• Curlies

    De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.


    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 --
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 --
    Louis William Tomlinson - Agent 002 --
    Liam James Payne - Agent 008 -- SateGoddess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Camilla Safyrah Zodian xClove
    - Scarlett Lyn Petronella DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep
    -

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies

    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 12:58 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    BoomxBoom schreef:
    Dan schrijf ik me maar in als Niall :]. Ik heb alle topic's doorgelezen, ook het rollentopic, en Eenhoornpoep, ik vind dat je er niks aan kunt doen. Ik ben goed in het ontcijferen van iemand zijn karakter, en ik heb je profiel doorgelezen. Volgensmij probeer je ook het leuk te houden ondanks dat je nog niet zoveel ervaring hebt. Voor mijn part vind ik het heel kinderachtig dat mensen zich daarom uitschrijven, maar oke.

    [Hoho wacht even. Hoezo daarom uitschrijven? Ik had mij uitgeschreven doordat ik nu gewoon in een hele drukke schoolweek zit waarvoor ik heel ard moet werken, ik heb niks tegen haar.]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Ik reageer wel gewoon..]

    Scarlett "Scar" Lyn Patronella
    Als dan de jongen komt en het geweer uit mijn handen schopt kijk ik nu wel angstig voor me uit, ik had nu niks meer om me mee te verdedigen. Twee revolvers waren nu op mij gericht, die van de jongen die blijkbaar Louis blijkt te heten en van Charabella, die plots weer wakker was. Als de ene jongen dan ook nog zegt dat Louis moet schieten slik ik even en ik weet dat Charabella ook zou schieten. 'Nee.' zeg ik dan zacht. Maar ik zou me niet overgeven, niet zo snel, maar diep in me hoop ik ook zo dat ze niet schieten en ik ben duidelijk nu bang.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nee geintje, ik ben nieuw op Quizlet maar ik heb een klein beetje ervaring met RPG's omdat ik ook bij andere website's het gedaan heb. Hopelijk denken jullie niet dat ik een of andere gek ben die zich overal mee bemoeit:$


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    BoomxBoom schreef:
    Ik moet me er niet mee bemoeien, maar ik zeg nu ook niet dat het aan de anderen ligt. Hun hebben ook wel gelijk, maar als nog. Kunnen jullie het niet gewoon weer gezellig opbouwen en er niet over praten? Als iemand wat onrealistisch doet kan je dat ook aardig zeggen en niet iemand meteen als dramaqueen beschouwen.


    [Ohja, nu zijn wij het weer ! Wel sorry dat ik er niet tegen kan dat iemand als spiderman over de muren kruipt én in het vorige topic 2 agenten die bewusteloos waren meenam met een ijsje, dat is dan uiteindelijk veranderd, maar serieus, als je zo onrealistisch blijft doen dan kan niemand reageren.]

    [Oke, nu word ik weer als de boeman gezien. Luister even, ik heb nooit gezegd dat ik haar als dramaqueen beschouwt. We hebben haar meerdere keren gevraagd om andere mensen een kans te geven om te reageren, en om realistisch te blijven. Van een muur naar een plafond klimmen lijkt me namelijk erg sterk. Net als 2 mensen ongezien over straat heen slepen. En nogmaals, ik schrijf me uit omdat ik heel dit topic op dit moment onrealistisch vind worden en niet om iemand persoonlijk, en het allemaal zo snel gaat, ik heb daar geen tijd voor aangezien ik ook nog een normale opleiding doe met huiswerk en zo erbij. Maar goed, beschouw mij vooral als de boeman en neem mijn woorden verkeerd op. I'm out.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    BoomxBoom schreef:
    Ik moet me er niet mee bemoeien, maar ik zeg nu ook niet dat het aan de anderen ligt. Hun hebben ook wel gelijk, maar als nog. Kunnen jullie het niet gewoon weer gezellig opbouwen en er niet over praten? Als iemand wat onrealistisch doet kan je dat ook aardig zeggen en niet iemand meteen als dramaqueen beschouwen.


    (Ik heb haar nooit als een 'dramaqueen' beschouwt. Ik heb het al een stuk of vier keer aangegeven en dan wordt er nog niet geluisterd. En volgens mij heb jij een heel ander beeld van iets wat kinderachtig is... Aangezien mensen zich gewoon irriteren hieraan en het zeggen, maar dan zijn er weer anderen die zo eigenwijs zijn om niet te willen luisteren naar hun mening. Je reageert trouwens ook zelf op deze verwikkeling...
    En om even heel 'kinderachtig' te zijn volgens jou schrijf ik me ook uit. Met Louis en Harry. Ik heb geen zin meer hierin, want ik weet dat ik erg gefrustreerd te werk hier ga nu iedereen met wie ik het erg goed kan vinden opstapt.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Oh, sorry daarvoor! Het was niet mijn bedoeling. Maar voor diegene die het wel doen, ik zeg niemand(!), is het eigenlijk best kinderachtig. Ik weet dat jullie allemaal een leuke RPG willen volhouden en dat kan ook zonder dat je iemand gaat uitkafferen, inderdaad. Maar ik heb het nu niet over Eenhoornpoep. Ik weet gewoon dat er vroeg of laat nog iemand uitgekaffert wordt en dat ook niet leuk gaat vinden.


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Leuk, ik bedoel het alleen maar goed, hoor. Nu snap ik wel hoe iemand zich voelt als.. Ach laat ook maar. Ik doe wel niet mee, ook goed. Daag.


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Oke, dit is dus duidelijk dood en ongezellig geworden. Ik geef hier niemand de schuld van, maar I think I'm out too... In zo'n rpg heb ik ook geen zin...


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Leuk, wordt gelijk alles op mij afgereageerd. Dan kap ik er ook mee. Ik vind het jammer voor Curlies. En BoomxBoom, sorry maar doe nou niet alsof IK de zielige ben. Het is toch mijn schuld dat ik eerst nog wat moet oefenen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (*kuchkuch* ik kan niet een uurtje leuk tv kijken en eten zijn er alweer 6 pagina's van een discussie. Ik had gewoon een leuke rpg in gedachte , gebaseerd op James Bond. Maar nu loopt het uit de hand. Ik geef niemand de schuld en hoop dat ik ook niet in de weg loop of zo. Ik wil zelf wel graag er verder mee :3 als het maar niet TE onrealistisch is. Het zijn niets voor niets James Bond films. )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Sorry dat ik heel bitchy kom binnenvallen, maar ik vind dit op de een of andere maniet best grappig. :3 Zoals ik al zei, als het ene schaap over de dam is volgen er meer.
    Ik weet dat nu zeker driekwart hier denkt dat ik een trut of een bitch of whatever ben... Maar ik weet dat anderen wel mijn mening delen. En ik weet ook bijna zeker dat Depay en ik hier nog het meeste van bestempeld gaan worden, en misschien Lifeisajoke ook...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    SateGoddess schreef:
    Oke, dit is dus duidelijk dood en ongezellig geworden. Ik geef hier niemand de schuld van, maar I think I'm out too... In zo'n rpg heb ik ook geen zin...


    (Hetzelfde voor mij :/ ik schrijf me ook uit ...)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Like ik wil er wel mee doorgaan maar dan moeten SOMMIGE MENSEN toch echt accepteren dat ik niet zo perfect ben als zij. En nee, nu ga ik hier niet het slachtoffer uithangen maar je kan ook gewoon zeggen dat je niet met me op kan schieten]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 22:13 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Noem dan meteen mij en CxStylinson en Lifeisajoke -___-]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.