• Curlies

    De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.


    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 --
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 --
    Louis William Tomlinson - Agent 002 --
    Liam James Payne - Agent 008 -- SateGoddess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Camilla Safyrah Zodian xClove
    - Scarlett Lyn Petronella DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep
    -

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies

    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 12:58 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Het gaat idd wel heel snel... Maar ik denk dat ik er niks tegen kan doen...


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Als Zayn niets zegt kunnen ze ook moeilijk wat doen met hem... Ik heb geschreven dat ze keek naar de jongens en tegen ze beide praat, alleen dan kreeg ik een reactie van Liam dus....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Wanneer word Charabella eigenlijk wakker?]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 21:11 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (^^Depay is right... Ik heb zelf ook een beetje de neiging om me uit te schrijven, maar meer omdat alles veel te snel gaat en dat alles zo onrealistisch is. Als het zo doorgaat kunnen de jongens niks winnen, want de meisjes hebben duidelijk de overhand. Wat best raar is, aangezien jongens normaal gesproken groter, breder en sterker zijn als een meisje.
    Reactie van Lou komt zo.)

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 21:11 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik doe wel dat het niet zo'n sterke dosis was, omdat het toch haar vriendin is, dus dan kan je haar laten wakker worden wanneer je wilt...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Joanne ligt nog steeds half bewusteloos op de grond. Dus daar kan ik niks mee. En ik ga nu pas eten :3 doei , tot zo.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Een meisje is weer slimmer, maar kunnen ook sterker zijn. Ik ga ervoor dat ze allemaal even slim zijn. En ik wilde zo graag een orgineel meisje, maar nu heeft Scarlett ookal tasers. Sorry hoor, en iedereen mag gebruiken wat ie wilt maar ik kan er niet goed tegen als iemand hetzelfde heeft. Even een nieuw wapen verzinnen >_<. Jaja, ik stel me aan, maar zo ben ik gewoon]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 21:14 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik ben het met Cath en Depay eens. Ik heb nog niet eens de tijd om een reactie te plaatsen en ik heb het gevoel dat alles al gedaan is:'D
    Wel ja, niks aan te doen.]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Eenhoornpoep schreef:
    [Een meisje is weer slimmer, maar kunnen ook sterker zijn. Ik ga ervoor dat ze allemaal even slim zijn. En ik wilde zo graag een orgineel meisje, maar nu heeft Scarlett ookal tasers. Sorry hoor, en iedereen mag gebruiken wat ie wilt maar ik kan er niet goed tegen als iemand hetzelfde heeft. Even een nieuw wapen verzinnen >_<. Jaja, ik stel me aan, maar zo ben ik gewoon]


    [Maar ze gebruikt ze niet, anders ik doe wel dat ze ze niet heeft, verander ik wel even! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Sorry maar ik probeer het bij te houden zodat ik ook reacties kan plaatsen. Vandaag ook. Ik was naar school, en er waren al weer iets van 18 reacties ofzo. Ik ben een kwartiertje in de douche en alweer veel reacties]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [JEEEEY, me like you ;D]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik heb echt het gevoel dat het nu aan mij ligt aangezien iedereen nu begint te klagen sinds ik meedoe...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nee hoor, ik heb er gisteren ook al wat van gezegd.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ik was gister heel onrealistisch bezig, dus als het aan een iemand ligt, ligt het aan mij]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik denk niet dat je jezelf aangevallen moet voelen. Het gaat inderdaad snel, voor Liam echt mee had gedaan waren er al 3 meisjes overgelopen enz. Maar eigenlijk maakt het me niet zo heel veel uit, als ik maar bijgepraat word en het nog een beetje leuk blijft. Maar als er anderen zijn die het niet meer zien zitten, wil ik best proberen het zo te doen dat iedereen het nog leuk vind!


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa