• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:46 ]

    Dat doet me echt denken aan mijn PTA van maatschappijleer, 45 bladzijdes :'). Maar succes, you'll be needing it.


    The odds are néver in our favor.

    Vraag of andere mensen hun samenvattingen doorsturen/inscannen en doorsturen/foto's maken en doorsturen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Beorn schreef:
    Vraag of andere mensen hun samenvattingen doorsturen/inscannen en doorsturen/foto's maken en doorsturen.


    Al gevraagd, maar die hadden hem niet of waren niet thuis. En verder reageert er niemand :l

    Succes!
    Ik moet nog 160 bladzijden lezen voor aankomende week voor mijn studie. Maar ik moet elke week zo'n 150 bladzijden lezen. :Y)


    Bad decisions make good stories.

    Daar zal je aan gewend moeten raken vrees ik. Voor maatschappijleer moest ik rond de vijftig bladzijdes leren, voor maatschappijwetenschappen 60, voor geschiedenis drie hoofdstukken, voor aardrijkskunde het hele boek... Te bedenken dat ik pas in vwo 4 zit, kan niet wachten op universiteit ~sarcasme.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Daar zal je aan gewend moeten raken vrees ik. Voor maatschappijleer moest ik rond de vijftig bladzijdes leren, voor maatschappijwetenschappen 60, voor geschiedenis drie hoofdstukken, voor aardrijkskunde het hele boek... Te bedenken dat ik pas in vwo 4 zit, kan niet wachten op universiteit ~sarcasme.


    D:
    Ik zit in vwo3, en het enige waar ik veel moet voor lezen/leren is Geschiedenis, ons vorige boekje had 50 pagina's.. Maar verder heb ik alleen maar hoofdstukken.

    Je moet 45 paginas leren in een dag?

    Wauw, zoveel medelijden, serieus <_< kost je een uurtje.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Je moet 45 paginas leren in een dag?

    Wauw, zoveel medelijden, serieus <_< kost je een uurtje.


    Niet als die 35 paginas al een samenvatting zijn :'D

    Ik droom over maar 35 bladzijden hoeven leren. Voor één college moet ik al artikelen lezen van zo'n 45 bladzijden. En voor een tentamen heb ik daar dan zo'n 12 van plus nog een stuk of zeven romans die ik moet kennen :´)

    Maar good luck ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik heb een boekhouden toets gehad van hoofdstuk 1/3
    daarna een paar weken verder van 1/6
    en nu 11 december van 1/11
    pffff


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Yeah, you're fucked :P


    •*• Lululu •*•

    Samenvatting maken v/e geschiedenisboek?
    Leesboek of handboek?
    Nou, ik ben niet iemand die samenvattingen maakt... Daar kruipt te veel tijd in.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Sorry maar een boekje van 35 bladzijden en je hoeft maandag pas die toets te doen? Ik snap dan niet waar jij je druk om maakt. Als het toch voor maandag is, dan heb je nog vier hele dagen om de samenvattingen te krijgen.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Sorry maar een boekje van 35 bladzijden en je hoeft maandag pas die toets te doen? Ik snap dan niet waar jij je druk om maakt. Als het toch voor maandag is, dan heb je nog vier hele dagen om de samenvattingen te krijgen.


    Als je kijkt naar de datum van het topic, zie je dat ze het zaterdag aangemaakt heeft.

    Anyway, ik vind het nog best wel meevallen over het algemeen. Je zult nog wel veel meer op je dak krijgen de komende jaren x]

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 16:22 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    RainbowDash schreef:
    Je moet 45 paginas leren in een dag?

    Wauw, zoveel medelijden, serieus <_< kost je een uurtje.

    Niet iedereen fikst die shit in een uur dude :'D.
    Nah, ge zult wel zien wat ervan is gekomen :].


    No growth of the heart is ever a waste