• Curlies

    De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.


    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 --
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 --
    Louis William Tomlinson - Agent 002 --
    Liam James Payne - Agent 008 -- SateGoddess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Camilla Safyrah Zodian xClove
    - Scarlett Lyn Petronella DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep
    -

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies

    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 12:58 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Idd]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 21:22 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (ja dat is wel waar,en ik had pas gezien dat er een topic was toen ze al aan pagina 16 waren :/ en kom dus ook veel achter,)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Zullen we maar gewoon verdergaan?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Dit is al de derde keer dat ik het typ, dus ik spoel even een stukje door omdat ik erg gefrustreerd ervan raak. ;p)

    Louis William Tomlinson.
    Toen ik aangekomen was remde ik met piepende remmen af, waarna ik het appartement naar binnen rende en de revolver in mijn handen pakte. Het was er een van Bond, wauw... Ik begon te sluipen toen ik binnen was en beschutte mezelf met een muurtje om de hoek voor de deur. ik hoorde gepraat, geschreeuw en nog wat gedoe... Mijn ogen schoten even naar Nick, die ik heel toevallig opmerkte en ik seinde dat hij moest meegaan. Ik keek snel om het hoekje heen en zag een meisje voor me staan, met haar rug naar me toegedraaid. Een blond meisje met een revolver. Ik beet op mijn lip en sprong achter het muurtje vandaan, waarna ik naar haar toe rende en achter haar ging staan, waarna ik de revolver in haar nek zette. "Wapens neer, nu." eiste ik, waarna ik de revolver harder in haar nek drukte.
    Ik zou schieten, hoor. Ik zweerde het... En daarmee bedoelde ik natuurlijk alleen op de meisjes! Diegene die nog iets deden, in ieder geval.
    Ik blikte even snel de kamer rond en focuste me weer op het meisje voor me. "Iedereen, wapens neer!"

    (Zeg het even als ik iets moet aanpassen. Scarlett kan zich nog wel verdedigen, want Louis heeft haar wapen niet afgepakt. :3)

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 21:27 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Charabella Aidenn Borges

    Moe werd ik wakker. Ik was maar een paar minuten weggeweest. Nog een beetje duizelig stond ik op, waarna ik weer bijna viel. Gelijk pakte ik mijn revolver van Liam af en richtte op Joanne. 'Ik voel me niet zo goed' mompelde ik en ik werd een beetje bleek. Mijn revolver stopte ik in mijn zak en ik ging zitten. Diep ademde ik in en uit. 'Ja, schiet maar hoor' mompelde ik en ik klom soepel via het plafond, naar Scarlet. Ze kreeg geen kans om weer te schieten vanwege dat ik steeds van richting veranderde. Ik hield mijn revolver tegen haar hoofd en glimlachte. 'Tadaa' grinnikte ik.
    Ik zag dat Louis er ook was en hield een hand omhoog. 'Vraag maar aan je vriendjes, ik sta aan jullie kant, anders zou ik haar niet neer willen schieten' zei ik.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 21:37 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Maar nu niet meer (: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Niet verkeerd bedoeld of zo... Maar ik vind wel dat DreamWishes de eerlijke kans moet krijgen om te reageren.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Jaja, ik weet het, ik weet het. Ik had er even zin in]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [TADA]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ze kan nog altijd iets doen, hoor o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."


    [Dus nu is ze ook al spiderman ofzo ? ;s]

    Lifeisajoke schreef:

    [Dus nu is ze ook al spiderman ofzo ? ;s]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Scarlett "Scar" Lyn Petronella
    Ik kijk de twee jongens nog steeds woedend aan als ik dan plotseling iets achter me voel en voel dat er hard een revolver in mijn nek gedrukt wordt en ik schrik even en kijk even angstig. Maar dan besef ik me dat hij mijn wapen nog niet heeft af gepakt. Ik laat mijn revolver zakken net alsof ik hem zou neer gooien, maar draai hem dan richting de jongen tegen zijn buik aan, op iets anders kon ik nu toch niet richten met de revolver in mijn nek. Dan kijk ik weer kort naar de jongen die wat tegen me zei. 'Je weet mijn redenen niet, dus kop dicht.' sis ik dan, ik wilde daar niet meer aan denken, het maakte me zo boos, verdrietig Dan kijk ik naar de jongen ernaast die nog niet veel heeft gezegd. 'Jij bent ook niet spraakzaam is het niet?' mompel ik dan. Ik liet geen angst zien, geen enkele emotie, ondanks de revolver in mijn nek me toch wel beangstigde. Ik druk dan mijn revolver nog wat dichter tegen zijn buik aan. 'Haal de revolver weg, ik schiet echt.' sis ik dan naar de jongen die de revolver in mijn nek houdt.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    CxStylinson schreef:
    (Niet verkeerd bedoeld of zo... Maar ik vind wel dat DreamWishes de eerlijke kans moet krijgen om te reageren.)


    [Zeg maar Naomi. (; ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lifeisajoke schreef:

    [Dus nu is ze ook al spiderman ofzo ? ;s]


    (Nu je het zegt, dat viel me nog niet eens op! ;o Overheen gelezen... Ik heb trouwens nog nooit iemand gezien die is uitgeschakeld, daarna nog een schok met een taser kreeg en daarna gewoon weer gaat klauteren en normaal kan staan. Maar goed... Ik ben zeker weer irritant.)


    Reading a good book is like taking a journey.