• De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.


    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 -- CxStylinson
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 -- Depay
    Louis William Tomlinson - Agent 002 CxStylinson
    Liam James Payne - Agent 008 --- SateGodess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Gereserveerd voor xClove
    - Rhoda Elisabetta Estella Ramirez. Lifeisajoke
    - Gereserveerd voor DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies
    -
    -
    -
    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 19:29 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Liam James Payne
    Ik volgde het hele tafereel vanuit een donker hoekje, waar niemand me zag zitten. Toen Harry werd gegrepen door een van de twee gewelddadige meisjes sprong ik tevoorschijn, met mijn pistool op het meisje gericht.
    'Harry! Laat hem los!' Zayn zat nog hulpeloos met zijn handen op zijn rug op de grond. Hem moest ik ook nog beschermen. Stap je voor stapje ging ik dichter naar Zayn toe. Een ding was duidelijk. Charabella had gelijk gehad en ik was net op tijd geweest.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Zayn Malik
    Ik stond er nogal hulpeloos tussen en keek Harry bang aan toen hij vastgepakt werd door Joanne.
    Ik wist niet hoe ik me moest gedragen in deze situatie en zette voorzichtig een stap achteruit naar Liam.
    'Dankje.' fluisterde ik zachtjes.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Harry Edward Styles.

    Ik begon zachtjes te jammeren toen Joanne me vastgreep, wetend dat ze dit keer bloedserieus was. Als ze al begon te schieten van woede omdat dat meisje haar verraadde bleef ik sowieso dood...
    "Niet lopen!" beet ik het iedereen toe, waarna ik even fronste. Zou ik mijn handen los kunnen rukken en naar achteren kunnen reiken naar haar nek? Dan vermoordde ik haar weliswaar niet, maar ze zou wel eventjes wat pijn hebben... Ik schudde onopvallend mijn hoofd. Ik probeerde maar niks, anders bleef ik misschien morsdood.
    Ik staarde naar het meisje en fronste. "En denk maar niet dat jij hier ook mee wegkomt."
    Ja, dag... Dacht je nou echt dat ik haar gewoon liet gaan later?! Zij zou net zo goed gestraft worden! Zij had mij wel in deze nesten gewerkt! Ik keek iedereen even smekend aan en begon weer zacht te jammeren terwijl ik nadacht. En als ik haar tegen haar knie trapte? Dan zak je door... Maar dan kon ze in een reflex schieten. Ja, ik bleef dood...

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 19:49 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Charabella Aidenn Borges

    'LIAM! GEEN STAP!' gilde ik hysterisch terwijl ik niet opkeek. 'Straks vermoordt ze ons allemaal nog! Geloof je me nu?' gromde ik. 'Maar Karma komt terug. Karma zal je vermoorden' zei ik woedend tegen Joanne. Mijn ogen schoten naar Zayn. 'Sorry hoor, maar anders had zij je toch wel gepakt' mompelde ik en ik keek weer oplettend.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 19:49 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Camille Safyrah Zodian
    Met een geschokte blik in mijn ogen kijk ik naar Charabella. 'Wat... ?' breng ik uit. Ik was nu officieel volledig getraumatiseerd, en besefte nu pas wat ik al die jaren had gedaan. 'Ik ben een slecht mens. Ik ben een slecht mens.' herhaal ik zacht. Een gefrustreerde schreeuw verlaat mijn mond, want ik wist niet wat ik moest, ik wist niet wat er gebeurde. Ik wist alleen dat ik nu bedreigd werd.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Mensen... Ik wil even tussendoor zeggen dat nu al drie meisjes bijna zeker stoppen met vermoorden, en dat is wel een beetje te snel. Zo is de RPG wel heel snel afgelopen...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [De RPG is ook wel heel snel afgelopen als ze nu al mensen dood gaan schieten..]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Wat nou als Charabella goed word, en dan na een paar dagen/weken kan ze toch niet ophouden, heeft ze de neiging om weer mannen te vermoorden en doet ze dat ook]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Camille is nu volledig getraumatiseerd, dus ik weet nog niet wat daarmee gaat gebeuren ;p ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nick Rodrigues -Hulpje
    Toen ik aankwam bij het gebouw hoorde ik geweerschoten,dat kon niet veel goeds betekenen,ik sloop zo stil als ik kon het gebouw in en piepete even kort over het muurtje en zag daar bijna alle agenten en agent 005 werd geheiseld.Ik had mijn revolver vast en wachte nog op een moment dat ze niet oplette of 005 niet vasthad.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Sorry kom ik weer, dus wat heb ik nu gemist? En waar kan ik Scarlett naartoe sturen?? ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    CxStylinson schreef:
    (Mensen... Ik wil even tussendoor zeggen dat nu al drie meisjes bijna zeker stoppen met vermoorden, en dat is wel een beetje te snel. Zo is de RPG wel heel snel afgelopen...)


    [Ik was eerst ;3 Nee, no offence, maar het is wel zo ;s]

    Joanne Mikayla Brights
    Ik schudde lachend mijn hoofd. "Ik ben de enigste die niet is veranderd. De een ligt op de grond en de anderen zijn gewoon weggelopen. Denken jullie dat het leuk was als het bij jullie bandje?" Siste ik. Ik hield mijn hand bij Harry's nek en de revolver richtte ik op een andere jongen die ook zijn revolver op me richtte.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lifeisajoke schreef:
    (...)

    [Ik was eerst ;3 Nee, no offence, maar het is wel zo ;s]


    (Nee, daar heb ik het ook niet op. Maar als het ene schaap over de dam is volgen er meer, zoals nu... Wat ik best irritant vind.
    Scarlett kan heel toevallig naar het huis of zo? Om Joanne te helpen, of Camille die daar een beetje in shock is.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Oke, zijn daar nog meer mensen behalve Joanne en Camille en hoe of wat?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp