen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb een keer een tour gehad door Parijs. Bijna elke hoek gezien. Erg mooi. (:
    Gaan jullie de eiffeltoren ook nog bezoeken?


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    xMythology schreef:
    Ik heb een keer een tour gehad door Parijs. Bijna elke hoek gezien. Erg mooi. (:
    Gaan jullie de eiffeltoren ook nog bezoeken?

    In de post staat toch dat ze er geweest zijn? En hij is nou niet zo groot/lang dat je dat gemist kunt hebben.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 18:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben alleen op de snelweg van Parijs geweest en we zijn een keer per ongeluk met de caravan in Parijs zelf beland, maar veel heb ik er toen niet van gezien. Maar als ik als Frans vertaalster ga studeren, ga ik in Parijs op stage (:


    Take risks and conquer your fears.

    Oromis schreef:
    (...)
    In de post staat toch dat ze er geweest zijn? En hij is nou niet zo groot/lang dat je dat gemist kunt hebben.


    Gezien is iets anders dan bezoeken. :Y)

    Ik ben er nog niet geweest, lijkt me een leuke stad!


    You are beautiful, you are love.

    Het enige wat ik van Parijs heb gezien is EuroDisney :Y)
    En ik vond het daar geweldig haha


    Miep

    Gezien! Super mooie stad! De engelenbrucht is heel mooi om te zien. Nog heel veel plezier!!!


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso