• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Enucleato - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - HuntedHeart - June Carmen Ruby - Schild.
    - Vegangirl Lyna Tynget - Mage.
    - Reservatie voor Gwenx1D


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - 5TYLE5 - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    - Reservatie voor Tolkien.
    -

    Docenten
    - Patholoog Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en verleiding.


    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.



    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollenstory: klik.
    Topic 3: klik.
    Topic 2: klik.
    Topic 1: klik.
    Praattopic: klik.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 19:04 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Naam: Lillith Aurora Kings
    Leeftijd: 17 jaar.
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet: Ze is een fee.
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Lillith is een verlegen, maar aardig meisje. Ze zal nooit iemand zonder enige reden pijn doen. Ze wil iedereen te vriend houden, maar heeft de hoop na een tijdje opgegeven en houdt zich bij haar groepje vrienden. Verder is ze heel creatief (ze tekent, schildert, zingt en speelt piano) en is ze erg geïnteresseerd in andermans krachten. Ook heeft ze een groot uithoudingsvermogen.
    Uiterlijk (met foto):



    Lillith heeft lange goudblonde lokken met slag erin en turkooizen grote ogen. Ze is niet erg groot (1, 63 m) en heeft ze een tenger lichaam, maar ze is verrassend sterk als ze dat moet zijn.
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is) :


    Lillith haar vleugels zijn witachtig zilver, waar je doorheen kan kijken, maar als je goed kijkt zie je er een moeilijke maar mooie structuur en glitters in. Haar jurk is lang en heel donkerpaars of heel licht roze en haar lange blonde haar is langer en goudkleurig geworden. Haar turkooizen grote ogen zijn veranderd in dezelfde kleur paars of roze als haar jurk en geven ze licht. Verder zitten er witte en paarse bloemen door haar haren gevlochten en heeft ze geen schoenen aan.
    Uitleg kracht/identiteit: Lillith is een fee, maar heeft alleen vleugels als ze zich "veranderd" heeft, verder kan ze altijd gebruik maken van magie, zolang ze feeënstof bij zich heeft, wat ze altijd in een buisje om haar hals draagt.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 17:41 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik reserveer alvast een meisje. :p


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    Ik reserveer alvast een meisje. :p


    Ik heb hem er vast bij gezet (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mag ik een meisje reserveren?
    Vul haar gelijk in (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mag ik een meisje en een jongen reserveren? (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Naam: Scarlett Mae Booth
    Leeftijd: 18
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet: Ze is een heks
    Nationaliteit: Australisch
    Karakter: Scarlett is iemand die altijd erg eerlijk is. Als haar iets niet aanstaat, zegt ze het. Ze vecht voor dingen die haar dierbaar zijn, van vrienden tot dieren en zelfs familie. Ze is iemand die moeilijk is af te schrikken, zonder dat ze het eigenlijk beseft, is ze een erg dappere vrouw. Aangezien ze nog steeds bezig is met het verkennen van haar gaven, kan het af en toe wel eens zijn dat ze onbewust haar krachten gebruikt wat soms wel eens tot vreselijke situaties kan leiden. Doordat het haar soms niet afgaat, wordt ze gefrustreerd en heeft ze nog minder controle op haar eigen kracht. Als ze een jongen ziet waar ze verliefd op is, komt haar verlegen, onhandige kant naar boven, wat overigens erg schattig kan zijn. Scarlett is een erg vrouwelijk meisje die nog steeds van mening is dat jongens het initiatief moeten nemen. Ze maakt er snel vrienden en is absoluut geen haatdragend persoon, vandaar dat ze wat aan de populaire kant is. Ook heeft ze, net als iedereen wat minpuntjes. Ze is niet alleen lui en soms wat sarcastisch, ook heeft ze soms wat moeite met op tijd te komen.
    Uiterlijk (met foto):

