• In Griekenland heerst al enige tijd crisis, maar dat houdt archeologen niet tegen om hun ding te doen.
    In Athene, dicht bij de berg Olympus, werd onlangs een interessante ontdekking gedaan. Bij recent geleden onderzoek bleek dat er zich een groot magnetisch veld op zo'n vijftien meter diepte onder de grond bevond. Ondertussen is die grond ontgind en is er een houten luik tevoorschijn gekomen, dat onmogelijk in de tijd geplaatst kon worden. Het zag er erg oud uit, maar desondanks zat het potdicht. Het vreemde is, echter, dat de archeologen het met helemaal niets konden open krijgen. Teverheefs hebben ze er hun bijl in gezet, maar dat bracht alleen maar kapotte werktuigen en gebroken polsen teweeg.
    Twee studenten archeologie kregen de kans om de site te bezoeken, samen met hun mentoren en twee historici die verslag moesten uitleveren aan de universiteit, vanwege leerrijke doeleinden. Het was de studenten echter verboden om in de buurt van het luik te komen, die twee waren daar alleen maar om op onderzoek in de rest van de omgeving uit te gaan. Jammer genoeg waren de twee net iets te nieuwsgierig. 's Nachts, als iedereen slaapt, sluipen ze naar het luik en proberen het op allerlei manieren te openen. Dit lukt niet, totdat de klok twaalf uur slaat. Een verblindende lichtflits, en de twee waren verdwenen. Het enige wat overbleef, was een geheimzinnige omega in het midden van het luik.

    De volgende dag, raken de historici en mentoren van de twee studenten doodongerust en zoeken dag en nacht door, totdat ook zij verdwijnen. Ze worden wakker in één of andere gigantische troonzaal, waar twaalf prestigieuze tronen de kamer sieren. Ze waren allemaal leeg en de zaal was verlaten.
    Geen idee dat ze in het heilige rijk Olympus waren, gingen de vier mensen op zoek naar de studenten die ze kwijt waren gespeeld. Natuurlijk zijn de goden aanwezig in Olympus, en die willen koste wat het kost vermijden dat de kennis over hun heilige rijk onder de mensheid komt. Was de opening van de poort allemaal een grap van Hekate, of zit er meer achter en lopen de goden kans om ontdekt te worden? En zal het hen lukken om de mensen voor stom te houden?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 19:47 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    We hoeven niet meer Justin bieber Looking guys. Het zijn jongetje niet mannen. Waarom zou je hun kiezen inplaats van Ian?


    Don't be like the rest of them, darling

    Demustachana schreef:
    HAHA OMG. :c
    Ik haat ze echt. Ze terroriseren alles: Quizlet, weheartit, youtube, facebook, twitter, tumblr, ALLES.


    Ik ook. Het is echt veel té. Ik vond ze eerst wel leuk, maar die hype die op q heerst duurt me toch iets te lang.


    help

    Gaan we een beetje minder off-topic gaan? Het mag wel een praattopic zijn, maar het is nog steeds een praattopic van een RPG.


    help

    Ik vind het irritant dat er elke dag wel een 1D RPG bij komt >.<


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Een paar 1D RPG's zijn wel leuk, maar zo is het niet meer orgineel. Ik zit dan wel bij iets van 2 ofzo, maargoed.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Wat zei ik net? -.-


    help

    Neiva schreef:
    Ik vind het irritant dat er elke dag wel een 1D RPG bij komt >.<

    inderdaad, ik snap echt niet wat daar leuk aan is. Ik doe juist aan RPG'en zodat ik mijn fantasie kwijt kan :'D. Volgens mij kan dat in die RPG's amper, omdat ze meestal dezelfde verhaallijnen hebben als de stories enzo.
    Like:
    Meisje is bevriend met 1D
    1D gaat touren, zij gaat eventueel mee
    meisje neukt
    meisje zwanger
    trouwen
    enddddd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabeth schreef:
    Wat zei ik net? -.-

    Het gaat toch over RPG'en?
    *innocent look*
    x3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Demustachana schreef:
    (...)
    inderdaad, ik snap echt niet wat daar leuk aan is. Ik doe juist aan RPG'en zodat ik mijn fantasie kwijt kan :'D. Volgens mij kan dat in die RPG's amper, omdat ze meestal dezelfde verhaallijnen hebben als de stories enzo.
    Like:
    Meisje is bevriend met 1D
    1D gaat touren, zij gaat eventueel mee
    meisje neukt
    meisje zwanger
    trouwen
    enddddd.


    MICHEEEELLEEEEEE.

    Dit is geen 1D-haat topic.

    En je bent dan nog eens bemiddelaar ook. FOEI!


    help

    Annabeth schreef:
    (...)

    MICHEEEELLEEEEEE.

    Dit is geen 1D-haat topic.

    En je bent dan nog eens bemiddelaar ook. FOEI!

    Iedereen weet zo ongeveer dat ik 1D haat x'D.
    Maar dat ik bemiddelaar ben, zeg niet dat ik mijn mening niet mag uiten, sweetie. ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lol, Maar de rpg is nog niet geopend.. Niet officieel dus er is niet veel shit om over te praten. :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik ga TVD kijken. xd


    help


    Don't be like the rest of them, darling


    So trueeee.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 21:26 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Zucht.

    Ga naar AT, daar kan je zoveel spammen als je wilt.


    help