• De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.


    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 -- CxStylinson
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 -- Depay
    Louis William Tomlinson - Agent 002 CxStylinson
    Liam James Payne - Agent 008 --- SateGodess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Gereserveerd voor xClove
    - Rhoda Elisabetta Estella Ramirez. Lifeisajoke
    - Gereserveerd voor DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies
    -
    -
    -
    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 19:29 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Scarlett "Scar" Lyn Petronella
    IK schrik dan als ik zie hoe Charabella op Joanne richt en schiet, mijn blik gaat van verbazing naar woede en in een enkele seconden trek ik mijn geweer en richt die op Joanne. 'Een stap of iets anders en ik schiet.' sis ik dan. 'Als ik hiermee schiet heb je geen hoofd meer.' zeg ik er nog achteraan. Het was een van de sterkte geweren die er is op deze wereld en op deze kleine afstand zal het schot nog fataler zijn dan het al is, je zou letterlijk uit elkaar spatten.. Ik loop langzaam dan naar Joanne toe en kijk haar aan terwijl mijn geweer nog steeds op Charabella gericht staat. IK kijk even bezorgd naar Joanne en dan weer woedend naar Charabella. 'Wat heeft dit te beteken?' sis ik dan naar haar en kijk naar haar en de jongens en de een die zijn geweer op mij gericht houdt. 'Waag het' sis ik dan naar hem.


    [Charabella schoot toch op Joanne....]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 20:22 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Joanne Mikayla Brights
    Auw , dat deed pijn. De schok zet voort naar mijn been , waar mijn andere revolver zit. Ik haalde het eruit en gooide het ergens heen. Oh shit , dat was géén goed plan. Ik probeerde op te staan , maar deed te veel pijn. Ik voelde nog naschokken! ''Dat deed pijn.'' zuchtte ik. Nu had ik geen wapen. Thank you. ''Oh niks. Charabella heeft ze ontvoerd en ik moest opeens voor ze zorgen omdat ze niet meer wilde moorden. Nu heeft de geheime dienst ons en staan we hier.'' ratelde ik door.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 20:22 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Aangepast]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Charabella Aidenn Borges

    'Uh-oh' mompelde ik. 'Uhh, een gezellig avondje bingo?' probeerde ik hopeloos, met een onschuldig glimlachje. 'Nee, oke' mompelde ik. 'Iemand, help?' fluisterde ik achterom en ik keek wanhopig. Ik was bang dat Scarlett schoot en dus richtte ik mijn tasers op haar. Mijn blik was nu dreigend en woedend geworden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Scarlett "Scar" Lyn Petronella
    Ik zucht even en knik dan en richt dan mijn blik weer op Charabella. Ik zie haar blik woedend en dreigend en het laat me grinniken. Ik zie dan hoe hoe ze haar tasers op me richt en grinnik dan weer. 'Hopeloos.' mompel ik dan grijnzend en binnen een seconden grijp ik naar het andere kleine verdovings geweertje dat ik bij me had en schiet zonder te aarzellen op Charabella en raak haar precies waar ik hebben wil. Het verdovingsmiddel zal wel snel gaan werken, dus ze zal wel zo neervallen. 'Weltrusten.' zeg ik dan nog even grijnzend tegen Charabella en richt dan mijn woedende blik naar de jongens. 'En nu jullie.' mompel ik dan.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 20:31 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Chabella Aidenn Borges

    'Ohnee' fluisterde ik. Diep ademhalend keek ik naar de jongens. 'Ga hier we-' maar verder kwam ik niet, om ik viel met een klap neer, waarbij mijn tasers ook nog even aangaan en die op mij terecht kwamen. Lekker dan. Ik schokte even tot ze weer terug in mijn riem zaten en viel in slaap. Nu snapte ik dat mensen kwaad werden als ik mijn tasers gebruikte. Pf. Auw. Auw. Auw. Joanne had gelijk, er waren nog naschokken. Nu maar hopen dat ik hier levend uit zou komen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne
    'Charabella!' Geen idee waarom, maar ik vond het erg dat ze nu geraakt was, ookal had ik haar eerder niet vertrouwd. Het nieuwe meisje richtte nu haar wapens op mij en Zayn.
    'En nu jullie.' Nog steeds staand voor Zayn en mijn twee revolvers omhoog naar de meisjes, wist ik niet wat ik moest doen.
    'Verdomme! H waar ben je!' Door het fluisteren klonk het niet zo boos als ik het bedoelde, maar het kwam vast genoeg over. Daarna richtte ik me weer op de meisjes. Ik moest ze zien bezig te houden tot de versterking kwam, en in de tussentijd zorgen dat Harry niet gewond raakte, onze getuigen Charabella niet dood ging en ik zelf ook niks opliep. Kut!


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    (Ik weet echt niet hoe ik moet reageren met Harry... Als ik al een beweging met hem maak wordt die zonder problemen verweerd. ;p
    En Louis staat nog steeds bij M die niet op hem reageert.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Charabella word niet bepaald wakker xd. Nu maar wachten]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Misschien kun je doen dat je Liam op de zender hoort schelden en dan gaat helpen?]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Louise Mackenzie
    Ik draaide me om naar Louis. "Ga snel naar dat appartement!" Zei ik paniek. Die meiden moesten we wat serieuzer nemen. Ik drukte een revolver in Louis' handen. "Wees voorzichtig met die. Hij was van Bond."

    (Sorry .. X)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Nick Rodrigues-hulpje
    'Verdomme! H waar ben je!'zei agent 008 weer.Ik was daarnet al bijna gezien dus antwoorde ik de eerste keer niet."008 ik ben in het gebouw,maar ik weet niet hoe ik ze kan afleiden ofzo."fluister ik terug.Er was nog een ander meisje bij en ik had geen idee wat ik moest doen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Scarlette "Scar" Lyn Petronella
    Ik zucht als ze neer valt en dan ook nog de taaser op haar valt en schud mijn hoofd. Tsja, moest ze maar niet zo stom doen. Dan kijk ik even naar Joanne. 'Lukt het je denk je de gang te bereiken, mijn tas met wapens staat daar, alles is erin te vinden, messen, geweren, revolvers, tasers, alles.' zeg ik dan en kijk haar aan en kijk dan weer snel naar de jongens en zucht. 'Vind je dat echt erg, geen idee waarom ze dit doet, maar normaal zou ze jullie vermoorden.' zeg ik dan nonchalant en haal mijn schouders op, kijk even naar Charabella en dan weer naar de jongens. 'Waarom doen jullie dit, kunnen jullie niet beter weer gaan zingen, waar jullie goed in zijn.' mompel ik dan grijnzend en grinnik en bekijk ze even een voor een. 'Hmmm, wat wil je nu gaan doen, mee neerknallen.' zeg ik dan tegen degene die een geweer op me richt. 'Je bent geen partij voor mij, een schot met dit en je bent dood, er is geen mogelijkheid dat je het kan overleven.' sis ik dan verwijzend naar mijn geweer in mijn handen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [HEEEHEEEHEE WACHT IS EVEN. Charabella is de enige met tasers :<. ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Nee, Scarlett gebruikt ze niet, maar heeft ze wel, lees maar bij mijn rol. XD]

    [En we moeten nieuw topic, want deze is nu vol! XD]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 20:48 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp