• Praattopic van RPG Back to friends!

    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag! :)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart

    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Lotttx

    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    -
    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke

    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    -
    -

    Verwende kinderen:-
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke

    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm
    - Rosie Harries - xhansjee

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    ROLLENTOPIC

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 19:28 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Hey ik heb binnenkort ook schoolfeest ^^ we morten thenas stemmeb ik stem op kersteinges xD ik haat beauty and the nerd want dat ia discriminate vindt ik ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik heb volgende week shoolfeest^^, alleen weet nog niet thema

    Ik vind gemaskerd bal echt leuk :)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:



    Hierzoo ^^ Let niet op mijn gezicht ik moest even heel moeilijk doen, vandaar dat ik ook in het bad staa hahahaha

    Super schattig!
    Dat jurkje is echt super!
    wij hebben geenschoolfeesten, alleen in het laatste jaar--

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 21:55 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    jaimyhoi schreef:
    Waar woon je nu dan? En nog bedankt voor de knuffel c: dat is lief ^.^

    La Belgique :c
    Haha, graag gedaan^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ^ Hey! Niks mis met België! x'D Ok, eigenlijk wel. Wil ook zo snel mogelijk uit België. ^^


    Take me to wonderland

    NEDERLANDERRR :Y) c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dutchy hierzo haha.

    Wij hebben ieder jaar 2 schoolfeesten. Alleen bij examenjaar 1 met de gehele school en 1 examenbal/feest ofzo, kijk er naar uit. Als ik slaag dan hahah :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    O, wij hebben er 3 of 4 ofzo xd. Echt veel. En ik ga er nooit heen :Y)

    en nu al helemaal niet meer :') ten eerste, ik houd totaal niet van de hedendaagse muziek. -hoewel, er zijn ook goede nummers hoor.- En ik ben een jongen aan het ontlopen :Y) ik wil echt niet de kans hebben dat hij me ten dans vraagt c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wij hebben er 2 i het jaar. Is echt lache. 1 keer met derde en tweede, een keertje met tweede tot 6de. Maar die laatste is niet zo leuk, te druk en allemaal oudere. Maar ja met criendinnen is wel lachen :)

    NEDERLAND, maar ik wil liever in Engeland of Amerika wonen xD


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik wil in Ierland wonen :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    In Ierland.... Mmmmm, oké hahaaha :) Dublin? Ik wil in Londen wonen of ergens in de VS, maar dan aan de kant van LA of bij New York, maar het liefst in Engeland. Ik ga ook in engeland of amerika studeren na de school waar ik nu op zit, heb ik al afgesproken met mijn ouders :)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    In Ierland.... Mmmmm, oké hahaaha :) Dublin? Ik wil in Londen wonen of ergens in de VS, maar dan aan de kant van LA of bij New York, maar het liefst in Engeland. Ik ga ook in engeland of amerika studeren na de school waar ik nu op zit, heb ik al afgesproken met mijn ouders :)


    HAha Ierland hoort bij Engeland hé. Nee niet Dublin, ik wil niet in de hoofdstad als ik in Engeland zou gaan wonen zou ik London kiezen, maar dat is dan ook echt de enige hoofdstad waar ik dan zou willen wonen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MakeMeIrish schreef:
    Ik wil in Ierland wonen :3


    Omg, ik ook. x'D Of Engeland is ook al goed.^^


    Take me to wonderland

    Twee mensjes hier van Q en ik (degene die ook in mijn signature) praten erover om samen in Engeland te gaan wonen 8)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.