• Swag Swag Swag On Lou
    Chillin By The Fire When Niall Eatin Fondu
    Harry Know's About Me
    Liam Know's About You
    So Say Hello To DJ MALIK
    In 3....2... FLICK!!

    hahahah dit is zo grappig :) One Direction in Justin Bieber's liedje Boyfriend(H)

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 18:13 ]

    Er staat "Swag Swag Swag On You" ipv "Lou" (cat)


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Genetics schreef:
    Er staat "Swag Swag Swag On You" ipv "Lou" (cat)


    Ik had m al meteen veranderd :) kdacht dat ik Lou getypt had :$

    Hahah, ik vind hem wel leuk, xd.


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Genetics schreef:
    Hahah, ik vind hem wel leuk, xd.


    hihihi ik ook :) ik moest lachen bij Chillin by the fire when Niall eatin fondue OMDAT Nialler altijd eet dus dit past echt bij hem :) xD

    Ik snap de flick niet op het einde of is dat gewoon zo in het liedje ? lol
    En ik vind hem niet zo grappig, maar ik vind de meeste van die dingen niet grappig maar gelukkig zitten er geen carrots in want omg(cat)


    The soul needs autumn.

    cherish schreef:
    Ik snap de flick niet op het einde of is dat gewoon zo in het liedje ? lol
    En ik vind hem niet zo grappig, maar ik vind de meeste van die dingen niet grappig maar gelukkig zitten er geen carrots in want omg(cat)


    Hahahaha ik snapte die Flick ook eerst niet maar het moest rijmen op Dj Malik :) Wahahah hoezo Carrots?? had je wortels dan? hihihi xD (lol)

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Hahahaha ik snapte die Flick ook eerst niet maar het moest rijmen op Dj Malik :) Wahahah hoezo Carrots?? had je wortels dan? hihihi xD (lol)


    Omdat een van Louis bekendste uitspraken is, I love girls who it carrots.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Omdat een van Louis bekendste uitspraken is, I love girls who it carrots.


    Dat weet ik hihihi *Uhum* *DirectionerHieroo* maar ik bedoel hoezo zegt ze gelukkig dat er geen carrots in voor kwam :)

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Dat weet ik hihihi *Uhum* *DirectionerHieroo* maar ik bedoel hoezo zegt ze gelukkig dat er geen carrots in voor kwam :)


    Omdat het zo vaak word gebruikt, nu nog terwijl het eigenlijk al best oud is.


    Physics is awesome

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Dat weet ik hihihi *Uhum* *DirectionerHieroo* maar ik bedoel hoezo zegt ze gelukkig dat er geen carrots in voor kwam :)

    omdat het dom en irritant is net zoals dat niall 'altijd eet' and dat liam een onschuldige puppy is.


    The soul needs autumn.

    Eyes schreef:
    (...)

    Omdat het zo vaak word gebruikt, nu nog terwijl het eigenlijk al best oud is.


    Ow.... hihihiihih Carrots(K)

    Cool.(krul)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik vind het niet grappig eig.(cat)


    Take me to wonderland

    3, 2, 1, flick is een dancemove van Liam in een van de nieuwere diaries. Nooit gezien?


    Food.

    Scharry schreef:
    3, 2, 1, flick is een dancemove van Liam in een van de nieuwere diaries. Nooit gezien?


    Maken ze weer nieuwe diaries? Ze waren toen toch gestopt?


    Physics is awesome