• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...

“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

Ik voel me echt zo miserabel ;[

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Janktijd.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

jaimyhoi schreef:
    Janktijd.

Stop met zagen.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

God, ik haat compilen. Het duurt zo vreselijk lang! Waarom moet de Android Emulator ook zo falen dat ik hem niet kan gebruiken voor mijn project. Fuck you Google en MIT.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik moet een kabel hebben om de foto's vanaf mijn mobiel op mijn laptop te zetten, mijn mobiel wordt veel te sloom...

26 - 02 - '16

This is why I NEVER talk about shit with my friends. Nu ontwijk ikje vraag en doe net alsof ik het niet gelezen hebt. Het word me gewoon te veel zo.

"I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

Tomorrow is the last day, ohgod, let me cry.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Ik snap dat niet hè, leraren die midden in het jaar ontslag nemen en op een andere school gaan werken. Maak dan ten minste het jaar af.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Mijn eerste ruzie met jou, en ik zit hier achter mijn laptop te janken omdat ik van je hou. Maar we hebben ruzie.

Waarom vragen jullie mij om allemaal shit te doen, omdat ik Informatica doe? Denken jullie echt dat ik altijd maar tijd heb en alles zo gedaan is. Een website bouwen is niet zo maar gedaan, niet als het een representatieve website moet zijn. Ik ben druk, jezus hey.
    En weet je wat nog erger is, een nee niet kunnen accepteren. Ik heb je een hele duidelijke reden gegeven waarom ik het niet doen. Omdat ik druk ben met school en een website bouwen veel tijd kost. Nee = fucking nee.

FUCK YOU!

En omg, wat haat ik mensen die complimenten vissen. God. Weet je, je bent ook lelijk :3

[ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:25 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Whut? O.o

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Ik heb je alles verteld, alles in detail. Ik vertrouw je. Verpest dat niet.

Ik moet gaan slapen. Ja. Dus ik moet nu weg. Ja.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Sinds wanneer draait Skyradio ook al One Direction D :

To the stars who listen — and the dreams that are answered