    Met haar 1m60, is Scarlett best een kleine vrouw. Ze heeft een erg slanke lichaamsbouw, waardoor het soms lijkt alsof ze nog fragieler lijkt dan ze is. Scarlett heeft donkerbruin, bekkend haar dat tot halverwege haar rug reikt en mysterieuze groene ogen waar je bijna in zou verdrinken. Ze draagt altijd wel wat make-up, maar nooit echt overdreven veel. Op haar pols staat een kleine tatoeage van een klavertje vier met als tekst 'Good Luck'.
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit: /
    Uitleg kracht/identiteit: Aangezien Scarlett een heks is, kan ze erg veel dingen voor elkaar krijgen. Ze kan het weer doen omslaan, mensen beïnvloeden (Bewusteloos maken, hoofdpijn laten krijgen,..), dingen laten zweven of laten ontploffen, de tijd stil zetten, toekomst zien en nog veel dingen waar ze zelf nog niet achter is gekomen.
    Extra: Zonder dat Scarlett het echt beseft, is ze een zeer machtige heks, ze is sterker dan ze zelf denkt.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nevermind :$

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 10:43 ]


    I knew you were trouble.

    Gipsy schreef:
    Naam: Scarlett Mae Booth
    Leeftijd: 18
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet: Ze is een heks
    Nationaliteit: Australisch
    Karakter: Scarlett is iemand die altijd erg eerlijk is. Als haar iets niet aanstaat, zegt ze het. Ze vecht voor dingen die haar dierbaar zijn, van vrienden tot dieren en zelfs familie. Ze is iemand die moeilijk is af te schrikken, zonder dat ze het eigenlijk beseft, is ze een erg dappere vrouw. Aangezien ze nog steeds bezig is met het verkennen van haar gaven, kan het af en toe wel eens zijn dat ze onbewust haar krachten gebruikt wat soms wel eens tot vreselijke situaties kan leiden. Doordat het haar soms niet afgaat, wordt ze gefrustreerd en heeft ze nog minder controle op haar eigen kracht. Als ze een jongen ziet waar ze verliefd op is, komt haar verlegen, onhandige kant naar boven, wat overigens erg schattig kan zijn. Scarlett is een erg vrouwelijk meisje die nog steeds van mening is dat jongens het initiatief moeten nemen. Ze maakt er snel vrienden en is absoluut geen haatdragend persoon, vandaar dat ze wat aan de populaire kant is. Ook heeft ze, net als iedereen wat minpuntjes. Ze is niet alleen lui en soms wat sarcastisch, ook heeft ze soms wat moeite met op tijd te komen.
    Uiterlijk (met foto):

    Met haar 1m60, is Scarlett best een kleine vrouw. Ze heeft een erg slanke lichaamsbouw, waardoor het soms lijkt alsof ze nog fragieler lijkt dan ze is. Scarlett heeft donkerbruin, bekkend haar dat tot halverwege haar rug reikt en mysterieuze groene ogen waar je bijna in zou verdrinken. Ze draagt altijd wel wat make-up, maar nooit echt overdreven veel. Op haar pols staat een kleine tatoeage van een klavertje vier met als tekst 'Good Luck'.
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit: /
    Uitleg kracht/identiteit: Aangezien Scarlett een heks is, kan ze erg veel dingen voor elkaar krijgen. Ze kan het weer doen omslaan, mensen beïnvloeden (Bewusteloos maken, hoofdpijn laten krijgen,..), dingen laten zweven of laten ontploffen, de tijd stil zetten, toekomst zien en nog veel dingen waar ze zelf nog niet achter is gekomen.
    Extra: Zonder dat Scarlett het echt beseft, is ze een zeer machtige heks, ze is sterker dan ze zelf denkt.


    Ze is goed hoor, ik zet je erbij (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    ik wil wel een jongen reserveren ,maar ik vrees dat ik de minmum 5 regels niet ga halen :$


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik reserveer een meisje. Deels engel, als dat mogelijk is. :]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Nyan schreef:
    ik wil wel een jongen reserveren ,maar ik vrees dat ik de minmum 5 regels niet ga halen :$


    Zou je de minimaal 3 regels wel halen? Dan verander ik dat wel eenmaals.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Material schreef:
    Ik reserveer een meisje. Deels engel, als dat mogelijk is. :]


    Tuurlijk, ik zet je erbij!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    mag ik een meisje reserveren? (flower)


    someone out there feels better because you exist

    Ik wil graag een jongen reserveren. (:


    kindness is never a burden.

    Ik wil graag een meisje reserveren :) x


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself