• Praattopic van RPG Back to friends!

    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    -
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    -
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    - Rosie Harries - xhansjee

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    ROLLENTOPIC

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 19:28 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mt]

    Maar er mag hier alleen maar over de RPg gepraat worden... :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [mijn topics]


    someone out there feels better because you exist

    O god, spammers xd ik heb 91 berichtjes in mijn inbox >.< en nu ga ik in een hoekje zitten janken. Ugh. Het ging slecht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nee, toch? Hij staat bij offtopic dingen, dan maag het toch overal over gaan? Toch?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    O god, spammers xd ik heb 91 berichtjes in mijn inbox >.< en nu ga ik in een hoekje zitten janken. Ugh. Het ging slecht.


    Ahwww Jaimzzz.... Mag je nu niet daarheen? Het komt allemaal wel goed, gewoon blijven proberen <3


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    mt

    In dit topic mag overal over gepraat worden. Offtopic (;

    En ik mag wel meedoen. We doen de musical grease. En het bleek al dat ze zove vertrouwen in me had met het zingen dat ik ook een solo heb gekregen. Ik ben Kenickie, ik weet niet of jullie Grease kennen? Dat is de beste vriend van Danny Zuko.

    O, en we zijn met alleen maar meisjes. Dus vandaar dat ik een jongen speel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oeh nice!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ach, ik loop nu alleen zo wat te janken. Ik kan er zo slecht tegen als het zo slecht gaat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    gefeliciteerd (flower)


    someone out there feels better because you exist

    Ppffffff Jaimzzzzz, jij hebt tenminste nog een rol.... Ik had mijn auditie zo erg verkloot dat ik geen rol heb :( Hahahahaah, maar het boeit me nu geen fuck meer omdat het een kut musical op school is en echt, nou ja, shirt georganisseerd enzo. Ik zit op toneelsschool en daar doen we echt te vette dingen :) Dat is echt awesome, maar wel balen dat ik het natuurlijk zo verkloot had. maar ja, leven gaat door :Y)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Well, bij musicalles krijg je sowieso een rol. Het verschilt alleen of je een grote of een kleine rol hebt, en een solo of niet :3 ik heb een grote rol + solo. En daar ben ik blij mee, maar niet het feit dat ik zo slecht zong.

    Ik klap gewoon altijd zo erg dicht als het om zingen gaat. Ugh. Ik houd er ook al over op, ik ben niet het praattype erover.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Doe ik ook nooit! Hahahaa. Eigenlijk vertel ik mijn vriendinnen nooit over de toneellessen en ook niet over quizlet. Lang verhaal... Ze zijn gewoon anders in dat soort dingen dan mij :)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    O op school weten ze wel van musicalles, ze komen kijken :3 en er weet 1 iemand van Q omdat ik haar via Q heb leren kennen terwijl ik haar al op school kende XD en 1 heb ik naar Q geleid maar zo snel mogelijk ook weer weg. Dat was geen goed idee xd


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hahahahaha, heb ook liever niet dat mijn vriendinnen op Q zitten eigenlijk haha, maar mijn beste vriendin is gewoon heel anders in dat soort dingen hahah, die heeft het veel te druk met praten met jongens :Y) En er zaten vorig jaar 2 meiden bij me in de klas, keek ik mee op haar scherm, zag ik zo dat ze op quizlet zat. Ik zo: Whaaaaat. En we praten nooit en ook niet op Q haahahahahaha


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne