• Echt, ik snap sommigen niet. Haast het hele forum is onder gespammed met 1D stories overal en nergens. En toch gaan mensen steeds een nieuw topic openen -_- Ben ik nou serieus de enige die zich hier aan irriteert?


    Pretty is just a pretty word.

    Tja, maar er worden eigenlijk ook gewoon heel veel topics gemaakt waarin gezorgd wordt naar gewone stories. Daar zijn ook al genoeg topics over, en die vind je ook wel vrij makkelijk als je in zo'n topic kijkt. Verder ben ik het ook eens met dit:

    IrishCharm schreef:
    Heel Quizlet staat vol met 1D. Ik snap niet dat je moet vragen om 1D stories, aangezien je er genoeg kunt vinden zonder enige moeite te doen


    Tijd voor koffie.

    Ik vind die 'stories gezocht' topics in het algemeen ontzettend irritant, vooral wanneer 1 iemand alle topics onderspamt met haar story, waardoor 't hele actieve topics vol staat met oude promotie topics.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Ik vind die 'stories gezocht' topics in het algemeen ontzettend irritant, vooral wanneer 1 iemand alle topics onderspamt met haar story, waardoor 't hele actieve topics vol staat met oude promotie topics.


    Agree.


    Pretty is just a pretty word.

    Jep, luie donders.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Adams schreef:
    Ik negeer het gewoon.

    Nooit last van gehad. Ik was al GM voordat ik op het forum zat en toen heb ik eerst nóóit bij actieve topics gekeken. Toen ik erachter was dat dat bestond, was ik er ook meteen achter dat ik die kon filteren, dus...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ben het helemaal met je eens. Is het nou zo moeilijk om in een van de 1000 'Ik zoek one direction stories' topics te kijken? Jezus. (cat)

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 18:43 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Geldof schreef:
    Ik irriteerde me daar ook aan, tot ik GM kocht en die topics kon uitfilteren!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het zelf ook best irritant dat er telkens een topic aan wordt gemaakt over precies hetzelfde. Eigenlijk moet er gewoon een officieel topic voor aangemaakt worden of zo.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Kol schreef:
    Ik vind het zelf ook best irritant dat er telkens een topic aan wordt gemaakt over precies hetzelfde. Eigenlijk moet er gewoon een officieel topic voor aangemaakt worden of zo.


    Best. Idea. Ever.


    Pretty is just a pretty word.

    Misschien een Algemeen topic waar iedereen zijn story kan promoten als dat nog niet bestaat


    •*• Lululu •*•

    Kol schreef:
    Ik vind het zelf ook best irritant dat er telkens een topic aan wordt gemaakt over precies hetzelfde. Eigenlijk moet er gewoon een officieel topic voor aangemaakt worden of zo.

    Dat dacht ik ook ^^


    •*• Lululu •*•

    Kol schreef:
    Ik vind het zelf ook best irritant dat er telkens een topic aan wordt gemaakt over precies hetzelfde. Eigenlijk moet er gewoon een officieel topic voor aangemaakt worden of zo.

    Dat zou past nice zijn!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Kol schreef:
    Ik vind het zelf ook best irritant dat er telkens een topic aan wordt gemaakt over precies hetzelfde. Eigenlijk moet er gewoon een officieel topic voor aangemaakt worden of zo.

    Voor alleen 1D-stories of alle stories? Want dat laatste is er allàng.


    Deep inside, I've never felt alive

    Whoops. Dubbelpost ^^

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 22:12 ]


    Deep inside, I've never felt alive